Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaanko me hulluja, jos yritettään kolmatta lasta?

Vierailija
09.12.2007 |

Esikoinen 3v., kuopus vasta 2kk. Jos ei tähän väliin otettaisi mitään ehkäisyä, vaan seuraava saisi tulla kun on tullakseen (molemmat aikasemmat tärpänneet ekasta kierrosta). Toisaalta haluttaisiin kolmas tähän, mutta oma jaksaminen pelottaa. Sekin, että onko kolmen kanssa tosi vaikea liikkua kerhoihin, kauppoihin, yms. (liikutaan ja harrastetaan lasten kanssa tällä hetkellä aika paljon). Tosin tähän asti mennyt kaikki paremmin kuin loistavasti. Esikoinenkin oli jo niin iso ja itsenäinen, kun kuopus syntyi...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tarkoita, että se kolmas olisi ollut jotenkin vaikea vaan, että kolme pientä lasta pakettina on raskasta.

Suosittelen lämpimästi ainakin nejän vuoden väliä seuraavaan. Saat itsekin siitä raskaudesta ja vauva-ajasta monin verroin enemmän. Sitä paitsi tee galluppi ja huomaat, että ei ne vuoden ikäerolla olevat sisaret ole niitä parhaita kavereita..

Vierailija
2/5 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itsesi vuoski niin tulet huomaamaan, että kaksi lastasi ovat aivan liian pieniä siihen tilantesen, että sinulla ei riitä syliä kaikille lapsille yht' aikaa.......

Joo näyttäis ne sopeutuvan, mutta ylmä tosiasia on se, että niiden on PAKKO!!!!!!

Mulla olis myös hirveä hinko kolmatta tehdä, mutta nää on 2v11kk ja 1v4kk ja ne jo tappelee tästä sylistä.... raukat :(

Joten kolmannen synnytyksen aika on sitten kun nuorempi on 2v10kk-3v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen ajatus meillä olikin, että oltais yritetty kolmatta samalla ikäerolla kun mitä nämä kaksi nyt on (eli vajaa 3v). Jotenkin vaan on nyt mieli alkanut muuttua. ap

Vierailija
4/5 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tosi tyytyväinen! Vauva aika rankkaa, mutta siitä selviää ja lapsilla aina samanikäisiä kavereita. Suosittelen, mutta itse tiedätte voimavaranne!

Vierailija
5/5 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tulin raskaaksi keskimmäisen ollessa noin 4kk.

Meillä toiminut oikein hyvin! Lapset nyt pian 7v, kohta 3v ja keväällä 2v.

Vauva aika oli kyllä aika rumpaa, muistan ikuisesti kuinka nukutin toista sisällä rattaisiin hytkyttämällä ja heilutin samalla jalalla turvakaukaloa, että pienempi nukahtaisi. Ja kuinka valvoin kolme vuorokautta putkeen Rota- virus potilaan kanssa, ollessani 6.kuulla raskaana.

Päivääkään en kuitenkaan vaihtaisi pois (paitsi nuo sairastelu päivät voisin vaihtaakin)!

Meillä on vielä sekin hyväpuoli, että nuorimmat lapset ovat samaa sukupuolta ja vaatteet periytyvät käytännössä suoraan isommalta pienemmälle. Muutenkin ovat hyvät leikkikaverit toisillensa.

Minä ainakin pidän vasta tätä kolmi lapsisen (miksei useammankin) perheen elämää sinä oikeana perhe elämänä. En tiedä olenko jotenkin erilainen kuin muut, mutta minä ainakin pidän elämästä useamman lapsen kanssa (olen kotiäiti).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme