Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aika uusi miesystäväni ei osta mulle mitään joululahjaa, ja minä

Vierailija
11.12.2007 |

petyin. . ostin jo hänelle muutaman, pienen. sanoi, kun leikillisesti utelin mitä saisin lahjaksi, että ABSOLUTELY NOTHING! yhteinen kieli on siis englanti. kysyin miksi, hän sanoi että ehkä ensi jouluna sitten. kaikki on välillämme hyvin, silti tuntui kurjalta. olen kait lapsellinen. . :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ihan tosissaan ollut ajatellut, ettei osta sinulle mitään, luulisi, että mies hämmentyisi/nolostuisi kysymyksestäsi. Ja olisi pikemminkin tyyliin " Kuvittelin, ettemme vielä tänä vuonna ehkä ostaisi lahjoja" ...

Vierailija
2/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos se ostaa jotain kuitenkin, mutta sanoi vaan leikillisesti uteluusi tuollaisen vastauksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetteli kovin, kun pahoitin mieleni. Että ei sitä pakettia ole välttämättä todellakaan tulossa. Piilotapa sinäkin omasi äläkä anna jollet saa mieheltä mitään... tasa-arvoa, nääs.

Vierailija
4/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää kyllä minun ostaneen jo jotain. hän vaan sanoi että juu on. mutta myöhemmin kysyi mitä muka haluaisin sitten? sanoin ettei tarvi ostaa, jos ei halua. . kysyi uudestaan mitä haluaisin. sanoin että mieti sitä, jotain kaunista ehkä. mutta multa meni maku, jos nyt " pakkopullana " ostaa sitten jotain. huoh. on tää naisen elämä kurjaa :X

Vierailija
5/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei osta mulle mitää. Enkä enää etes pahota mieltä. yhteiset rahat ja tilit, ja yhteiset lapset.:)

Mies innolla lapsille ostaa kyllä.

Ja jos mies sanois mulle noin ja kuitenkin ostais niin mistä tietäisin enää millon luotan sen sanaa ja millon en. Mies pitää aina sanansa meillä.

Vierailija
6/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja petyin kyllä. vei mut ostoskeskukseen jouluostoksille ja samalla syömään, mutta sitä tehdään normaalinakin sunnuntaina. sitten sanoi jonkun kultasepänliikkeen kohdalla että haluatkos tollaset korvikset lahjaksi. mitäs siihen muuta voi sanoa, kun että ei tartte ostaa. kun ei ollu itse älynny ajoissa(mä täytin pyöreitä). Harmitti jotenkin, kun yleensä se on aina muistanut jotenkin:( Tiedän tunteesi, kun se TÄRKEIN ei halua/jaksa/ehdi ilostuttaa toista:(

Vierailija
7/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä lahjaa kuulu ostaa vastavuoroisesti. Lahjan saa jos lahjan ostaja haluaa sen antaa. Mitään muuta syytä lahjan saamiseen ei pitäisi olla. Nykyään vaan kaikki odottaa aina saavansa lahjan samalta henkilöltä jolle itse lahjan osti. Tyhmää..

Minä ainakin ostan lahjan niille ihmisille kenelle itse haluan. Ja siitä saan tyydytyksen....vaikka itse en saisi yhtäkään lahjaa.

Vierailija
8/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakava suhde on? Mun mielestä tää on varmaan aika oleellinen seikka myös tässä asiassa.

Vierailija
9/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedän miesystäväni käyneen tänään shoppaamassa mulle jotain. Ja ihanalta tuntuu sekin, että se osti lahjan myös mun lapselle. Sitä en osannut odottaakaan. Mä toivon, että ap:n miesystävällä on jokin ässä hihassaan. Muuten tosi kurjaa :( Asia erikseen on sit ne, jotka sopii keskenään, et ei ostella lahjoja. Mut varsinkin näin superrakastuneena kyllä haluaa antaa toiselle jotain kivaa. :)

Vierailija
10/10 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse, molemmat on tosissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi