Prisma:ihmeiden aika ja 4D ultrauskuume
Näittekö sen eilisen raskausdokumentin -aika hurjaa mihin nykyaikana pystytään. Synnytyskin oli kuvattu sisältäpäin!
Mitäs mieltä olette tästä 4D-ultraamisen yleistymisestä? Mun mielestäni tässä on menty jo hieman pitkälle. Pitääkö sitä vauvaa kurkkia jo siellä mahan sisällä. Ymmärrän kyllä dokumentaariset ja lääketieteelliset tarpeet mutta pitääkö tavallisen tallaajan _oikeasti_ päästä näkemään vauvan kasvonpiirteet ennen syntymää. Joku raja!
Kommentit (9)
Itse en ole niinkään kiinnostunut kurkkimaan vauvaa ennen syntymää, korkeintaan sukupuoli voisi loppuraskaudessa kiinnostaa, mutta jos joku haluaa hommasta maksaa, niin ei se minusta minulle kuulu. Kunhan vauva ei ole millään tavoin uteliaisuuden vuoksi vaarassa.
Se synnytys yms kuvat siis. Pelkkää animaatiota. Mutta mielenkiintoisia silti.
klö
Oliko ne animoituja... lankaan menin minäkin! Mutta olipas se suloisen näköistä, kun ne kaikki pallerot lopulta syntyivät. Hurjaa olisi hoitaa sellaista monikkolaumaa mitä ne nelosetkin olivat. Söpönnäköisiä tuoleissaan vierivieressä :)
Katsellaanhan ultralla monia muitakin juttuja, miksi ei siis kasvojakin? Mutta tuo dokumentti ei tosiaan ollut mitään 4D-kuvaa paitsi pieniä pätkiä taisi jossain olla.
myös Vauvatalo Johannasta Tampereella... ja oli paremmat värit kuin Kodin 1.
varpaat eikä huulihalkiota.
Pelkäsin ihan kauheasti että vauvalla on jotain vialla joten synnytystä odotin kauhulla. 4D -ultra auttoi mua pääsemään synnytyspelosta, ei siis todellakaan ollut mikään pelkästä uteliaisuudesta tehty juttu.
Ja koska se ei vauvaa mitenkään vahingoita niin mikä ongelma teillä on sen kanssa? Kukin tekee mitä haluaa.
Mitä merkkiä mahtoivat olla ne nelosten tuolit? Olivat kuin nakutettu meidän lastenhuoneeseen!
Ne oli Doomoo sittereitä. Niitä saa esim. Kodin Ykkösestä, sieltä ainakin omamme olemme hakeneet.
Joo en minäkään maksaisi extraa kasvonpiirteiden erottamisesta mutta dokumenttina oli kyllä oikein mielenkiintoista seurattavaa.