Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeus nähdä lapseni isän uusi naisystävä?

Vierailija
14.12.2007 |

Ex-mieheni, lapseni isä suostui ilmoittamaan (kun aikoinaan pyysin niin tekemään), että tyttäreni seurassa alkaa pyöriä hänen uusi naisystävänsä. Tyttö on vielä taaperoiässä eikä osaa näin ollen puhua mitään viettämästään ajasta isänsä kanssa. Isään luotan muutoin, mutta joudun muistuttelemaan yksinkertaisista asioista kuten säännöllisistä ruoka-ajoista jne (tuntuu olevan hänelle vaikeaa, kun eihän 1-vuotias osaa itsekään vielä ruokaa pyytää). Tapaamiset ajoittuvat lähinnä joihinkin viikonloppuihin. Eikö minulla kuitenkin olisi oikeus nähdä tämä nainen, joka lapseni seurassa pyörii? Mitenkään mustasukkainen en ole, itse elän jo uudessa avoliitossa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty jos saat vaikka kutsuttua ex:n ja hänet kahville niin sitten siinä sivussa näet. Mutta noin niin ku lain puitteissa ei ko. naisella ole mitään velvoitteita tavata sinua

Vierailija
2/2 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei varmaan lain puitteissa ole oikeutta nähdä, mutta mielestäni olisi hyvien tapojen mukaista edes ohimennen nähdä tämä ihminen, ei minua kiinnosta kahvitteluhetket lapsen isänkään kanssa, kun olemme vain siltä osin tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi