Tätä palstaa kun lukee, niin huomaa kyllä että monet ateistit
ovat pimeyden voimissa. Ei muuten selity nuo kommentit uskovia kristittyjä kohtaan.
Kommentit (15)
mieluummin sitten vaikka pimeyden leivissä kuin satuolennon.
Kristitty aloittaa hyökkäävän ketjuan tyyliin Miksi te ateistit aina.
Sitten ateisti vastaa niin kuin asia on hänen mielestään.
Sitten aletaan haukkumaan saatanan kätyreikisi.
Melko ylentävää.
mutta itse olen ateisti enkä koe olevani " pimeyden voimissa" , sori mutta naurattaa tuo ilmaisu. elän ihan tavallista elämää, ei ole pimeyden voimia näkynyt viime aikoina.
uskovia???? Tänäänkin oli joulupataa kritisoiva aloitus kun se on uskonnollisen järjestön ylläpitämä
Arvaan että muita uskiksia sieltä löytyy. Jos ateisti mollaa uskontoa, niin eiköhän siihen lasketa kaikki eikä oteta yksittäistä suuntausta silmätikuksi.
Vaan muitutettiin asiasta niille, jotka haluaa auttaa neutraalisti, ei uskonnolliselta pohjalta. Haluaisitko fundamentalisti tietää, jos joulupata olis vaikka satanistien järjestämä? Haittaisko se sua ja laittaisitko roposesti sinne?
If God is willing to prevent evil, but is not able to
Then He is not omnipotent.
If He is able, but not willing
Then He is malevolent.
If He is both able and willing
Then whence cometh evil?
If He is neither able nor willing
Then why call Him God?
ja naimisiin mentiin siviilisti. Muista en tiedä, jokainen vastaa omista puuhistaan.
kristittyjen aloittamia. Kuten tämäkin ketju.
Lapsia ei ole kastettu, eivät käy srk:n kerhoissa tai muissakaan tapahtumissa. Hautajaisenikin olen suunnitellut valmiiksi siviilinä tehtäviksi.
Vierailija:
kristittyjen aloittamia. Kuten tämäkin ketju.
Eivätköhän ne ole niitä, joilla ei ole mitään mielipidettä Jumalan olemassaolosta. Sellaisia on paljon, myös kirkkoon kuuluvia.
Asiaa on muuten tutkittu ja havaittu, että älykkäimpiä ovat agnostikot. Jumalankieltäjät ovat ihan yhtä hataralla pohjalla kuin kristityt, kumpikin tekevät oletuksia asioista, joista ei voi tietää oikeastaan mitään. Agnostikko taas ei usko että Jumalan olemassaoloa voidaan todistaa, mutta ei myöskään sitä, että Jumalan olemattomuutta voidaan todistaa. Tämä ihan apropos.
kristityt aloittaa ateistien haukkumaketjuja.