Lue keskustelun säännöt.
Millainen asiakas saa erityiskohtelua..? Ja miksi? Kertokaa, ihmisten kanssa työskentelevät!
Kommentit (2)
Ja hankalat, turhasta nipottajat JA varsinkin huutelijat palvelen viimeisenä ja mahdollisimman hitaasti. Pidän myös huolen että heidän tilauksessaan on aina virheitä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eli ne ystävälliset, reilut asiakkaat saavat parhaimman palvelun.
Vaikka kuinka potuttaisi esim. rikki mennyt ostos, niin tapa millä asian ilmaisee on ratkaiseva. Jos lähestyminen on sivistynyt ja ystävällinen, asian korjaamiseen tekee myyjä kaikkensa.
Kun taas huudetaan heti naama punaisena kitarisat liehuen ennenkuin myyjä edes tietää mitä on tapahtunut, saa kyllä mahdollisimman huonoa kohtelua. Sellaista asiakasta ei kaivata, menkööt naapurikauppaan.