Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen asiakas saa erityiskohtelua..? Ja miksi? Kertokaa, ihmisten kanssa työskentelevät!

Vierailija
15.12.2007 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ne ystävälliset, reilut asiakkaat saavat parhaimman palvelun.



Vaikka kuinka potuttaisi esim. rikki mennyt ostos, niin tapa millä asian ilmaisee on ratkaiseva. Jos lähestyminen on sivistynyt ja ystävällinen, asian korjaamiseen tekee myyjä kaikkensa.

Kun taas huudetaan heti naama punaisena kitarisat liehuen ennenkuin myyjä edes tietää mitä on tapahtunut, saa kyllä mahdollisimman huonoa kohtelua. Sellaista asiakasta ei kaivata, menkööt naapurikauppaan.

Vierailija
2/2 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hankalat, turhasta nipottajat JA varsinkin huutelijat palvelen viimeisenä ja mahdollisimman hitaasti. Pidän myös huolen että heidän tilauksessaan on aina virheitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi