Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko auttaa vaunuasiassa!? Olen jo pulassa...

08.12.2007 |

Hei!

Olen hankkimassa meille vaunuja pienelle vauvalle. OLen katsellut eri vaihtoehtoja ja olen jo ihan sekaisin mitkä olisi hyvät. Voisitteko kehua ja haukkua omia vaunujanne! Itsellä on ollut mm.Carenan vaunut aikaisemmilla lapsilla ja niistä ei mitään muuta kuin harmia, en halua enää sitä samaa uudestaan. Varsinkin inhoan sitä, että meillä aina renkaiden kanssa aina jotain ongelmaa.

Tässä tärkeät mitä pitäisi olla:

-hyvät renkaat

-kääntyvä työntösuunta, joko heittoaisa tai kääntyvä se istuinosa

-pitää mennä ihan pienelle vauvalle

-pitäisi olla hyvä tavarakori (carenassa oli, mutta esim. Emmaljungan Cannon tuplissa surkea)

-mahdollisuus jonkinnäköiseen kiddyboardiin

Tykkään Emmaljungan tyylisitä rattaista, mutt mikä niistäkin olisi hyvä malli? Onko kukaan tilannut ulkomailta, esim. pingpongista? Onko kaikki mennyt hyvin? Entä takuu? Ja mitä kaikkea siihen tulee mukaan, mm pehmeä kantokoppa?

Siellä taitaa olla Hartanin, Teutonian ja Geissleinin vaunuja. Kokemuksia niistä, onko samantapaisia kuin Emmaljungat? Briot ei jotenkin " istu" minulle, en tiedä miksi!

Kiitos kaikille jo etukäteen vastauksista! :)

Jouluisin terkuin

Eowyn

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2004 Teutonia Mistralit ja voin vaan kehua. On tosi hyvät. Menee kantokopan kanssa pienellekin vauvalle, pehmeä kantokoppa soveltuu kovikkeiden poistamisen jälkeen lämpöpussiksi ja heittoaisa löytyy. Iso kuomu ja iso makuutila, joten isompikin taapero vielä mahtuu matkustamaan ja nukkumaan. Teutoniaan saa myös todella hyvän seisomalaudan. Teutonia Pick-up seisomalautaa ei saa kiinni muihin ratasmalleihin kuin Teutoniaan. Pick-upissa on isot renkaat joten rullaa hyvin eikä kolise, ja siinä tulee mukana myös kätevä remmi, jolla voi nostaa laudan ylös silloin kun sitä ei tarvita.

Vierailija
2/3 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Mulla on 10kk ikäinen tyttö ja hänellä on jo ehtinyt olla NELJÄT yhdistelmävaunut.

Ensin ostin Emma merkkiset ja mulla ei todellakaan ole mitään hyvää sanottavaa niistä muuta kuin että se kantokassi oli hyvä.

Sitten ostin teutonia mistralit. Olivat hyvät kyllä mutta meinasi olla todella vaikeata saada varaosia.

Seuraavaksi otin Brio novat , muuten hyvät mutta painavat ja isokokoiset muutenkin. Teleskooppi aisasta en tykkää.

Nyt on sitten Emmaljungat käytössä ja ovat kyllä hyvät. Aisan korkeus näin lyhkäselle hyvin säädettävissä. Iso ja tilava tavarakori. Helposti löytyy osia ja lisätarvikkeita jos niitä tarvitsee. Tosi kevyet (alurunkoiset) työntää ja eva pyörien ansiosta ei tarvitse pumppailla :D

Pisteet Emmaljungille, onhan ne arvokkaat jos uutena ostaa mutta käytettynäkin näemmä saa helmiä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lämpimästi suosittelen emmaljungia. Meillä City Cross ja mihinkään en vaihtaisi. Kevyet työntää. Vauvalle suojaisat kantokopan tai -kassin kanssa ja myöhemmin taaperolla lämmin talvella lämpöpussissa ja viileä kesällä. Kätevästi käännettävä istuinosa. (Heittoaisan jos haluat niin Ceroxit) Samaan sävyyn saa sitten kaikki tykötarpeetkin. Hinta on melko kova uutena, mutta esim vauvan kirpparilla ja huutonetissä on jatkuvasti todella hyviä paketteja edullisesti. Mutta uutena jos ostat ja hyvänä pidät niin samoista rattaista riittää monelle lapselle tai sitten myydessä kivasti takaisin päin...

Briot meillä oli ensimmäisellä lapsella ja ne olivat todellakin " kömpelömmät" kuin nämä. Ne vaihdoin heti pois kun olin pari kertaa Emmaljungia työnnellyt.

Teutonioitakin kokeiltiin, mutta jostain syystä sain ne tuntumaan heppoisilta ja vaikeammilta käyttää kuin Emmaljungat tai Briot.

Mutta KOKEILE! Mene kauppaan ja kokeile eri rattaita. Ja käytössä sen huomaa. Ja niin monta kuin on meitä äitejä on mielipiteitä rattaista!

Onnea vaunukaupoille!