Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei kosketa minua

Vierailija
10.12.2007 |

siis: mieheni ei normaalissa arjessa viikkokausiin halaa, taputa, pussaa tai mitään muutakaan. Ei edes jos minä teen aloitteen. Hän antaa minun halata hetken mutta ei tee elettäkään vastatakseen siihen, tai että edes katsoisi minuun.

.... rankkaa, mitä ajatella....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saa puheluita kesken vapaapäivien että nyt pitäisi taas tulla illaksi töihin. Olen ollut vähän ihmeissäni kun mies on yhtäkkiä ollut muutaman kuukauden niin hirveän sitoutunut työhönsä ja ottaa niin paljon vastuuta ettei yhtään pistä vastaan. Selittää minulle että kyllä sinne nyt täytyy mennä.

ap

Vierailija
2/3 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tolleen kylmästi kun mulla oli toinen. Ei hyvältä kuulosta, valitettavasti... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli toinen..outoja puheluita, joita meni uslos puhumaan, koska lasten meteli häiritsi tärkeitä " työ" puheluita..tosin meidän lapset eivät ole mitään metelöivää sorttia...eikä aiemminkaan tarvinnut mennä pihalle puhumaan. Minä vaan en epäillyt pettämistä koskaan. Mies " uskollisen" miehen perikuva..Yhden kerran menin vastaamaan miehen puhelimeen, kun soi..ja mies suihkussa. Viesti oli tullut ja vaikken aiemmin ollut miehen viestejä lukenut, niin joku ihmeen uteliaisuus sai avaamaan sen...ja lopun voi arvata. Kakkosnainen se siellä purki pahaa oloa, koska oli suhteessa varatun miehen kanssa ja itse varattu nainen..