Ihanaa!! Ens viikonloppuna kaksin miehen kanssa Tallinnaan ja lapset hoitoon!
Kommentit (16)
mitä tässä pitäisi ymmärtää, kun ei hoitajia ole. Ei olla oltu miehen kanssa hetkeäkään kahdestaan ainakaan viiteen vuoteen. Missä muuten sanotaan, että se on mies, joka häipyy nuoremman matkaan? Eikö kukaan ole ole huolissaan minun miehestäni, että jos vaikka häivyn nuoremman matkaan.... Mukavaa matkaa ap, olen aikalailla kateellinen!
Minä päivänä lähdette ja kauanko olette? Me lähdetään sunnuntaina ja ollaan 2 yötä.
ap, 2 ja 4 ovat varmasti niitä, joilla on mummolat apuna. Kaikilla ei auta, vaikka kuinka ymmärtäisi, mieskään.
Lähdetään lauantaina ja ollaan kaks yötä! -ap
ystäviä tai muita sellaisia jotka voisivat auttaa silloin tällöin? Ei meilläkään lapset mummolaan mene, vaan parhaalle ystävälleni joka mielellään jeesaa. -ap
Odotan sitä innolla. Toivottavasti lapsenvahti ei saa mitään vatsatautia ja joudu perumaan.
ei ole. Kaikilla ystävillä on hyvät tukijoukot sukulaisista, eivätkä siis kaipaa mitään lastenhoitovaihtoa.
Ite en varmaan tulisi toimeen ilman kahdenkeskistä aikaa mieheni kanssa.
Mut ymmärrän tietty että jos ei muuta vaihtoehtoo ole niin sitten ei ole.
Kai sitä vähän tulee osteltuakin jotain mut se ei oo se pääpointti. Ihan vaan rentoutus ja kahdenkeskinen aika. Ja kumpikaan meistä ei rentoudu kauppoja kiertelemällä. -ap
voisin kanssa lähteä Tallinnaan, mutta en tarvitse lapsenhoitajaa, kun voisin lähteä ilman ukkoa, niin se hauskinta olisi.
No varmaan joka paikassa joku on saanut hyvää ja joku huonoo palvelua. Työkaverini ainakin kehui sen paikan maasta taivaaseen. Oli ollut hyvät hoidot ja kaikki. Joten sittempä nähdään miten meille käy. -ap
Kahdenkeskistä aikaa tulee kun lapset isompia. Aikansa kutakin:
meillä on ollut pieniä lapsia jo 15 vuoden ajan perheessä, eli 15 vuoteen ei olla käyty missään.
Vierailija:
Kahdenkeskistä aikaa tulee kun lapset isompia. Aikansa kutakin:
Tottakai suhdetta tulee huoltaa. Siinä perheessä missä vanhempien parisuhde voi hyvin, on myös onnellisia lapsia.
ennenkuin se oma ukko häipyi nuoremman ja kauniimman
matkaan...