Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla ettei -10kg näy missään?

Vierailija
05.12.2007 |

Olen laihduttanut 2kk aikana 10kg, 75 kilosta 65:een. Vaatekokoni on muuttunut 44:sta 40:seen.

Tapasin eilen ystäviäni pitkästä aikaa. Viimeksi kun näimme painoin siis 10kg enemmän. Kukaan ei kuitenkaan kommentoinut mitenkään muuttunutta(?) ulkonäköäni, ei halaistua sanaa. Yleensä kyllä kommentoimme toistemme vaatteita tms. Meinas masentaa, tsemppaus ja pari positiivista sanaa olis tehnyt terää.

Voiko todella olla, ettei tuo pudotus näy edes missään? Omasta mielestäni kasvoni ovat ainakin kaventuneet.

No per..... katotaan, ens kerralla kun tapaamme, alkaa luku 5:lla, katotaan jos sitten jo joku sanois jotain.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin lähtöpainoakin on huomattavasti enemmän, mutta harmittaa kun vain äitini ja paras ystäväni ovat huomioineet laihtumiseni ja kehuneet.

Vaatekoko on pienentynyt kahdella ja itse huomaan laihtumisen hyvin, joten harmittaa ettei kukaan muu huomaa. Painoa tippunut nyt myös 10kg.

Vierailija
2/27 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilopudotusta toisessa. Kun en aina niin tarkkaan toisten vartaloita tutkaile. Mutta kyllähän 10 kilon laihtumisen itsessään huomaa hyvinkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun frendis on surkeita!

Vierailija
4/27 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meinasin eilen jo käydä mäkkärin kautta hakemassa lohtua ikävään olooni. Mutta sitten muistutin itseäni, että teen tämän ITSENI vuoksi, ja sain tahtoa pysyä ruodussa. Nyt on taas sellanen tasistelutahto päällä, että oksat pois.

Luotetaan puntariin ja omaan oloomme :)

Vierailija
5/27 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi huono arvioimaan muiden painonmuutoksia ja pelkään, että jos kehun laihtumista ja toinen ei olekaan laihtunut, se kuulostaa siltä, kuin yrittäisin vihjailla jotain... Ja vaikka olisin aika varmakin että kaveri on laihtunut, en arvaa sanoa mitään, koska silloinhan sanon tavallaan suoraan, että olit ennen lihava... Vaatteita ja kampauksia kyllä kommentoin, niistä voi olla varmempi, että ei mene pieleen, mutta painoasioista olen ihan hiljaa, jos hlö itse ei sano ensin mitään.

Mä olen itse 163 cm/ 51 kg, joten en oikein osaa suhtautua ihmisiin joilla on paino-ongelmia, kun en tiedä mitä he haluavat kuulla. Laihtumistako siis pitää kehua, vaikka se ei oliskaan järisyttävän silmiinpistävää?

Vierailija
6/27 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla kyllä 30-50 kilon pudotus ennen kuin huomaan mitään. Oma miehnikin laihtui 15 kiloa mutta ei se minusta siinä mitenkään näkynyt vaatteet päällä. Mulle on suoraan sanoen tärkeitä vain omat kiloni, mulle on ihan yks hailee mitä vaatekokoa muut käyttävät, jos ovat suht normaalin rajoissa kuten sinä olet koko ajan ollut.

Yksi tuttuni juuri pahoitteli lihoneensa 10 kiloa lopetettuaan tupakoinnin. Minä olin vaan ihmetellyt miten paljon hehkeämmältä hän näytti! En minä kiloissa tapahtunutta muutosta huomannut.

Vierailija
7/27 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään " oletpa hoikistunut" , ei kuulosta mitenkään pahalta. " Oletko laihtunut?" sen sijaan kuulostaa jotenkin tökeröltä.

Vierailija
8/27 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut koosta 40 kokoon 32/34, ylipainosta normaalipainoon. Kaikki eivät tästä huomauta tavattaessa, eikä se haittaa ollenkaan. Talvisaikaan muutos ei kovin hyvin näykään kerrospukeutumisen ja tunikamuodin vuoksi.

Itsekään en aina tajua sanoa laihtumisesta ystävilleni, en kiinnitä sellaiseen huomiota kovin paljon.

Vierailija
9/27 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on tosi suuri painonpudotus!!

Vierailija
10/27 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin pudottanut 70 kilosta 40:een, varmaan muutos näkyisi kenelle tahansa. :) Näkyminen riippuu myös lähtöpainosta.

9

Vierailija:

Saa olla kyllä 30-50 kilon pudotus ennen kuin huomaan mitään. Oma miehnikin laihtui 15 kiloa mutta ei se minusta siinä mitenkään näkynyt vaatteet päällä.

Vierailija
11/27 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokosi ei ole normaali, ellet ole poikkeuksellisen lyhyt. Jos olet laihtunut tuollaiseen kokoon, ihmiset tuskin uskaltavat onnitella sinua koska kyseessä voisi hyvinkin olla jokin vakava sairaus.

Vierailija
12/27 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino n. 71, paino nyt n. 59. Pituutta on 160 cm.

9

Vierailija:

Toi on tosi suuri painonpudotus!!

Vierailija
13/27 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se myös paljon riippuu siitä että näkeekö ihmistä usein vai harvoin - jotkut sanovat että jos näkee usein, ei tavallaan huomaa sellaista jatkuvaa, pientä " Kutistumista" ...?

Älä välitä, noin se vaan on! Ja jotkut ovat vielä huonoja kehumaan!

Vierailija
14/27 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin nuorena 56 kiloa ja kokoni oli 38.

Vierailija
15/27 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonpudotus on kestänyt puolisen vuotta, pudotusta 11 kg. BMI on 23. Olen syönyt koko prosessin ajan 1400 - 2000 kcal päivässä.

Vierailija:

kokosi ei ole normaali, ellet ole poikkeuksellisen lyhyt. Jos olet laihtunut tuollaiseen kokoon, ihmiset tuskin uskaltavat onnitella sinua koska kyseessä voisi hyvinkin olla jokin vakava sairaus.

Vierailija
16/27 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläosat ovat nyt kokoa 34 ja alaosa kokoa 32 tai 34. Tosin pitkähihaiset yläosat saattavat puristaa hartioista. Rintoja ei ole juuri ollenkaan. :)

9

Vierailija:

Painoin nuorena 56 kiloa ja kokoni oli 38.

Vierailija
17/27 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen 163 cm pitkä ja painan 51 kiloa ja olen kokoa 36. Sulla on vähemmän pituutta ja enemmän painoa, mutta mahdut pienempään kokoon... No, mulla on toisaalta rintoja ja lantiotakin jonkin verran, ehkä se selittää asian :-)

Vierailija
18/27 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihas painaa enemmän kuin läski ja mahtuu tiiviimpään pakettiin!

ei 9

Vierailija
19/27 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näissä 51 kilossa kyllä läskiä juuri ole :-) Vähän löysää vatsanahkaa ehkä raskauksien jälkeen mutta sekin on nyt alkanut kiinteytyä kun olen taas treenannut säännöllisemmin.

18

Vierailija
20/27 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta tajusi että onhan noi tissit rasvakudosta tietysti. Eli jos 9:llä on hauiksissa se mitä mulla on rinnoissa, niin tietenkin ne painaa enemmän :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi