Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia SOUTH BEACH DIEETISTÄ?

Vierailija
13.12.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos haluaisin vain positiivisia kokemuksia tämä olisi väärä foorumi kysellä... mutta se, että " kaikki dieetit on potaskaa" ei kovin avartava kommentti.

AP

Itse en ole ihmedieettejä käyttänyt, mutta olen useamman ystävän nähnyt niitä kokeilevan, eikä yksikään ole onnistunut laihtumaan pysyvästi kikkakolmosilla. Ja monenlaista dieettiä olen nähnyt. On atkisnia, south beachia, kaalikeittoa, sairaaladieettiä.....monenlaisia!!

Minun kokemukseni siis ovat negatiivisia. Se tuli kai jo selväksi. Anteeksi kiukkuinen kirjoitustapa. Tänään on on jostain syystä harvinaisen kiukkuinen päivä. Oikeasti olen ihan mukava ihminen, wen ilkeä ollenkaan. Seuraavan vuoro kertoa kokemuksistaan :)

3

Vierailija
2/4 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini aloitti kanssani yhtä aikaa tuon south beach dieetin. Minä laihdutin tavallisella syö vähemmän-liiku enemmän menetelmällä. Laihduimme yhtä paljon 6 viikossa, n. 6 kiloa. Erona se, että hän keräsi kaiken pikimiten takaisin ja minä säilytin menetetyn painon...ja laihdutin vielä lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis jo valintasi tehnyt. Mitä siinä enää kyselet, hanki se syntisen kallis South Beach Diet-raamattu ja ala vetää rasvaa naamariin. Ja vuoden päästä olet yhtä läski, jos et vieläkin läskimpi kuin nyt.

3

Vierailija
4/4 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin vain positiivisia kokemuksia tämä olisi väärä foorumi kysellä... mutta se, että " kaikki dieetit on potaskaa" ei kovin avartava kommentti.

AP