Suositelkaa mulle jotain ihan älyttömän mukaansa tempaavaa kirjaa!
Kiinnostaisi lukea joku jännä dekkari taikka sitten joku todella koskettava ehkä tositapahtumiin perustuva kirja. Ei kamalan pitkä tarina ja helposti luettavaa tekstiä..
Kommentit (6)
Ken Follettin Taivaan Pilarit, se on todella hyvä
Hitto kun en muista sen nimeä. Mieletön järkäle se oli ja alussa piti vähän ponnistella että pääsi kärryille mutta sitten oli pakko ahmia. Se oli semmoinen ekotrilleri, jossa merenelävät rupesi käyttyäytymään oudosti. Jännittävä ja kerrankin melko uusi idea juonessa.
Saa lisääkin ehdotella. Mä olen elämäni aikana lukenut alle 5 kirjaa_ihan oikeesti. Ja nyt kovasti kiinnostais lukea kun on iltasella aikaa.. Luin tossa hetki sitten Petrin matka myyrmanniin ja se oli tosi hyvä. Ja menikin vain 3iltaa sen parissa.
mainitsemianne kirjoja ja aloitin lukemaan tuota tiikerin lapsi kirjaa. Olen lukenut reilu 100 sivua, kyllä on niin koskettava että on saanut itkeskelläkin muutamaan kertaan :(
Erityisesti tämä koskettaa, koska mun veljen tyttöystävä, mun hyvä ystävä on todella rikkoutuneesta perheestä. On lähes sama pohja kuin tällä Sheilalla tässä kirjassa. Ajattelin myös hänelle tätä kirjaa suositella.
Lämin kiitos siis sinulle, joka tätä kirjaa suosittelit.
ap
joku Coelhon teos (ovat tosi nopeita luettavia), Remestä.