Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kerrotte eka-tokaluokkalaisille pedofiileistä tai itsensäpaljastelijoista?

Vierailija
09.12.2007 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään kotiin, autoon tai mukaan ei saa lähteä, vaikka houkuttelisi ja lupaisi mitä!

Ja lapseni oli 3v., kun joutui isänsä insestileikkien kohteeksi.

Vierailija
2/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki aikuiset eivät ole hyviä. Jotkut aikuiset ovat pahoja ja yrittävät saada lapsen mukaan esim. valehtelemalla että äidille ja isälle on sattunut jotain pahaa (niin kuin Vuosaaren tapauksessa) ja ettei kenenkään tuntemattoman mukaan saa mennä. Kerroin myös, että pitää huutaa apua ja potkia ym. jos joku yrittää viedä väkisin johonkin.

Ja tietenkin kerroin myös sen, että jos äidille ja isille olisi jotain tapahtunut, joku tuttu (esim. mummi tai täti tms.) tulisi silloin hakemaan lapsen, eikä kukaan tuntematon. Ja myös sen, että jos joku yrittää houkutella mukaansa jollain kivalla esim. koiran pennuilla tai karkilla, ei pidä suostua, vaan lähteä juoksemaan karkuun mahdollisimman nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tiedän, että oli joutunut isäänsä hipelöimään ja " isin pippelistä tuli ötökkä ja isi halus, että mä syön sen, mutta mä en halunnut, kun se hais pahalle, se hais kalalta."

Ja iltaisin lapsi riipi sängyssään yöpukunsa pois ja nosti peppunsa pystyyn ja kaiveli sitä ja hoki inhon ilme kasvoillaan, että " mä en kyl tykkää tästä!"

Vierailija
4/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mun piti juoda isin pissaa ja mulla tuli maha kipeeksi." " Ja siellä isin omassa kodissa isi kakkas lattialle ja mun piti antaa lupa. Isi halus, että mä annan luvan."

Vierailija
5/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua pelottaa ihan hirveesti, että lapsen isä tekis jotain tollasta. onneksi noin pienet ei " osaa" vielä pitää salaisuutta.

Vierailija
6/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun lopulta kertoi, pelkäsi, että suutun isille. Epäilen, että tämä tieto oli hänelle " syötetty." Olin jo ehtinyt epäillä tällaista, koska lapsen käytös ja suhtatuminen isään oli muuttunut niin paljon puolen vuoden aikana, jonka oli ollut kahdenkeskisissä tekemisissä isänsä kanssa.

Heti ensi kertomasta otin yhteyttä neuvolaan ja sieltä annettiin ohjeet soittaa omalääkärille. Saimme lähetteen viikkoja kestäneisiin tutkimuksiin, joihin isäkin joutui osallistumaan. Tulos oli, että näyttöä hyväksikäytöstä ei saatu, mutta " jotain pahaa isän kanssa on tapahtunut, eikä tapaamisia suositella."

Emme ole olleet minkäänlaisessa yhteydessä isään sen koommin kohta viiteen vuoteen. Toivottavasti se pervo ei ole saanut uhrikseen ketään muuta.

Vierailija
7/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten " isien" ei pidä lapsiaan nähdä ikinä!

Vierailija
8/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö mies ole vaatinut valvottujakaan tapaamisia?

Vierailija
9/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi lapsella ilman tuollaista pervoisää.

Jaksamista ja voimia sinulle ja pojallesi kakkonen!

Vierailija
10/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kuinka ekaluokkalaisen äiti oli kertonut lapselleen,että jotkut pahat miehet nappaa pikkutyttöjä, ja työntää pippelin tytön pimpsaan ..Jotain rajaa tollaki, kuinka pienille asiat kertoo : ( Tyttö ollut peloissaan pitkään sen jälkeen

Vierailija
11/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein helpoin uhri pedofiilille on lapsi jota on kasvatettu pumpulissa ja jolla ei ole oikeaa tietoa asioista. Sellaista on vaikea pelätä ja varoa jonka olemassaolosta ei edes tiedä.

Vierailija
12/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikkein helpoin uhri pedofiilille on lapsi jota on kasvatettu pumpulissa ja jolla ei ole oikeaa tietoa asioista. Sellaista on vaikea pelätä ja varoa jonka olemassaolosta ei edes tiedä.

Vierailija
13/13 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikein helpoin uhri pedolle on sellanen lapsi,joka ei saa kotona rakkautta ja hyäksyntää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän