Pidan vastenmielisena nakyna yhteen puristettuja, isoja rintoja, joiden valissa ei ole ilmarakoa. Myos vaivasenluut kammoksuttavat minua. Lyhyt kaula saa ihmisen nayttamaan
tyhmältä. Paljasta sinä omat salaiset ällötyksenkohteesi!
Kommentit (20)
ovat ällöttäviä. En pidä myöskään ruskealla rajatuista huulista.
Suurinta vastenmielisyyttä minussa aiheuttaa kuitenkin hyvin hikinäppyläinen (paljon sisäänkasvaneita karvoja) iho tai kananlihaiset sääret, joista juuri nypitty karvat.
tekee ihmisestä tosi tyhmän näköisen. Ja toinen liian tummalla rajatut huulet. Myös vaaleat hiukset ja tosi tummat kulmakatvat.
Vierailija:
tekee ihmisestä tosi tyhmän näköisen. Ja toinen liian tummalla rajatut huulet. Myös vaaleat hiukset ja tosi tummat kulmakatvat.
pidä siitä että korsetti on niin tiukalla, että selässä on keskellä ihrassa vako.
ja siihen jää hirvee aukko. hyi seon kanss atosi rumaa
joilla on tosi ohuiksi ja luonnottomiksi nypityt kulmakarvat. On aika pissiksen näköistä muutenkin. Toinen yökötys on isot venyneet korvakorun reiät lepsottavissa korvanlehdissä.
Mua ällöttää kanssa liikaa nypityt kulmakarvat, ja etenkin sellaiset jotka nyppii karvat pois lähes kokonaan ja sitten ne kulmat piirretään rumasti kynällä. Ällöä!
Myöskin huomasin eilen sellaisen ruman asian, kun olkaimettomien mekkojen yläosa on liian tiukka (joko liian isot tissit pukuun nähden tai sitten on haluttu varmistaa että puku pysyy päällä), ja tulee semmoset kamalat makkarat tohon kainaloiden viereen ja selkään.
Eilen oli todella monella näin. Ihan hoikillakin naisilla, ei ole mikään ainoastaan pyöreämpien ongelma.
Pissis-makkarat, kun on tiukka paita ja piukeat housut.
Neliöperse, jossa ei ole muotoja ei sivulle eikä taakse.
" Espoo-mammaksi" nimeämäni reipashenkinen vaaleansini-beige-valkoinen pukeutumistyyli.
Hiuspannat ja pinnit aikuisilla.
Ei aikuisten oikeesti kaunista ketään. Tissit, isot tai pienet, jos tungetaan esiin niin että melkein nännipihat näkyy. Joo-o, kaikilla meillä on tissit, mutt miks ne pitää lyödä tarjottimella eteen. Sit parasta on kun ihmetellään, miks kaikki aina tuijottaa mun rintoja... Miksihän?
jotka on kuin kireä potkupallo ja iso vako välissä.
Ja tästä ei kannata nyt vetää mitään isot rinnat vs. pienet rinnat keskustelua koska kukaan teistä ei tiedä millaiset rinnat minulla on ja miten ne " pakkaan" ihmisten näkyville.
Jenkkakahvat nuorilla ihmiset ihmetyttää . Miksi nuoret päästää itsensä siihen kuntoon , syövät pikaruokaa ja tekevät kaiken helpoimman kautta ? Ihmiset jotka on jumittunu omaan hirveään tyyliinsä ettei vaate kaupoillakaan suostu kuuntelemaan rakentavia vinkkejä , eivät uskalla kokeilla uusia vaatteita . Miksi aina ihmetellään näitä rinta hommia ? Jotkut tykkää korostaa rintojaa ja ettekä te sitä voi missään av palstalla muuttaa napisemalla . Jos ootte kateellisia jollekkin jolla on rinnat niin kannattaisi miettiä miksi ? Miten jotain naista voi kiinnostaa mitä kanssasisarella on ja mitä ei ole ? Keskittykää vaan omaan kehoonne ja antakaa kaikkien kukkien kukkia .
- a kuppi ja sujut -
Keskusteltiin just kun katottiin juhlia ja mä en tykännyt :-D
Miksi se sun ongelma on jos a kupin omaava käyttää tiukkoja korsetteja ? Eikö se ole sen käyttäjän " ongelma " ? Miksi sua liikuttaa muiden pukemiset ? Jos joku tuntee olonsa hyväksi sellaisissa vaatteissa niin eikö me voida sitä hänelle suoda ? Mulla on kaapissa korsetti jota en voi käyttää koska olen laihtunut niin paljon että tissitkin hävisi ja moinen näyttäisi mun päällä erittäin huvittavalta mutta eipä mua kiinnosta jos joku toinen sellaista käyttäisi .
isot tissit sit pitäis laittaa? Jos niille meinaa tukea saada (mikä on pakko) niin väkisinkin puristuvat yhteen ja väliin jää rako. Ja ikävä kyllä se rako näkyy väkisinkin jos ei ole poolo tms paita päällä
väliin voi saada sen ilmaraon ja etteivät ne puristu yhteen ?
Muutenkin kuin vetämällä ilmastointeipillä kainaloiden alta kiinni..
Inhoan v-aukkoisia paitoja ja neuleita juuri tuon syyn takia, koska ne kohdistavat katseen keskelle rintoja.
Pukeudun aina pyöreäkauluksisiin puseroihin, niissä ei kaula-aukot ole kovin alhaalla.
T: F85:n omistaja
ja jo tällä varustuksella V-aukkoisissa neulessa, kauluspaidoissa ja tavallisissa topeissa tulee se tissivakoefekti näkyviin. Kadehdin A- ja B-kuppisia, jotka voivat rätkäistä päälleen kimaltelevan biletopin tai niskalenkkitopin näyttämättä venäläisiltä huorilta. Itse joudun aina käyttämään ohutta mustaa suht ylös kiskottua toppia melkein kaikkien vaatteiden alla, myös niiden biletoppien.
Vierailija:
väliin voi saada sen ilmaraon ja etteivät ne puristu yhteen ?
Muutenkin kuin vetämällä ilmastointeipillä kainaloiden alta kiinni..
Se on huomattu =D