Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ekaluokkalaisella pissatilkka housuun riehuessa...

Vierailija
08.11.2008 |

Onko se ihan normaalia vai pitääkö huolestua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroiko oikein kunnolla ja riehui sydämensä kyllyydestä?

Ihan normaalia!

Vierailija
2/9 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...anteeksi ja sanot että no hätä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epä-aikuismaista suuttua tuollaisesta, varmasti tuli tosi paha mieli lapselle!

Vierailija
4/9 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus tulisi enemmänkin kuin tilkka

Vierailija
5/9 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehen nyrkin kokoinen läntti kalsareissa. Suutuin oikein ja pojalle tuli itku, että se oli vahinko. Nyt harmittaa... Mut riehuminen oli saanut hermot kiristymään ja sitten vielä toi pissa.

Nyt jo vähän huvittaa oma reaktio.

Vierailija
6/9 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin kun olin saanut jonkun naurukohtauksen ja arvaa naurattiko vielä enemmän kun tuli se pissa. Aikaa kurjaa jos tosta suutuit, mun äiti aikoinaan vaan nauroi kun menin pissat housussa kotiin.

Vierailija
7/9 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla varma, ettei poika tehnyt sitä tahallaan. Siitä vaan pikkarit pyykkiin ja tarvittaessa päällyshousut myös ja puhdasta kehiin. Oma poika on samanikäinen, eikä millään malttaisi mennä vessaan. Joskus näitä vahinkoja sattuu sen takia. Vaihtaa housunsa vähin äänin ja jos satun huomaamaan, niin hymyilen vaan. Mukava, että hän huolehtii puhtaudestaan.

Vierailija
8/9 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin muistan ala-asteella lorauttaneeni housuun kun oikein on naurettu ja kerran piiloleikissä, kun nauratti, enkä halunnut paljastaa piilopaikkaani.

Harmi, että tuollaisesta suutuit. Ihan riittävän noloa jo muutenkin.

Vierailija
9/9 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös lirauttelee välillä. Varsinkin kovin nauraessaan.. =) Aina ollut "pienirakkoinen", eli käy useammin vessassa, kuin pari vuotta nuorempi siskonsa. En tiedä vaikuttaako?! Mutta siis ihan normaalia. =) mulla kyllä kanssa palo käämit, kun poika viikon sisällä oli pk:ssa kaksi kertaa pissannut housunsa ihan märäksi iltapäivällä pihalla...Ekalla kerralla kaveri kuulemma oli naurattanut, mutta toisella kerralla jo paloi mulla hihat..Mutta pikkuliruista en suutu. =)