Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sterilaatiosta mitään " fyysistä" HAITTAA????? ev

Vierailija
14.12.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi kuitenkin steriloida mies kuin nainen.

Vierailija
2/5 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on aikaisemmin ollut ehkäisynä hormonikierukka jonka avulla niukat menkat niin varmasti siihen verrattuna menkat runsastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusperheissä 40-v naiset sitten haluaa kuitenkin uuden miehen kanssa lapsia, ja sitten se purkuleikkaus on hankala, tai päädytään suoraan keinohedelmöitykseen.

Kätilö sit osasi sanoa, että kun mulla useita raskauksia takana, ja kuukautiset aika runsaat jo ja aina vaan pahenee, niin hormonikierukka olisi paljon parempi.

Että ne, joille tehdään sterilointi joutuvat monessa tapauksessa ottamaan myöhemmin sen hormonikierukan MYÖS, jotta pystyisivät elämään ilman vaivoja.

Mä sit päädyin hormonikierukkaan, ja olen aivan sikatyytyväinen. Kuukautiset jääneet kokonaan pois! Viimeksi ollut 1,5v sitten. Ja mulla oli kuukautiset siis pikkuhiljaa raskauksien myötä ruvenneet haittaamaan normaalielämää, oli niin paljon kramppeja.

Vierailija
4/5 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdun verenkierto häiriintyy, kun munajohtimien mukana tukkeutuu tai katkaistaan kohtuun meneviä verisuonia. Tämä taas vaikuttaa jotenkin hormonieritykseen. Lue itse (googlaa) tarkemmin, en muista enää ihan tarkasti...

Vierailija
5/5 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen sterilisaatiota ja sen jälkeen. Ennen ehkäisynä pillerit. Taitaa olla tuo vuotokysymys ihan yksilöllistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän