Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä raivo-olo ennen synnytystä?

14.12.2007 |

Onko kellään kokemusta, olen ihan epätoivoinen, koko eilispäivän raivosin ja huusin ja samanlainen olo vielä tänään, voikohan enteillä synnytystä pian? Tämä on ihan kamalaa, täytyy muuttaa pois kotoa jos tämä jatkuu ettei lapset saa traumoja hirviöäidistä :-(

Kiitos jos joku vastaa

Epätoivoinen Sintagma 38+2

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistähän tämä johtuu :o( itse olen aina raskausaikana ihan hirviö äiti ja ihme että mies asuu vielä saman katon alla :o) en todellakaan kuulu niihin iloisiin odottajiin vaikka iloinen vauvasta olenkin ja toivottu ja kauan odotettu vauva on. Räjähdän joka ikisestä pikku asiasta ja pienikin sotku saa vereni kiehumaan ja silmäni iskemään tulta :o/

Yritän hillitä itseäni aina välillä koska tiedostan kyllä meuhkaavani yleensä ihan suotta...

Onko se ihmekkään jos loppu ajasta jo hermoja repii kun olo alkaa olla kaikkea muuta kuin mukava. Tsemppiä loppuun asti!

niiloakseli rv 27+4

Vierailija
2/2 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olin ihan kypsä koko raskauteen, huonotuulinen, kiukkuava ja kamala akka kaikin puolin. Kun tämä turhautumisvaihe omeni ohi, ja oli taas sellainen fiilis että kyllähän tätä vielä hetken kestää, syntyi tyttö 39+4. Mutta just toi viikko 38-39 oli yhtä kärsimystä koko perheelle :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla