Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko reilua?????????

Vierailija
08.11.2008 |

Vein pyöräni liikkeeseen koska siitä oli kumi puhki ja halusin vaihdattaa sen. Hain valmiin pöyrän sitten tänään ja maksoin noin 20 e. Pöyrän kumi tyhjeni uudelleen kotimatkalla n. 100 metrin aikana. Kävelin takaisin liikkeeseen heti eli noin 5 min päästä siitä kun oli pyörän hakenut ja sanoin että ei ihan korjaantunutkaan tuo homma. Nyt joutuisin maksamaan taas 20 e uudesta korjauksesta. Mitä mieltä olette?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoi siinä pihalla ettei mitään ole mennyt renkaan läpi, kun tulin takaisin. sitten kuitenkin soittivat että oli mennyt lasinsiru, en jaksa uskoa, heti 5 min päästä?

ap

Vierailija
2/4 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörän kumin paikaus nyt on niin pikkujuttu, että en millään usko korjausliikkeen tekijöiden valehtelevan lasinsirusta.

Siinä 100 metrin matkalla todellakin kumi on voinut puhjeta uudelleen.

Meinasi mullakin iskeä epäluulo, kun autostamme tyhjeni kolme kertaa rengas viikon sisällä - olin varma, että joku niitä puhkoo, renkaassa kun aina oli reikä, viilto tams. Kun on takana itsellä jo kohta 15 vuotta autoiluhistoriaa, eikä ikinä ennen ollut rengas tyhjänä.

Mutta niin se vai oli huonoa tuuria: eka kaiketi oli osunut reunakivetykseen, toinen rengas naulaan ja kolmas, vararengas, oli vain niin hapras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ajellut pyörälläni yli vuoden ongelmitta, kunnes jouduin vaihdattamaan kumin. Sitten läksin pyörliikkeestä uusine kumineni ja muutaman sadan metrin päässä rengas tyhjeni. Olin ihan varma että vika oli korjaamon ja vein pyörän oitis takaisin, mutta kun katsottiin rengas läpi niin nastahan sen oli puhkaissut uudestaan. Pakko oli uskoa kun itse näin. Huonoa tuuria on siis myös olemassa.

Vierailija
4/4 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku jälkeenpäin soitti. en voi tajuta. Se oli jo vähä tyhjä siinä pihalla mut aattelin et ehkä sitä ei saa liian täyteen pumpata. tosi huonoa asiakaspavelua mun mielestä, en enää ikinä mene sinne, en ees ehkä hae koko pyörää, harmittaa niin...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi