Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin viihteelle ja mlloin imetitte?paljonko joitte?

08.12.2007 |

jos ootte vetäneet kännit (ensimmäisen kerran synnytyksestä)niin monelta ootte imettäneet sen jälkeen?

monelta menitte nukkumaan?

mitä olette juoneet ja miten paljon?

monelta viimeinen alkoholi annos?

tykkäsittekö, pidittekö hauskaa?

minkälainen olo oli aamulla?

oliko kamalat omantunnon tuskat hauskanpidosta?

mulla on nyt 2kk6pv vanha poika ja ajattelin että jos huomenna pikkujouluissa nauttisi muutamat oluset että pääsis vähän tuulettumaan arjesta.teenkö väärin jos lähden ja jätän mun omalle äidille vauvan hoitoon?mä en oikein tiedä uskallanko juoda,pärjääkö vauva ilman tissiä ja mun läheisyyttä yhden yön.korviketta vauva on saanut muutenkin iltaisin rinnan lisäksi kun oma maito ei illalla riitä tankkaamista varten.ensimmäinen kerta olisi jos nyt lähden tuulettumaan. olen ajatellut että lähtisin uutenavuotena juomaan mutta jos mä en nyt uskalla lähtee mihinkään niin miten sit muutaman viikonkaan päästä?

mä entiedä mitä teen?toisaalta olisi mukava tuulettaa mun mieli niin sitten vauvan hoitoki maistuis ja elämä muutenkin paremmalta!

vastatkaa pliis.mukava ois kuulla miten te muut ootte tehneet ekan lähdön?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ootte vetäneet kännit (ensimmäisen kerran synnytyksestä)niin monelta ootte imettäneet sen jälkeen?

-Seuraavana aamuna n klo 7

-Tultiin baarista n klo 2

- N 3 siideriä

- n 1 jälkeen

- Oli todella hauskaa :))))

-Väsynyt, mutta onnellinen. Oli ihana herätä lapsen kanssa aamulla, kun häntä oli ikävöinyt niin suresti.

-Ei, mutta silloin tunsin äärettömän suurta rakkautta lasta kohtaan. Siis niin suurta etten halunnut laskea sitä hetkeksikään sylistäni.

Tämä oli siis esikoisen jäljiltä. Muistan sen ensimmäisen kerran kuin eilisen ja pähkäilin sitä myös äärettömän kauan. Tein niin että lähdin vasta kun vauva nukahti yöunille ja tulin jo kahden jälistä kotiin, joten vauva ei huomannut poissaoloani. Nukkui heti syntymästä asti läpi yöt.

Esikoinen oli tuolloin 3,5kk ja seuraavan kerran meninkin vasta kun poika oli yli puolivuotias, mutta samanlaisesti, että lapsi nukkumaan ja sitten lähtö.

Nyt kuopus on reilu 8kk enkä ole vielä ollut kertaakaan ulkona eikä tee vielä mielikään. On niin ihanaa olla lasten kanssa kotona ja toisen lapsen jälkeen siitä vauva-arjesta nauttii paljon enemmän. Kyllä ehkä jonain päivänä...:)

Mutta jos sinusta tuntuu siltä että sinun pääkoppallesi on parempi että menet, niin mene. Jos laittaisit vauva yöunille ja menisit pikkujouluihin vähän myöhässä, kuitenkin ne jatkuvat pitkälle yöhön. Ja vaikka lähtisitkin jo alkuillasta, niin älä pode huonoa omatuntoa. On parempi että huomenna aamulla olet tuulettunut mutsi kuin se että jäät kotiin vauvan kanssa ja huomenna olet " v****** mutsi" :))).

Jos kysyt henk. koht. mielipidettäni, niin sanoisin että mene pikkujouluihin, mutta ole vesilinjalla, tarkoitan että ota muutama, mutta ole sellaisessa kunnossa, että jos vauvasi tarvitseekin sinua, niin pystyt ajamaan kotiin ja hoitamaan vauvasi. Hän on kuitekin vielä niin pieni, etkä ole häntä vielä hoitoon jättänyt, niin et tiedä miten hän reagoi. Olet kuitenkin hänelle tuki ja turva. Sitten uutena vuotena ota ilo irti alkoholin kera :)))). Tämä olisi hyvä kompromissi ja näin minä tekisin sinun sijassasi.

Ilmottele mihin päätökseen tulit :))))

Vierailija
2/3 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ekat kännit" otin lapsen ollessa n. 7kk pitkän puntaroinnin jälkeen (miten se napanuora on niin tiukalla)

- Imetin jo joskus 04-05 aikoihin. OLen lukenut, että kertluontoisesti ei lapsen imettämisestä alkoholin nauttimisen jälkeen ole haittaa. Asia on toinen jos vauva jatkuvasti saa maitoa jossa on promilleja.

-Olin kotona n. kahden maissa ja yöpalan jälkeen suoraan nukkumaan.

-Siideriä 4 annosta

- viimeinen juoma n. 12 aikoihin

-Oli todella kivaa! Tekee ihmeitä päästä ulkona käymään oikeen tälläytyneenä eikä verkkareissa tai kalsareissa!

-Vähän päätä särki, ei kaduttanut. YLLÄTÄVÄN vähällä pääsi ottaen huomioon kuinka kauan edellisestä kerrasta oli.

- Samaa vastaan kuin 2:kin. Eli ihanaa oli tulla kotiin ja herätä aamulla kun oma pikku kulta on vieressä! Lapsi maailman ihanin ja olin onnellinen, et mulla on hänet. Tuli kuitenkin myös sellanen olo, et kiitti, ei huvita vähään aikaan lähtee uudelleen; mun paikka on lapseni kanssa.

Tää nyt siis ei tarkota, etten suosittelis lähteen vaan päin vastoin. JOs luotettavat hoitajat kerran on olemassa niin rentoutumaan vain :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mentiin ukon kanssa 7:ksi pikkujouluihin enkä ottanut siellä mitään. lähdin vauvan hakee kotia ennen 10 ja menin sitten mun kotitalooni odottelemaan mun äitiä että sekin tulee sieltä pikkujouluista kattoo poikaa.siinä sitten imetin tissit tyhjäksi ja tein iltahommat.n.puol 12 aikaan yöl sit lähdettiin avopuolison kanssa baariin ja tultiin sitten pois n.3.30.join 3 pulloa kaljaa n.3h aikana.(tuntu kyllä päässä ihan riittävästi). aamulla sit imetin 9 aikaan kun kuulin että vaavilla on nälkä.mukavaoli käydä baarissa ja nähdä tuttuja ja muitakin ihmisiä.illal oli poika mielessä ja kamala ikävä oli.