Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuret luulot käytetyn tavaran arvosta? Ihmettelyä huutonetistä...

Vierailija
09.11.2008 |

Onko ihmisillä mennyt ihan sekaisin se, mitä käytetty tavara maksaa? Huusin huutonetissä lapselleni Reimatecin haalaria, joka oli yhdellä lapsella käytettyy ja jossa oli jo polvissa kulumaa sekä REIKÄ eli ajattelin että paikattuna tästä saisi ihan ok kakkoshaalarin. Lähtöhinta oli nollassa, kohteessa hintavaraus ja ajattelin että korkeintaan tästä voisi maksaa 40 euroa plus postikulut.

Myyjä ilmoitti, että hv on 70 euroa (osta heti hinnan oli laittanut 100 euroa)!!!

Aivan posketon hinta, kun tuotteessa ON JO REIKIÄ eli vedenpitävyys ei ole sitä mitä pitää. Aikaisemmin olen ostanut vastaanvanlaisen, (mutta käyttämättömän ja siis uuden) huutonetistä 75 eurolla.

Kas kummaa, haalari ei myyjällä mennyt kaupaksi - ollut kahdesti myynnissä ja hinta nousi kummallakin kerralla tuohon 30-40 euroon. Ei kai kukaan maksa enemmän rikkinäisestä haalarista?

Mitä ihmettä ajattelee myyjä pyytäessään tälläisiä hintoja?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin just lapselleni reimatewcin haalarin alennusmyynnistä 47 euroa... siis upouusi haalari on...

Vierailija
2/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa joillain olla oma huone kaikelle roinalle, kun samoja vaatteita myyvät vuosi tolkulla, eivät vaan kaupaksi käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatec + ja corcuda ovat lähtohinnoitaan erilaiset. Ehjästä ( tai jos reikänn pieni ja huomaamatonesimtuulilistassa ) Corcudasta viimevuoden mallista voisin itse hyvnkin maksaaa 70 € asusteineen vaikka tuon 100( hattu ja hanskaskaskat ) perushaalarista en

Vierailija
4/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin pitkään bongata vaikka Remun hyväkuntoista talvihaalaria lapselle. Ei ihan priima olisi tarvinnut olla, mutta hyvä kuitenkin. Ajattelin sellaiseksi ryntehaalariksi, kun muuten on talveksi varattu uusi ja pullea pakkashaalari.Aivan toivotonta löytää sellaista. Joko lähtöhinta on jo älytön tai sitten kanssahuutajilta on järki kaukana. Näyttää siltä, että joku 50 Euroa postikuluineen käytetystä Remustakin on ihan normaalia... Ja kun niitä saa uutenakin 65 Eurolla ja halvemmallakin kevätalesta. No, ostakoon haalarin ne, joilla on ylimääräistä rahaa. Onneksi sitten bongasin osta heti -ilmoituksen, jossa myytiin kohtuuhinnalla ihan uutta. Ostin sen sitten, vaikka menikin budjetin yli. Halvemmaksi se kuitenkin tuli kuin kaupassa käyminen.

Vierailija
5/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on maksanut uutensa sen 129 tai sitten 149 miten ne hinnat nyt menikään, alessa oli keväällä 89. Kyllähän käyttö + etenkin reijät kankaassa arvoa laskee, ihan uskomatonta ettei sitä haluata ymmärtää! Priimakuntoisesta käyteystä voisi maksaakin sen 70 euroa mutta kun ei ole ehjä...

ap

Vierailija
6/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

just kirpparilla 20€ ja se oli mielestäni kohtuullinen hinta. Polvissa ja pepussa oli vähän kulumaa, mutta haalari oli vedenpitävä kun lapsi rypi rapakoissa ja loskassa.

En tosiaankaan maksaisi 70€ käytetystä haalarista, kun samalla rahalla saa uuden Jonathanin, joka on ominaisuuksiltaan ihan Reimatecia vastaava.

Vierailija
7/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun merkkinä on reimatec tai Ticket to Heaven.

Tai jos vaatepaketissa lukee "merkkivaatepaketti" ja perässä liuta merkkejä.

Tuntuu että ihmisillä on mennyt tolkku. Mulla on joskus ollut myynnissä jotakin reimatecin haalareita hintavarauksella 20 e ja ne on aina nousseet jonnekin 40 e tuntumaan ja sitten postimaksut päälle melkein 10 e. Välillä on tehnyt mieli kysyä osatajalta että oletko ihan varma :)

Itsekin etsin toppahousuja tytölle tuossa syksyllä, mutta tarjontaa oli aika kehnosti tai sitten housut olisivat olleet toisella puolella maata ja postikulut 10 e.

Yhdessä vaiheessa seurasin settiä jossa oli ihan nätti ,mutta käytetty Ticket to heaven toppatakki ja parina H&M housut (kohteen nimenä toki Ticket to heaven toppatakki ja housut :). Hinta nousi yli sataan euroon.

Vierailija
8/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus en ole ottanut postikuluja, koska en ole enää kehdannut. Siinä vaiheessa, kun joku maksaa tuotteesta enemmän kuin se on uutena alessa maksanut, niin alkaa suhteellisuudentaju olla hukassa. Esimerkiksi ostin lapselle aikanaan Reimatecin 80cm välikausipuvun. Jäi pienelle käytölle ja oli melkein virheetön, kun myin huuto.net:ssä. Itse olin maksanut 65 euroa alessa ja hirveällä huutokisalla hinta nousi 75 Euroon... Ei tajua. Meillä ainakin vastaavia saa ihan uutena kaupasta 99 Eurolla.

Vierailija
9/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli huutonetissä sillä rahalla ei maksaisi edes postikuluja. Pientä kriittisyyttä noihin huutoihin kannattaisi käyttää. Samalla rahalla saatte uudet kamat kaupasta.

Vierailija
10/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi multa yleensä puuttuu hintavaraus. Mutta monesti olen kyllä yllättynyt, miten kovia hintoja ihmiset ovat valmiit maksamaan. Nytkin juuri möin Reimatec+ haalari (joka tosi uuttavastaavassa kunnossa) 85 eurolla. OK, uutenahan tuo maksaa 169, mutta silti yllätyin, miten kova kysyntä tällä puvulla oli.

Tosin uusi ostaja kyllä saikin huippuhienon puvun eli itse en edes möisi mitään reikästä vaatetta.

Vierailija
11/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtävän sitä, ettei joka paikkakunnalla ole samanlainen valikoima kauppojen suhteen...

Itse asun pienellä paikkakunnalla, jossa kyllä on lastenvaateliike, joka myy mm. Reimateccia, MUTTA aina normaalihinnalla tai max -10% alella. Mistään -40-50% aleista täällä ei olla kuin voitu haaveilla. Toinen vaihtoehto on ajaa 100km yhdensuuntainen matka lähimpään isoon kaupunkiin, jossa olisi enemmän valikoimaa liikkeiden suhteen. Sekään ei ole kovin järkevä vaihtoehto.

Eli huutonetissä sillä rahalla ei maksaisi edes postikuluja. Pientä kriittisyyttä noihin huutoihin kannattaisi käyttää. Samalla rahalla saatte uudet kamat kaupasta.

Vierailija
12/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki käteen sekä ostajilla että myyjillä!

ymmärtävän sitä, ettei joka paikkakunnalla ole samanlainen valikoima kauppojen suhteen...

Itse asun pienellä paikkakunnalla, jossa kyllä on lastenvaateliike, joka myy mm. Reimateccia, MUTTA aina normaalihinnalla tai max -10% alella. Mistään -40-50% aleista täällä ei olla kuin voitu haaveilla. Toinen vaihtoehto on ajaa 100km yhdensuuntainen matka lähimpään isoon kaupunkiin, jossa olisi enemmän valikoimaa liikkeiden suhteen. Sekään ei ole kovin järkevä vaihtoehto.

Vierailija
13/13 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huusin taannoin yhtä Polarn o pyretin takkia huuto.netissä.Vastaavanlainen (tosin kuosia ei tehdä enää) maksaa uutena 75 euroa, mutta hinta nousi ihan älyyttömyyksiin...113 EUROA!!! en millään pysty käsittämään, et jotkut haluaa jotain tiettyä vaatetta niin kovasti että huutavat käytetystä vaatteesta reilusti yli alkuperäisen hinnan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme