Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤¤SyySSissit¤¤¤¤Loppuviikkoon.

06.12.2007 |

Huomenta kaikille=)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun onnittelut dumlelle kosinnasta. Eipä näkynyt meilläkään kukkapuskia ja samppanja pulloja kun yhteistä tulevaisuutta suunniteltiin. Kosintakin oli sellainen tulevaisuuskeskustelun loppupäätelmä.

Kiva että typykän kylpyläreissu oli onnistunut. Mäkin haaveilen kypylälomasta, mutta ei taida olla hetkeen mahdollista.

Mies oli tänään vapaalla ja kävi jouluostoksilla, oli kuulemma ollut moni muukin samalla asialla. Kaupoissa pitkät jonot ja parkkipaikat täynnä. Mun lahjani odottaa nyt tuossa lattialla. Tiedän mitä saan eli uuden kännykän, merkkiä en tiedä. Täytyy yrittää pitää sormensa kurissa ja avata vasta jouluna jotta on mullakin olisi edes yksi paketti aukaistavana ;).

Veera oli tiistaina 3kk lääkärineuvolassa. Kehitys oli normaalia. Pituus 61cm, paino 5100g ja py 39,5cm. Painoa oli taas tullut vähän hintsusti, mutta ei vielä liian vähän. Äsken juuri kävi lapsuuden ystävä perheineeen Veera katsomassa ja ystävä totesi että on jo niin " iso" tyttö, tarkoitti että seuraa ja juttelee toisille. Ja hänen 2,5 tyttärensä sanoi että vauva on ihana. Ja niin se on munkin mielestä :)

Unelma ja Veera 0409

Vierailija
2/23 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä päivä mennyt hyöriessä mm. Ikeassa.. Joulua vasten haluan hieman laittaa uuteen uskoon kotia.. Alkaa olla väkeä melkoisesti joka paikasta, ja ollaan ahkerasti käyty pojan kanssa kaupoilla. Josta tuli mieleeni, etten tällä kertaa kuitenkaan taida osallistua ensi viikon tapaamiseen. Mieluusti kyllä sitten joulun jälkeen. Haluan nyt rauhoittua joulun laittamiseen täällä kotosalla. Eihän tässä ole kuin pari viikkoa aikaa!! =)

Onnea dumlelle kosinnasta, tulee sitten sinustakin rouva henkilö.. =)

Tytöt leipoo torttuja.. Menen katsastamaan tilanteen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä sataa, kuuntelen joululauluja! Mikä yhdistelmä!! =)

Tulin kurkkaamaan kuulumiset ja ei ketään kirjoitellut..

Vierailija
4/23 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi Dumlelle onnitteluhali!! Aivan ihana uutinen. :)

Meillä vietetään neljän päivän viikonloppua niinku varmaan monessa muussakin perheessä. Ihanaa. Tuntuu melkein ku oisin lomalla, ku talossa on yötä päivää toinenkin aikuinen ottamassa vastuuta noista lapsista. No, silti on päässy tapahtumaan säikäyksiä...

En muista kerroinko jo, mutta viime viikolla säikähdin ihan hirveästi. Vauva makasi rattaissa, ja minä riisuin siinä vieressä esikoiselta vaippaa. Käänsin selkäni muutamaksi sekunniksi kun vein vaipan roskikseen. Ja mitä näenkään kun tulen takaisin, esikoinen on kiivenny vauvan päälle rattaisiin ja hyppii ja pomppii siinä vauvan rinnan päällä! Mulla sydän hyppäs kurkkuun ku vauvasta ei kuulunu ääntäkään, olin jo ihan varma että se on tukehtunu jo ja kylkiluut on sirpaleina. Ihme ja kumma, ei mitään tapahtunu kuitenkaan. Vauveli ihan tyytyväisenä naureskeli ja jokelteli kun otin syliin. Mulla tuli itku ja oksetti. Eilen tapahtu toinen säikäytys. Vauva makoili sitterissä, ja minä taas käänsin selkäni. Esikoinen säntäsi painavan puukaulimen kanssa lytistämään vauvan mahaa. Huomasin sen heti ja menin väliin, mutta esikoinen ehti paiskata sen kaulimen vauvan päähän. Voi järkytyksen paljous. Vauva sentään huusi, joten se tuntui hyvältä merkiltä. Kyllä siinä illalla ehti monenlaista miettiä ja pelotti kun oli yö tulossa, että mitä jos vauvalla on joku hätä eikä me huomata sitä jos vauva nukkuu. Mutta onneksi pikkumies oli sitten ihan oma itsensä kuitenkin, hyvin pysyi hereillä, oli tyytyväinen eikä kipeän oloinen jne. Joten ei päivystykseen lähdetty. Yö meni hyvin eikä tänään oo mitään ihmeitä näkyny. Ei edes mustelmaa tullut siihen päähän. Mutta jokainen voi kuvitella miltä tuntuu äidistä. :(

Mutta kyllä on mustaa, pimeää ja tuulista tuolla ulkona. Ihan karmea joulukuu. Käytiin koko perheellä tunnin kävelyllä ja Arnoldsissa donitseilla ja bageleilla (nam!), sateesta huolimatta oli oikein mukavaa.

Tämä tarina jää nyt tähän, meen syömään suklaata. :)

Moiks!

Vierailija
5/23 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirahviina - Hui, on varmasti ollut äidillä sydän syrjällään! Ei hän nuille mitään mahda, kaikissa pienten lasten perheissä varsin tuttua. Ja vielä on paljon edessä, valitettavasti, mutta toisaalta niinhän sitä isompi myös koko ajan oppii samalla miten toisia voi ja saa kohdella.

Typykän rentoutumiset perheen kesken kuulosti erittäin mukavalta! Minäkin kaipaisin kylpylän hemmoteluun..

Me ollaan olut äärimmäisen laiskoja täällä ;D Isompi tytsy meni papan luokse yökylään ja me ollaan vanhemmat ollaan otettu siitä tietysti kaikki irti. Herkutteluja ja löhöilyä. Tänään käytiin siskon kanssa jouluostoksilla ja sain onneksi muutamat lahjat hankittua. Pikku-pimu vaan hermostui 4 tunnin shoppailureissusta, että huus koko automatkan kotia, uni siitä kuitenkin tuli ja nukkuukin nyt ulkona.

Mutta sohvan peruille käy tämän tytön tie :D

Vierailija
6/23 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Forssasta kylpyläreissulta. Tosin minä en vauvan kanssa kylpenyt, mutta muuten kyllä oli kiva vaihtaa maisemaa. Lapset viihtyivät kylpylässä ja hotellin lastenmaailmassa. Kaikin puolin onnistunut reissu. Meillä oli siis kaksi hotellihuonetta ja niiden välissä auki oleva ovi. Todella toimivaa ja kätevää. Sai 2-vuotiaskin nukkua rauhassa päikkärit.

Dumlelle paljon onnea ja kirahviinalle huh huh! Loppu hyvin kaikki hyvin!

Nyt kutsutaan...

apinaemo ja oona nyt 3 kk!

Vierailija
7/23 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttärit saatiin kunnialla päätökseen ja nyt lauantai iltaa viettämään miehen ja muksujen kanssa. Sauna lämpiämässä ja glögiä ja pipareita maistellaan.

Risella

Vierailija
8/23 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumlelle onnittelut kosinnasta :)

Hui kirahviina mitä tilanteita!! Varmasti säikähdit totaalisesti. Onneksi kuitenkin kaikki hyvin =)

Typykällä ja apinaemolla oli ollut mukavat kylpyläreissut, hienoa :)

Meillä oli tänään ristiäiset ja tyttö sai nimen Hilla Tuulia :) Neiti oli oikein nätisti ja tarjottavat oli makoisia!! Saa siis olla tyytyväinen tähän päivään!!

Mut nyt pitää mennä vieraiden sekaan kun talo täynnä porukkaa ;)

outs@ ja Hilla

Vierailija
9/23 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin arvaat että se on ihan lemppareita! Olisin halunnut sen Hillan meidänkin tytölle, mutta mies ei sitten sille lämmennyt.. Ja saikin sitten nimen Menni Hilla Mimosa.

Pinoa tulin hieman nostattamaan. Ukko lähti Tuuriin Keskisen kyläkauppaan jouluostoksille ja minä jäin siivoomaan - Hyvä jako :)

Vierailija
10/23 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas mies lähti aamulla jo puol seiskan aikaan töihin...ikävä tää joulunaika rekkamiehillä kun sunnuntaitkin saa painaa töitä niska limassa. Onneksi otti nuo meitin pojat mukaansa niin saamme täällä kotosalla olla naisten kesken. Tuo meiän 7-vuotias viihdyttää vauvaa lattialla...jokellus vaan kuuluu.

Iltasella ois tarkotus lähteä vähän joululahja ostoksille kun mies joskus kotiutuu.

Risella ja neidit 7v. ja 11 viikkoa

Vierailija
11/23 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollu hiljaista täällä.Minäkin olen muutaman kerran käynyt turanat lukemassa mutta ollut niin kiireistä etten ole kirjoitellut.

Kirahviinan tapahtumat nosti mullekkin sydämmen kurkkuun,Hui!!Onneksi ei käynyt mitään.Säihkähdit varmasti kamalasti!

Kylpylä reissut kuullosti tosi kivalta:)Mä en aulangon kylpylässä olekkaan käynyt vaikka aulangon hotelli muuten on tuttu paikka kun kesämökkimme on siinä lähellä ja monet kerrat siellä käyty syömässä.

Outsan vauva sai kivan nimen,mitä täällä ollaan muuten moneen kertaan jo todettukkin:)

Me tultiin eilen reissusta ja olen ollut siitä saakka ihan puhki.Tulihan meille kilometrejä n.900,ja Aada ei mitenkään kauheesti tykkää autoilusta vaan ottaa pikku tirsoja ja sitten huutaa.Onneksi oli noita pysähdys paikkoja.Täältä vantaalta ajettiin ensin Imatralle jossa asuu hyvät ystävät ja Saran kummit,siellä pikaisesti kahvit juotiin ja vauva " huollettiin" sitten parin pikku pysähdyksen jälkeen sinne punkaharjulle.Siellä saatiinkin koko hotelli käyttöön kun ei ollut muita varauksia!Ratsateltiin ja rapsuteltiin tyttöjen kanssa hepoja siellä ja mies keskittyi babyn hoitoon.Laitan kuvan jossa tytöt ratsastavat hepoillaan,taustalla näkyy hotelli:

http://www.aijaa.com/v.php?i=1321328.jpg

Lisäksi tytöt pääsivät ratsastamaan vielä pienillä poneilla:

http://www.aijaa.com/v.php?i=1321344.jpg

Itsenäisyyspäivää ja Aadan 3kk synttäreitä vietettiin linnanjuhlia katsoen ja paikan pitäjät istuivat iltaa kanssamme.Tosi kiva oli paikka,parempaa kuvaa saa kun mennään kesällä uudestaa:)Aloin jo suunnittelemaan että siellähän voi pitää vaikka meidän häätkin:)

Kävästiin myös kerimäellä miehen siskon perheen luona itsenäisyyslounaalla ja sitten perjantaina ajettiin Mikkeliim miehen kotipaikalle jossa yövyttiin ja eilen aamulla sitten kotiin josta vanhimmat tyttäreni suunnistivat vielä isälleen lohjalle,huh.

Huomenna sitten lähdetään Aadulin kanssa miehen mukaan turkuun.Tekisi kyllä mieli jäädä kotiin mutta nyt kun ollaan näin jo suunniteltu niin mennään mukaan,pääseepähän Aada taas isoon kylpyyn ja itse ei tarvitse kokkailla!

Joku kyseli taannoin että montako huonetta otetaan ku n perheen kanssa lähdetään hotelliin.Me ei käydä hotelleissa muuta kuin mitä olen tai kaikki ollaan miehen työmatkoilla oltu mukana ja silloin ollaan ahtauduttu yhteen huoneeseen(isompi perhe huone ollaan otettu).Mies joutuu työn puolesta yöpymään niin paljon hotelleissa(onneksi ei enään)ja minäkin useasti olen mukana ollut että kun lähdetään jonnekkin lomailemaan niin valinta on ehdottomasti joku mökkiloma,mies ei vapaa-ajalla enään yhtään halua hotelleissa yöpyä.Pääsiäisenä oltiin Nurmeksessa Bombankylpylässä ja siellä oli juuri täydellinen mökkimajoitus 2 mökkiä väliovella yhdessä joten tytöt olivat toisella puolella ja me toisella.

Nyt meen kahvin keittoon.Onpa ihana pirteä olo nyt kun viime yönä nukuin hyvin,vaikka näinkin sellaista unta että mies sai sydänkohtauksen ja ambulanssi kuskit eivät haluneet ottaa Aadaa meidän mukaan sairaalaan vaan tyttö jäi pihalle nukkumaan päiväunia.minä meuhkasin ambulanssissa että pakko kääntyä takas ja toinen(naispuolinen)kuski sanoi soittavansa tutulleen että tulee vauvaa sillä aikaa katsomaan.Minä riehuin ja huusin ja itkin että olen imettävä äiti enkä jätä vauvaani!!!Lopulta he suostuivat kääntymään...ja minä sitten heräsin aivan paniikissa ja pakko oli nähdä tyttö heti!!Mies sanoi nauraen että meni sitten Aada hänen terveytensä ohitse,miehestä viis...:)

Esikoisen aikana näin paljonkin unia että olen unohtanut vauvan johonkin enkä pääse millään pienen luokse,hui,kauheita unia!!!!

Mutta nyt heippat

Aada 3kk ja 3 päivää.

Vierailija
12/23 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tultiin illalla kotiin. Käytiin siis miehen ukin luona, matkaa tuli yhteensä liki 1400km. Voin kyllä vannoa etten hetkeen suostu lähtemään uudestaan. Esikoinen käyttäytyi aivan mallikkaasti ja oli helppo matkalainen. Keskimmäinen joka on aina ollut hankala matkustusseuralainen todisti jälleen kerran luonteensa, perille kun päästiin niin oli valmis lähtemään kotiin. Näki painajaisia kumpanakin yönä ja heräsi varmaa 5-7/krt yö. Vauva oli helppo, nukkui lähes koko matkan mennen tullen ja nukkui perilläkin hyvin.

Mutta noin yleisesti mulla oli tylsää. Minä shoppailuintoinen ihminen pohjanmaalla jossa ei ole näin etelä-suomalaisen silmin yhtään mitään. Mies lupasi alunperin että kotimatkalla käydään Keskisillä mutta viime metreillä meinasi pyörtää sanansa, sain kyllä taivuteltua sen sinne sitten lopulta.

Mutta oma koti kullan kallis :) Viime yön nukuin niin hyvin että oksat pois, mies huolehti vauvan syömiset. Pyykkiä olisi huomiselle vielä iso pino. Ja sitten tarvii alkaa valmistautumaan jouluun, lahjat vielä vaiheessa ja siivoilut aloittamatta mutta on tässä vielä pari viikkoa aikaa.

minttupipsa ja Peppi 130907

Vierailija
13/23 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hirmusesti dumlelle kosinnasta!!! :)

En kauheasti ole kyllä käynyt viime aikoina. En lukemassa enkä kirjottamassa. Kiirettä on pitänyt. Äitini lonkka leikattiin kuukausi sitten ja nyt sitten, kun hän pääsi kotiin, niin ollaan siskoni kanssa vuorotellen oltu toinen illalla ja toinen aamulla. Huusholli on kuin pommin jäljiltä, kun ei sitten oikein ole jaksanut kotona mitään tehdä...

Meillä Eetu kasvaa ja karvottuu ;D 1.12 kääntyi mahalta selälleen ja oikein kunnolla ja monesti, että ei ollut vahinko. Tänään sitten meni oikein komeasti selältä mahalleen. Käsi vain jäi alle, mutta mahallaan oli. Kikersi kyllä niin kauan, että ei ihan vahinko kyllä ollut.

Huomenna olisi 3kk neuvola. Mielenkiinnolla odotan, että kuinka on herra kasvanut. Tulen sitten kertomaan kuinka kävi. Rotarokotettahan me ei otetakkaan, että vain sitten 1 piikki tiedossa. Huomenna menenkin heti neuvolan jälkeen äidille, että kertoilen sitten myöhemmin illalla tai tiistaina.

Eilen vietettiin sitten isännän kanssa sitä ekaa hääpäivää. :) Raumalla käytiin syömässä ja jouluostoksilla ja sitten lujaa kotiin, kun tissit olivat niin piukassa tavaraa, että huh huh. Hyvä, kun ei räjähtänyt. Aamulla lähdettiin 9 aikaa ja Eetu haettiin siskoltani joka toimi samalla sisko hento valkoisena äidilleni, niin puoli 4. Eli pisin aika mitä olen pojasta ollut erossa. Ei kyllä ottanut koville, muuta kuin tissien suhteen. Kyllähän se mielessä kävi, mutta, kun tiesin, että pärjäävät... Oli oikein kivaa olla miehen kanssa ihan kaksistaan. Tuli ihan vanhat " hyvät" ajat mieleen. ;D

Meillä edelleen Eetu siis nukkuu ihan täydet yöt, eli tavaksi sen on ottanut. Äitiä ei haittaa yhtään. Ja pelkällä tissimaidolla mennään ja todennäköisesti niin kauan, kuin nukkuu koko yön, en muuta annakkaan. Tuskin nukkuisi koko yötä jos ei olisi hyvä olla, että nälkä ei yllätä...

Mies on nyt laittanut uuden lattiamaton olohuoneeseen ja eteiseen. Eli meidän remontti sujuu pikku hiljaa, mutta varmasti. Kuinkas, olikos se piiulla jolla oli myös remontti menossa? Kuinkas sujuu?

Olen siis autuaallisen tietämätön mitä teille on tapahtunut nyt sitten muutaman viikon aikana. En ole siis konetta ehtinyt ja jaksanut edes avata. Ensi viikolla me ehkä siirretään äitini meille paaritaksilla, niin helpottaa kaikkia siinä mielessä, että saamme siskoni kanssa tehtyä joulua ja samalla äitin avustukset tulee hoitoon. Ei hän muuta apua tarvi, kuin pikkusen vessassa ja suihkussa. Mitään hän ei saa nostaa, että jos keppi kaatuu, niin sitä ei saa nostaa. Siksi emme jätäkkään häntä sitten yksin kuin öisin. On sitten tuki kuitenkin. Tammikuussa hänellä on kontrolli, että jos sitten jo saisi varata sille leikatulle jalalle, niin hän jo pärjäisi enemmän yksikseen ja meidän perheenkin elämä pikkusen normalisoituisi.

Mutta nyt nukkumaan, että jaksaa herätä aamulla. Neitillä on viimeinen kerho ennen joulua ja Eetulla on se kerho 13.30.

Öitä kaikille.

vm78 ja Eetu 080907

Vierailija
14/23 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppilasta kotiuduttu ja väsyttää.. Oli kiva viikonloppu, mutta arvatkaas mitä anoppi oli miehelle sanonut!! Että kun rakennetaan se talo niin jos hällekin rakennettasiin yksi huone ja hän kyllä sitten maksaisi osan sen talon rakentamisesta. ARGHHH!! =). Mies oli luojan kiitos tajunnut sanoa heti että ei sellaista kannata ees haaveillakaan! Huhhuh!

Dumlelle onnea kosinnasta ja Outsan typylle onnea kauniista nimestä =). Kylpylöissä olette olleet useampikin, kiva kun on ollut mukavia reissuja ja rakkausvauva on päässyt vihdoin heppoja tapaamaan!

Mites se meidän tapaaminen? Tavataanko kuitenkin " vajaamiehityksellä" vai siirretäänkö? Mä olen helppo joten mulle käy miten vaan!

Nyt menen miehen kainaloon!

Colis ja Luksutin

Vierailija
15/23 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin Eetun jo kerhoon. Hyi äitiä! Siis neuvola on 13.30. Tätä se väsymys teettää... :)

Vierailija
16/23 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset punkaharjulta.Lunta on mutta vettä sataa.Kohta ratsastaa eka aamupala loppuun.Palataan:)

Vierailija
17/23 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=93&m=11856642&p=1&tmo…

Täällä vietetään leppoista Itsenäisyyspäivää, linnanjuhlia odotellessa :) Tytskykin 6v odottelee innoissaan kauniita juhlamekkoja. Mies on ambulanssivuorossa ja tulee kohta käymään kotona, ambulanssia näyttämään. Tyttö pääsee ihmettelemään sitä ihan sisältä käsin! Myöhemmin pääsee kummipoikakin katsastamaan ihailemaansa ajoneuvoa, varmasti ikimuistoinen kokemus 3-vuotiaalle pojalle :)

Rakkausvauvalle mukavia heposteluja!! Typykkä, juu, aikamoinen riski otettiin erikoisen nimen myötä. Voi tietty olla mahdollista että kouluiässä Menni nimestä väännetään ei-niin-mukavia lempinimiä, mutta toisaalta muistan omilta kouluajoilta, että jokaisesta nimestä saa väänneettyä eri variaatioita, jos niin haluaa.

Mutta jatkan löhöilyä, kun Mennikin nukkuu ja isosiukku rakentelee majaa :)

Vierailija
18/23 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan itsenäisyyspäivänä,

glögi lämpenee hellalla, kynttilät palamassa ja ulkona perinteinen tuhnero. =)

Noista nimistä. Menni on kiva nimi. Harvinainen, mutta silti helposti lausuttava, eikä varmaan tarvi tavata, miten kirjoittaa! Hilja on kans kivan erikoinen ja sopii hyvin isonsiskon nimen kanssa! Ja tuosta nimien vääntelystä. Joka nimestä saa varmaan jotain väännettyä, eli sen mukaan ei meillä ainakaan ole nimiä annettu. kasvatetaan vaan lapset hyvällä itsetunnolla, niin ei pienet nimittelyt haittaa!

Miten Typykän kävi kylpyläreissun suhteen? Mekin ollaan huomenna lähdössä, mutta minä ajattelin suosiolla jättää osaston väliin, koska pelkään tuota rintatulehdusta. Muutenkaan en viitsi lähteä miettimään, missä vauva olis sen aikaa. Ihan kiva kuitenkin vaihtaa maisemaa. Varattiin muuten kaksi hotellihuonetta, kun on neljä lasta mukana. Saan sitten vauvan kanssa oman sopen! Miten muut suurperheelliset matkustatte? Mahdutteko normihuoneisiin? Ärsyttää muuten että kaikkien hotelleiden perhepaketit on 2+2 eli oletetaan lapsiluvuksi tuo kaksi...

Mutta mukavaa juhlaa kaikille. Odotan innolla, millaisia asuja tänä vuonna on. Tullaan sitten tänne kommentoimaan! =)

apinaemo ja oona (unessa vielä hetken...)

Vierailija
19/23 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhimmalla tytöllä kavereita synttäri bileissä. Onneksi hänellä on oma kommuuni tuolla alhaalla, saavat rauhassa juhlia.

Nimistä. Erikoinen tai ei, kyllä siitä voidaan keksiä mitä väännöksiä tahansa. Tyttöni on Sini.. " Sinillä siivous sujuu" jne.. =) Joten turha moisia edes murehtia. Itse todella pidän tuosta Menni nimestä!

Mukavasti koti oloissa sujunut päivä, syöty hyvin ja touhuttu kaikenlaista.. Palailen taas..

Vierailija
20/23 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miuta meinaan kosittiin tänään :D Eipä ole kauaakaan valituksistani, kun mies ei yhtään lämpene ajatukselle ja siitä syystä en ole enää piiiitkiin aikoihin avannutkaan suutani aiheeseen liittyen. Ihana yllätys, vaikka kosinta olikin tavallinen, ilman kukkasia ja muita. Ihan on tippa linssissä. Kihlajaiset pidetään jouluaattona, varmaankin paljastetaan sitten vasta joulunvietossa isäni luona muillekkin.

Oon kyl niin pilvissä ettei muuta sanottavaa löydy.

Dumle toivottaa hyviä öitä kera yöunilla olevan Mennin 2kk