G: Naisille: Onko kaunis nainen mielestäsi jotenkin epäilyttävä?
Kommentit (9)
kaunis olen itsekin. Ja seksikäskin saa olla.
Tyhmä tai tyrkky on epäilyttävä. Tai ei oikeastaan edes epäilyttävä - kyllä se on ihan selvää suhsia jo.
Kun monen mielestä jo se että on paljon meikkiä ja lyhyt hame, saati sitten pilke silmäkulmassa, tekee tyrkyn.
Vierailija:
Kun monen mielestä jo se että on paljon meikkiä ja lyhyt hame, saati sitten pilke silmäkulmassa, tekee tyrkyn.
Tyrkky on sellainen, joka pyrkii iholle ja antaa ymmärtää että antaa enemmänkin, varsinkin jos vastapuoli on yhteiskunnallisesti korkeammassa asemassa. Mutta ei siis anna tunteesta tai edes seksinhalusta vaan tyrkyttäytyy saadakseen siitä etuja. Aika usein myös oman puolisonsa nähden.
Lyhyt hame ja paljon meikkiä ei tee naista tyrkyksi. Usein se kyllä kertoo tyhmyydestä ja arvostelukyvyttömyydestä.
siitä mitä itse pidät kiinnostavana (etua?)
Heh ;-) just näin Porvoossa:
Lyhyt hame ja paljon meikkiä ei tee naista tyrkyksi. Usein se kyllä kertoo tyhmyydestä ja arvostelukyvyttömyydestä.
[/quote]
ja silti olen oikea siveyden sipuli, 100% uskollinen puolisolleni. Olen aina tavallisissa vaatteissa, baarissakin (housut+musta tavallinen paita, ei mikään avonainen tms.). Aikeeni miesten suhteen ovat täysin kunniallisia, eikä tulisi mieleenkään ruveta ketään koskettelemaan. SILTI naiset suutahtelevat, koska pitävät minua myötäsyntyisenä miestenvokottelijana.
Mulla on hyvä itsetunto, enkä mikään sammakko itsekään. Olen aina ollut sitä mieltä, että jos mies on lähteäkseen, se lähtee vaikka mistä syystä. Mun ei tarvitse käyttää energiaani sellaisen miehen vartioimiseen, joka sitä tarvitsee. :) Mustasukkaisuudesta ja epävarmuudestahan siinä on vain kyse, jos kokee toiset naiset lähtökohtaisesti epäilyttäviksi.
Ei kauneus tee kenestäkään epäilyttävää, vaan käytös. Pilke silmäkulmassa ei ole tyrkkyyttä, eikä aina paksu meikki ja lyhyt hamekaan. Kaksi jälkimmäistä nimittäin kielii yleensä ennemminkin huonosta kuin hyvästä itsetunnosta, ja usein myös jotenkin heikentyneestä arvostelukyvystä. Toisaalta lyhyyskin on niin suhteellista... jos on kivat sääret, niin passaahan niitä esitellä, mutta vesirajahame on poikkeuksetta jotenkin halvan näköinen, sori vaan.
Tyrkkyys on tosi vastenmielistä - en tosin ole ikinä nähnyt oikein kaunista naista, joka ois tyrkky. Niitten ei tartte =).
Mun mielestä ei.
Luulen, et yleisesti ottaen " saa" olla kaunis kunhan ei ole seksikäs eikä flirttaileva. Jos on reippaasti ylipainoa tai naamassa toivomisen varaa, niin sitten se flirtti on suvaittavaa?