Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pettynyt Jonathanin tähtihaalariin. Olenko ainoa?

Vierailija
06.12.2007 |

Haalari on niin leveä reisien kohdalta, että lapseni näyttää aivan michelin-ukolta. Jalkarenksukoiden napit ovat niin huonosti ommeltu, että nyt jo pitäisi ommella uudestaan, vaikka haalaria on käytetty vasta muutaman kerran.

Lisäksi kun kiristin vyötäröä sopivaksi, niin sieltä sisältä pullahti todella epäsiistit kuminauhojen päät esille.

Jalkalenksukoiden kuminauhatkin ovat jotenkin kauhean huonoa kuminauhaa... olen niin pettynyt ostokseeni.

Ei olisi kannattanut ostaa haalaria....en suosittele haalaria kenellekään! Ja minä hupsu ostin haalarin, kun täällä sitä kovasti kehuttiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en osta enää Jonathania lapsilleni, vaan ostan reimatecin. Reimateciin en ole koskaan ollut pettynyt.

Vierailija
2/3 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostin molemmille lapsille paksut toppavaatteet (Travallet), kokonumeron mukaan sopivat, mutta olivatkin niin isot, että tänä talvena ei voi päälle pukea. Toivottavasti eivät ole ensi talvena liian pienet!

Eikä voi palauttaa, kun olivat aletuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kyllä jo ostaessani, että lenksut on surkeat verrattuna moneen muuhun haalariin. Napit on niin pienet, että meillä ainakin toinen lenkki irtoaa joka ulkoilulla.

Muuten olen kyllä tyytyväinen. Haalari on vedenpitävä ja kivan näköinen (meillä tyttöjen malli), eikä täällä maalla niitä tule kovin paljon vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan