Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoisten vanhemmat huvittaa...

Vierailija
06.12.2007 |

Oltiin lasten kanssa katsomassa Taikuri Luttista, ja sinne tuli sitten myös äiti alle 1v.:n lapsensa kanssa! Mahtoi lapsi saada paljon irti taikatempuista.

Mies taas oli katsomassa Monster Jameja, ja siellä oli isä 1,5v:n lapsen kanssa. Lähtivät aika pian (onneksi) pois. Siellähän on mekkala aivan älytön. Ja poika varmasti nautti olostaan : )

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en näe siinä mitään väärää.

Vierailija
2/11 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taaperon kanssa?

Ihme aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oltiin lasten kanssa katsomassa Taikuri Luttista, ja sinne tuli sitten myös äiti alle 1v.:n lapsensa kanssa! Mahtoi lapsi saada paljon irti taikatempuista.

Mies taas oli katsomassa Monster Jameja, ja siellä oli isä 1,5v:n lapsen kanssa. Lähtivät aika pian (onneksi) pois. Siellähän on mekkala aivan älytön. Ja poika varmasti nautti olostaan : )

Vierailija
4/11 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua käy usein just ne sisarussarjan viimeiset sääliksi, kun niiden kanssa ei enää jakseta mennä mihinkään tai tehdä mitään..

Esikoisen vanhemmat on ihanan vilpittömän ihastuneita ja innostuneita uudesta tilanteesta ja se on minusta hyvin liikuttavaa, ei lainkaan pilkan asia.

nim. kolmen äiti, jonka nuorin kiertää myös ne taikuriesitykset ja lastenteatterit JA VIIHTYY! :)

Vierailija
5/11 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän puolitoistavuotias (ei esikoinen) olisi taatusti onnensa kukkuloilla Monster Jamit nähdessään.

Ap, anna kunkin elää tyylillään. Sinä et ole yhtään sen fiksumpi tai parempi vanhempi kuin nämä höpsöt esikoisen vanhemmatkaan.

Vierailija
6/11 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikuri esitykseen. Konsertin olisin ymmärtänyt. Alle 1v. vain pelkäsi kovaa ääntä (Luttisella mikrofoni), ja halusi pois.

Ja Monster Jamissakaan tämä toinen pieni ei viihtynyt, itki vain tämäkin tapaus, varmasti kovaa ääntä.

Ja en, minä en vienyt esikoistani tämän tyyppisiin tapahtumiin. Miksi olisi vienyt? Vein sen sijaan tapahtumiin, jotka olivat hänen ikätasolleen sopivia. Näin myös toisen lapsemme kanssa.

Ja kyllä, pidän itseäni tässä asiassa fiksumpana kuin nämä vanhemmat, jotka enemminkin " kiusasivat" lapsiaan kuin tuottivat heille iloa!

Vierailija
7/11 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on selvää. Mutta luulen kyllä, että se Monster Jam saattoi kyllä olla ihan iskän projekti, jonne lapsi oli vaan pakko ottaa mukaan. Niin ainakin meillä.

Vierailija
8/11 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otsikossa yleistit " esikoisten vanhemmat huvittaa" , kun kerran kaikki (sinäkään) esikoisen vanhemmat ei ole noin " huvittavia" ?

Vierailija
9/11 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin iällensä sopimattomiin tilaisuuksiin" , mutta kyllä teit aloituksesi nimenomaan siinä hengessä, että sinä - ylenkatseisena ja useamman lapsen tuomalla kokemuksella - hymistelet huvittuneena näille " vain yhden" vanhemmille...

Selkeästi kaikki esikoisensa saaneet eivät tee tällaisia ratkaisuja; ethän sinäkään tehnyt. Kyse siis tuskin on lasten lukumäärästä vaan lähinnä vanhempien harkintakyvystä. Ja siksi toiseksikin, et todellakaan voi tietää näiden kahden esimerkkitapauksesi taustoja. Jos on vaikka yksinhuoltaja, ei voi mennä MIHINKÄÄN ilman lasta. Ehkä tämä isä itse halusi nähdä monsterjamin, ja jos ei siellä ole aiemmin ollut, ei voinut tietää, miten kova melu siellä on. Ja ei minusta nyt mitenkään tosi typerää ole mennä taaperon kanssa katsomaan taikurishowta...Tiesitkö sinä etukäteen, että taikurilla olisi mikrofoni? Eihän ko. vanhempi voinut etukäteen tietää,miten lapsi esitykseen suhtautuu. Tai ehkä he ovat saaneet ilmaiset liput, ja päättivät mennä (äidinkin ajanvietteeksi) katsomaan esitystä, vaikka lapsi ei siitä ehkä ihan hirveästi vielä tajuaisikaan. Tai mitä jos koko perheen on pitänyt lähteä, mutta vanhempi lapsi on sairastunut. Toinen vanhempi jäänyt kotiin hoitamaan häntä, ja toinen lähtenyt esitykseen taaperon kanssa, että vanhempi saa sairastaa ja levätä rauhassa. Mahdollisuuksia on miljoona.

Minua lähinnä huvittaa äidit, jotka heti ajattelevat tietävänsä kaiken ja luokittelevat ihmisiä oletuksensa perusteella " huvittaviksi" , ja pätevät omalla lapsiluvullaan.

Vierailija
10/11 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antanut vauvaa kenellekään syliin vaan halusin kantaa vain itse. Vain minä sain työntää vaunuja. Seurasin ja tarkkailin kehitystä ja jokaista liikettä ja lapsi oli niiiiiin erikoinen. Leikin lattialla ja tarjosin leluja käteen ja piilottelin liinan takana ja leikin pöö leikkejä.

Ai kun minua huvittaa:)

Olin onnellinen ja tyhmä esikoisen äiti.

Nyt serkkuni odottaa vauvaa ja laskettu aika on juuri näinä päivinä. Ainoa neuvoni oli hänelle, että ole juuri niin höpsö esikoisen äiti kuin haluta. Se kuuluu asiaan.

t. neljän äiti

Vierailija
11/11 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhempi liikkuu yhden lapsen kanssa jossain, se ei tarkoita, etteikö niitä voisi olla enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan