Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ihanaa, lähdetään kuukauden päästä miehen kanssa lomalle amsterdamiin...
07.12.2007 |
Vihdoinkin saa viettää ihanaa aikaa yhdessä vain me kaksi. Olemme olleet jo kuusi vuotta yhdessä ja ollaan vielä rakastuneita. Vatsassa kihelmöi, kun odotan häntä töistä kotiin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa