Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilahdutko jos paketista löytyy pölkkäri tai mikro tai astianpesukone

Vierailija
13.12.2007 |

tai joku muu kodinkone? Mä varmaan mätkäisisin miestä käsiluakulla, jos ostaisi kaikkien yhteisiä kamoja muka lahjaksi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen imurin saanut ja luulen että se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta! Jos mulle ei voi muuta kuin " työkaluja" ostaa lahjaksi, niin sitten parempi kun ei osta lahjoja ollenkaan. Olen varmaan kiittämätön, mutta tunnen ansainneeni muutakin kuin aina vaan työstä muistuttavia lahjoja.=)

Vierailija
2/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että mielestäni lahjan tulisi olla myös henkilökohtainen ja joku imuri on aika kaukana siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vain minulle osoitettuna se olisi kyllä hiukan nuivaa. Riippuu toki antajasta. Jos antajana olisi mies, niin saattaisi saada huutia ;-)

Vierailija
4/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pölynimurit, astianpesukoneet ostetaan koko perheen tarpeisiin, ei vain minulle. Onneksi en ole koskaan mitään kodinkonetta saanut.

Vierailija
5/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltäni jos saisin niin en tod. ilahtuisi.

Vierailija
6/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit vielä ton KUIKKARIN ja PYYKKÄRIN:))))

Vierailija
7/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen alkaa vedellä viimesiään ja viime vuonna olin enemmän kuin otettu kuivausrummusta joka meille saapui ennen joulua ei tosin joululahjaksi mutta se oli joululahjaa parempi. Mä en jotenkin enää näin " vanhana" kaipaa mitään lahjoja, jotka nyt olis sitten erikoisesti mulle henkilökohtaisia

Vierailija
8/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan meillä kaiken pyykkihuollon, koska oikeasti pidän siitä. Nykyinen koneemme on valitettavan pieni, joten todellakin ilahtuisin, jos saisin uuden joululahjaksi. Ei vaan ole noin arvokkaita lahjoja tulossa, enkä muutenkaan halua hankkia uutta konetta, kun entinen vielä kuitenkin toimii.

Jostain imurista tms. en ehkä sitten olisikaan niin innoissani...

Vierailija
9/19 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan mieltänyt, että keittiökoneet olisivat jotenkin " mun koneita" . Ei meillä mitkään telkkarit tai nyt vaikka akkuporatkaan ole miehen tavaroita. Nämä kaikki ovat meidän perheen laitteita ja kaikkien käytettävissä.

Minusta olisi siis outoa, jos saisin koko perheen lahjan omalla nimelläni.

Meillä myöskin pyritään ostamaan lahjaksi jotain henkilökohtaista ja mielellään ellaista mitä ei tulisi itse ostaneeksi. Pölynimuri ostetaan jos edellinen hajoaa.

Ymmärrän, että jos vaikka opiskelijapariskunnalla on rahat tiukilla ja toinen saa vanhemmiltaan rahalahjan, niin totta kai se voidaan käyttää vaikka kodinkoneeseen. Mutta omalta puolisoltani en haluaisi noin persoonantonta lahjaa.

Vierailija
10/19 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen meidän perheen turhamaisin henkilö ja toivon yleensä että kodinkoneetkin on jotenkin nättejä ja sen lisäksi niiden pitäisi muutenkin olla hyviä ja mukavia käyttää. Miehelle kelpaisi oikein hyvin ihan perusmallit kodinkoneista. Olenkin muutaman kerran saanut haluamiani kodinkoneita lahjaksi =)

Kaikenlaisia ihania henkilökohtaisia juttuja minulla on muutenkin tarpeeksi, sillä ostelen niitä ihan itse kun kaupungilla käyn ;) Tavaraa on muutenkin liikaa, joten mielelläni ota vastaan jonkin hyödyllisen lahjan.

Olen itsekin ostanut miehelle puutarhakaluston synttärilahjaksi (hänellä on synttärit kesällä) vaikka ihan koko perhe kyllä sitä käytetään :)

Meidän perheessä on muutenkin tapana antaa aikuisille lahjaksi jotain mitä muutenkin oltaisiin ostettu .. no, lahjoja on aina kiva saada. Annetaan toki lahjaksi muutakin, esim. jotain hemmottelulahjakortteja tai kirjoja tai muuta henkilökohtaisempaa.

Vierailija
11/19 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukkaa... pettymys tulee jos paketissa ei ole just sitä mielestä!

Montakohan riitaa sitä taas tulee kun onneton ukko on mennyt pölynimurin ostamaan?

Tehän olette kuin pahaset kakarat jotka kiukkuaa kun paketista tulee pleikka 2 kun piti tulla pleikka 3

Vierailija
12/19 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän perheen pyykkivastaavana, tai tiskivastaavana, vain sen takia, että kone on annettu juuri minulle lahjaksi.

MUTTA, sen koneen pitäisi sitten olla juuri sellainen, kuin haluan!

Anoppi nimittäin hyväntahtoisena ihmisenä on ostanut montakin toivomaani asiaa, mutta AINA hän ostaa eri tuotteen, kuin mitä olen pyytänyt.

Olenkin jo oppinut, että jos oikeasti haluan jonkun tietyn jutun, niin en sitä ainakaan anopille kerro=)

Vierailija
13/19 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeessä saisin mahtumaan toiset kappaleet?

Sen sijaan olisin onnellinen jos saisin yleiskoneen tai vatkaimen tai vaikkapa espressokeittimen. Kodinkoneissa ei sinänsä ole mielestäni vikaa, jos niille on tarve.

Vierailija
14/19 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ostaisi pölkkärin tai pesukoneen, niin se olisi lahja hänelle itselleen. Meillä siis mies pesee pyykit, astiat ja imuroi. Mä teen kaiken muun.

Vierailija
15/19 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten lähinnä kummastunut.

Olen ilmoittanut miehelle että mulle saa ostaa kodinkoneita ainoastaan toivomuksesta.

Vierailija
16/19 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoamuutto häämöttää.

Vierailija
17/19 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just siks on parempi että jokainen ostaa vermeensä ja lahjansa itse... on niin vaateliasta porukkaa että ei kelpaa jos on väärä merkkiä, vaikka ois parempi.

Tästäkö se johtuu että joka joulu tulee kunnon perhetregedia; lahjoista suututaan, viinaan juodaan sit vitutukseen sekä lahjan antaja että saaja. Kännissä sit tapellaan kun toinen on niin tyhmä kun ei ymmärrä ostaa oikeeta lahjaa vaikka olin paperille tyypin kirjoittanut.

Tappelun tiimellyksessä sit vähintään kynttilä kaatuu, tai jää ainakin palamaan ja huonoimmillaan otetaan puukkoa ja pyssyä esiin.

Joten ei muuta kuin Hyvää ja rauhallista joulua, sekä vääriä lahjoja

Vierailija
18/19 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teille joiden mielestä tällainen on lapsellista, kun esim. joku äsken vertasi suuttuvaan lapseen, kun paketista tulee pleikka 2 eikä pleikka 3: on hiukka eri asia silloin, jos nainen on vaikka toivonut espressokeitintä tai videokameraa ja paketista pölähtää imuri tai kattilasarja. Kyllä silloin ei tarvitse tuntea iloa ja kiitollisuutta! Tai jos nainen on toivonut silkkiyöpaitaa ja tuoksua, niin paketista löytyy silitysrauta ja palasaippua.

Vierailija
19/19 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä käy miessiivooja. Muita äijiä en sitten ole ottanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän