Pojan huoneessa cars-teema. Millaiset värit seiniin?
Cars-tuotteissahan on tummaa sinistä ja punaista. Meillä on nyt jo verhot, päiväpeite, taulu.. Ja sitten vielä sellainen tummanpunainen formula-sänky... Millaiseksi maalaisin peinät, että sopisivat yhteen tekstiilien ja muiden tavaroiden kanssa?
Itse suosin muualla talossa kermanvalkoista, vaaleanruskeaa, luumua ja viininpunaista.
Ehdotuksia väreistä? :)
ps. tiedän, että cars on kulunut ja tylsä teema. Mutta mielestäni huoneen pitää olla lapsen näköinen. :)
Kommentit (13)
punasta, hopeaa ja valkosta/mustaa.
formulasänky ja tekstiilit sitä samaa
Ehditkö olla lapsesi kanssa kaikelta suunnittelulta ja remontoimiselta?
Kyselee yksi, jolla 3. lasta, ja on huomannut, että lapsi tyytyy aika vähään - tavallan ... ja monta kertaa se viimeistely on ihan turhaa, se on vaan aikaa pois lapselta....
Joko vaaleansiniseksi (sellaiseksi " vanhan" sävyiseksi) tai beessiksi/kermaksi.
Todennäköisesti tuo Cars-teema ei tule jatkumaan monia vuosia, joten en ainakaan sen värien mukaan laittaisi (ellette sitten ole innostuneita maalamaan seiniä uudestaan)
niin sitten se värimaailma pitää olla ihan loppuun asti kunnossa. Ihan älytöntä rääpäistä vähän sinne päin, sitä katuu varmasti itsekin jossain vaihessa.
Mun mielestä taas jotkut " neutraalit" seinänvärit yhdistettynä muulla rekvisiitalla on paljon paremmat kuin se, että joka paikka pursuaa samaa teemaa/kuviota/väriä!
t 6
Ei se sisustaminen ole lapsen kanssa olemisesta pois. Lapsiin kannattaa aina panostaa.
Minusta ei sovi koskaan mihinkään....
Vierailija:
t 6
Ei se sisustaminen ole lapsen kanssa olemisesta pois. Lapsiin kannattaa aina panostaa.
Samaa mieltä olen kanssasi!
8
Huolestuneille täytyy todeta, että yhteistä aikaa jää kyllä yllin kyllin. Olen kotiäiti, joskin opiskeleva sellainen. :) (mies on kanssa lukemassa, ja se sai jonkun hepulikohtauksen ja lähti tyskien vessaan :D)
Itse harkitsin tuota beigeä, mutta oikeastaan olen samaa mieltä kuin joku edellinen: se sopii vähän kaikkeen, mutta ei oikeastaan mihinkään.
Seinät on olleet nyt sellaiset vauvan siniset, joten haluaisin mielellään jotain muuta kuin sinistä. Tietysti sävyillä on valtava ero, tiedän kyllä. Laitetaan sininen harkintaan. :)
ap
Koita välttää liikaa levottomuutta. Musta toi autoteema on kiva, jossain määrin sitä on meidänkin pojalla, mutta kuviot tekstiileissä on tosi levottomia. Kermanvalkoinen tasapainottaa levottomuutta ja on helppo muokata tarpeen tullen uudelleen.
t. sisustussuunnittelija
Itse olen suunnitellut niin... sänky on ollut tuolla varastossa jo pitkään odottamassa kasaamista =) Sitten ajattelin laittaa pari ruutulippua ja lelukoriksi sellainen autonrengastorni (anttilasta)
Koska teillä on jo verhot yms samaan teemaa niin rauhoittaisin loput liialta värimelskalta ettei huoneesta tule liikaa varikon (lue:sekavan) näköinen. Päiväpeittona meillä nyt Cars peitto, mutta luulen että sekin on jo liikaa... ja suunnitelen päiväpeitoksi jotain vaaleaa, jossa vaikka renkaita ym
provo??
Antaisit lasten sisustaa vaikka omilla taideteoksillaan ja lego-rakennelmillaan ym ym
Ehdottaisin ihan valkoista tai hopeanharmaata. Jos näyttää tylsältä, niin boordilla (keskelle seinää tai katonrajaan tai miksei vaikka n. 10cm lattiastakin... :)) saisi piristystä.