Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva huonotuulisuus

Vierailija
15.12.2007 |

Olen aivan lopussa oman itseni kanssa: Olen jatkuvasti huonolla tuulella, väsynyt ja kiukkuinen. Ulospäin pystyn esittämään tasapainoista ja ystävällistä, mutta kotona leiskuu.

Pitkään oon ajatellut, että uupumukseni on johtunut tilanteestamme: Erittäin vaativa taapero uuvutti mut vauva-ajan valvomisillaan ja on edelleenkin erittäin mehut vievä tapaus. Mies on töitten takia koko ajan pois. Sen vähäisen ajan, jonka se on kotona se käyttää telkkariin, tietokoneeseen ja sotkun sekä kaaoksen aiheuttamiseen. Mä olen kyllästynyt tähän kaikkeen ja kiukkuinen, mutta voiko taustalla olla jotain muuta? Jokin sairaus ehkä, sillä en normaalisti ole näin huonotuulinen eikä mulla ole tällaista outoa pahaa oloa, vaikka melko temperamenttinen olenkin. Vaikka kuinka yritän laskea kymmeneen, räjähdän rähjäämään turhan usein. Lisäksi on hirveän kireä, nihkeä ja jännittynyt olo. Voiko johtua Diane Nova -pillereiden aloittamisesta pari viikkoa sitten vai olenko sairastumassa mieleltäni?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoiko huonotuulisuutesi niiden pillereiden aloittamisen jälkeen? Minulla oli myös sama tilanne, vaihdoin sitten pillerit Nuvaring-ehkäisyrenkaaseen ja mieli on taas tasoittunut. Toki on päiviä, jolloin töistä tullessa on kotona kiukkuinen kuin mikä, vaikka töissä on ollut mukavaa ja kaikki ok. Väsymys ja hormonit, eikai siihen muuta tarvita.

Vierailija
2/3 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaat kyllä jos tilanne muuttuu. mulla pillerit aiheutti samankaltaista oloa joten vaihdoin ehkäisyn kuparikierukkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai ennenkin ollut aika äkäinen, mutta tuntuu, että pillereiden aloittamisen jälkeen kuin raivo härkä. Kannattaako lopettaa näin pian aloittamisen jälkeen vai voiko hormonitilanne tasoittua jotenkin kropan tottuessa uuteen tilanteeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi