Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies firman pikkujouluissa, minä kotona mässäämässä kaikkea mahdollista..

Vierailija
05.12.2007 |

jee, jee..

seksiä ei ole ollut kahteen ja puoleen viikkoon.. Onkohan sillä pussit täynnä??

A H I S T A A ! ! !

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kotona veetuuntuneena, viimeisilläni raskaana ja yritän selvitä ylivilkkaan uhmaikäisen kanssa. Ja jos seksistä puhut, niin sitä meillä ei ole harrastettu puoleen vuoteen.

Vierailija
2/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä olen syönyt kilon mandariineja, lakua ja suklaajäätelöä.... :)

Eikä meilläkään seksiä pariin viikkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut seksiä viime aikoina, mies on kotona ja minä karkkilakossa. Aika hyvä yhtälö!

Vierailija
4/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa 60 kg. Ei ylipainoa. Ja vaikka olisin kuinka edustava ei firman pikkujouluihin puolisoita oteta mukaan!

-ahdistunut ap

Vierailija
5/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko epäluotettavan oloinen tms.?

Vierailija
6/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ulkomailla kavereiden kanssa (me matkustamme sekä yhdessä että erikseen MOLEMMAT). Eikä paina missään. Olen itsenäisyyspäivän kunniaksi siivonnut kodin, laittanut kynttilöitä palamaan, hyvä ystäväni oli illallisella ja lähti juuri, juon punaviiniä kuunnellen musiikkia ja surffailen netissä. Kohta teen iho- ja kynsihoidon...Ja nautin sekä yksinolosta että ikävästä (ihana saada mies sitten taas kainaloon!)...Päivällä söin kahvin kanssa rivin tummaa suklaata; pitää mielen viereänä ja korvaa puuttuvan seksin miehen ollessa poissa ;-). Mikä ihme korrelaatio on tässä: " Mies pois, minä mössään" ? Mitä te siitä mössäämisestä saatte, ja mikä siinä miehen poissaolossa on niin ahdistavaa?

Meillä sekä mies että minä käymme firman juhlissa, muissa menoissa, ystävien kanssa ulkona jne. niin yhdessä kuin erikseenkin, eikä minulle ainakaan ole mikään ongelma se, kun mies menee yksikseen. Miksi olisi? Tiedän, mitä mies tuntee minua kohtaan (kunnioitusta, rakkautta, lojaalisuutta, ihastusta), miksi minua rassaisi tai arveluttaisi hänen ollessa " katseen ulottumattomissa" ...Ja jos joskus alkaa rassata, ei suhde enää ole panostamisen arvoinen.

Ihan tosi naiset. Miettikää nyt vähän. Jos miehen pikkujouluissaolo laukaisee bulimisen kohtauksen, on aika monta juttua aika persiillään!

Vierailija
7/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ollut mies pyytää!

Jos ahdistunut, masentunut ,läski ei kai ilkeä ottaa!

Vierailija
8/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei siksi, kun olin kipeä ja sitten pitkään kestävät menkat.

Mies ei ole ikinä pettänyt, ainakaan ei ole jäänyt kiinni... Mutta en usko että olisi pettänyt. Hmm... Mutta eihän sitä koskaan tiedä milloin on se ensimmäinen kerta.

-ap

Vierailija
9/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole raskaana eikä ole kyllä miestäkään. Viikon päästä olis luvassa seksiä mutta sillon taitaa olla just menkat, että se siitä sitten taas.

Vierailija
10/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä firmassa ei ole ollut tapana ottaa puolisoita mukaan (kaikki työntekijät miehiä)

Ja minä en ole läski.

-ap

ja anteeksi. Myös 11.

Vierailija
11/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
12/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin toimin ennen lapsia. Ja homma pelasi.

Mutta nyt vi*uttaa kun uhmaikäinen kiipeilee seinille ja itse ihan soseena supistusten kanssa. Tähän kaipaisi jonkun rinnalleen auttamaan iltahommissa. Ei paljon rentouduta sohvalla eikä juoda punaviiniä... Arvaapa kaksi kertaa, tekisinkö niin jos voisin???

Vierailija
13/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos puoliso on luotettava, ei tarvi pelätä.

Vierailija
14/14 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksi yhteinen lapsi, 1v2kk. Joten PÄIVÄÄKÄÄN ei tässä ihmissuhteessa olla oltu ilman lapsia. Kyllä silti vaan jaksaa pari lasia punaviiniä, kasvohoito ja hyvä musiikki ilahduttaa, kun lapset on nukkumaan saatu!

Ja jaksamiseen varmaan auttaa juuri se, että harrastamme, matkustamme, rentoudumme yms. niin perheenä, yksilöinä kuin pariskuntanakin säännöllisesti! Ja myös se, ettei tarvitse stressata toisen menemisistä, vaan voi senkin ajan nauttia (omasta rauhasta lasten nukahdettua).

Seksiä on n. 1-5 kertaa viikossa; väsymyksestä, arjen rullaamisesta ym. riippuen. Meille kummallekin se on kuitenkin tärkeä osa parisuhdetta ja läheisyyden osoittamista (jota osoitetaan myös muilla tavoin toki).

Edelleen sanon samaa: Hommatkaa naiset itsetunto (ANSAITSETTE HYVÄN JA TOIMIVAN, LUOTTAMUKSELLISEN SUHTEEN!) sekä se hyvä ja toimiva, luottamuksellinen suhde! Ei se ole lapsellisuudesta tai lapsettomuudesta kiinni. Ja jos ei sellaista saa, kannattaa ehkä olla yksin. Minäkin olin, kunnes löysin tämän miehen. (ei siis liittoon vain lapsen takia)

Aika hassua, että minua heti luultiin lapsettomaksi...

Terv: 11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan