Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyylilyylit

05.12.2007 |

Noniin, täällä ollaan taas :))

Eilen käytiin kaupassa illalla, ostin kaikki viime hetken hankinnat vauvalle, eli nyt sopisi sitten tulla, millon vaan neitille sopii:) tai tällä viikolla ei vielä tarttis, kun noi tytöt on meillä, sunnuntaina lähtee isälleen, niin sitten voisin lähteä jo! Oireita mistään sellasesta ei kyllä ole, mutta eipä ole ollut ennenkään, yht' äkkiä puskan takaa on vaan supparit alkaneet ja lähtö tullut!

Mites Sande, ootko lähteny jo??

Me ollaan nyt käyty joka ilta aika pitkällä lenkillä, saa aikaiseksi kivuttomia, laimeita suppareita, joten ei apua, mutta pääkopalle tekee hyvää päästä tuulettuu!

Milenna, mä oon kanssa kuullu että kotikalja nostattas maitoa hyvin, mut ite inhoon sitä makua niin paljon, että ei pysty juomaan... täytyy koittaa sitten pitää nenästä kiinni ja juoda äkkiä:D mitä vaan vauvan takia!!

Noniin, nyt vähän siivoilee ja suihkuun!

Priscu ja beibi 37+2

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon ainaki ihan kypsänä kontona vaan...

illalla/yöllä hiukan suppaili, ei säännöllistä eikä kovin kipeetä mut erilaista ku ennen. nukuin jotain 2,5 tuntia yön aikana pätkissä, ihmeen virkku olo silti. yritin päikkyjä ottaa mut en saanu ku hetkeks unta. kumma juttu. niin en mä siis niiden suppareiden takia valvonu, muuten vaan ei väsyytäny ja oli kaikenlaista.

lähettiin sit aamusta heti tekee isot kauppaostokset koko perheen voimin, se oli kyl ehkä huono idea tollasen yön jälkeen. tunsin kaupassaki miten hiukan suppaili ja vauva puski okein alaspäin. mutta kun päästiin kotiin, rauha maassa taas. nyt ei mitään. olin kyl aika kipee selästä ja lantiosta mut otin lääkettä ja aloin siivoomaan... saunaanki aattelin kohta mennä. kolmannen ässän jätän kyl väliin, en pysty ees kuvittelee...

huomen meil ois miehen kans koko päivä vapaata olla kaksin ja meinattiinki paistaa jotkut hyvät pihvit. jassu lähtee mummin ja ukin kans meidän suvun pikkujouluihin tampereelle. mä en enää jaksa niin pitkälle lähtee, istuminen autossa ei oikein houkuta. ja en mä jaksais vastailla kaikkie kyselyihinkään... jassu lähtee kuiteski ku mun isoäiti oli sanonu mun mutsille että kai jassu tulee? toistaiseksi jassu on siis ainoa lapsenlapsenlapsi sille.

samperi ku kiukuttaa tää ettei mitään tapahdu vaikka kipuja on niin etten jaksais enää hetkeekään. plääh... tätä valitusta saatte kestää viel pari viikkoo sit...

nyt lähen siivomaan vaikka lisää.

moiks!

sande rv 40+4

Vierailija
2/16 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kyl muutakin kirjottaa, mut en taaskaan muista että mitä..

No, ihan pikaseen tulin vaan, kohta painun miehen viekkuun sohvalle kattoo telkkaa.

Nonuli, kiva kuulla et shoppailureissu meni hyvin! Ja ei oo Mintulla unipussia, mielessä on kyllä käynyt kans..ihan siis on vaan semmoinen vauvojen makuupussi, mitä oon niillä naruilla pienentäny, ettei raukka ihan huku sinne.

Sannuska, sen kun valitat vaan, toivotaan et siunkin " kärsimys" päättyis pian ja saisit nyytin jo syliin..

Öö..nyt hävis taas muisti..Öitä vaan!

Muistakaa sit tulla tännekin kertoo, kun lähtö tulee!

Miltsu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vasta nyt ehdin/jaksoin pinoutua...

Viime yö meni taas totaalisen vituiksi, niinku sitä edellinen ja sitä edellinen ja sitä edellinen jne. jne.........

Sen lisäksi kaksi nuorimmaista heräsi tänään kovaan kuumeeseen, ja toinen oksentaa nyt sitten... ei ole kivaa, ja mä todella toivon etten itse sitä tautia tähän kaiken päälle saa!!

Nonuli, mä lasken joka päivä kuinka monta päivää on kun saat vauvan:) ilmotan aina miehellekkin että " aattele, nonuli saa ensi pe vauvan" ...

Sande, muhun ei kannata itseään verrata tossa liikkumisessa!!! mä oon FANAATIKKO. Se on iha neri asia kun on liikunta työnä, harrastuksena ja elämäntapana, taustalla mulla pitkä ura kilpaurheilijana ja kaikkee, niin mulla se urheilu ei tunnu samalta, raskaanakaan, kuin tavallisilla ihmisillä;) en mä enää muille vedä jumppia, mutta käyn ite spindessä edelleen, ja lenkillä. Ja hilaan puntteja!! Sulla tulee lähtö nyt viikonlopun aikana synnärille, sano mun sanoneen. Lataa akkusi.

Rimpe, juu, tytöt oli Filippiineillä isänsä kanssa, ja sieltä tropiikista kun tulee, ei ihme että tauti napsahti päälle... meidän Emmi, tää kymmenen vee, googletti tänään sairauksia ja pelästy että niillä on malaria tai dengue-kuume.... !! noo, jos ihan tavis suomalainen kuitenkin:D

Milenna ja muut, kiitos tosta " herkkyys" vastauksestanne, lohduttavaa kuulla että en ole ainoa, siinäkään...

Nyt mä meen oikasee itteni, luen uutta vauvaa ja syön sipsejä ja juon limua:))) ihanaa!!!!!!

Peppis ja massukka... seventeen days to go!!!!!!!!!!!!!! kauheeta:D

öitä rakkaimmat.

Vierailija
4/16 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priscu; Voi ei, nuo taudit ei oo ikinä kivoja..toivotaan että tyttös tervehtyisivät nopeesti eikä teihin muihin tarttuis.

Mie tulin " valittaa" tuosta vauvasta..neiti onkin ovela tapaus, tuolla makkarissa ku oltiin, niin tuntui et aamusta, tuossa 7 jälkeen alkoi kokoaikanen kitinä ja ölinä..siis heti kun mie nousin sängystä, nii sillon hiljeni ja kun menin takas pitkälleen nii silloin se mölinä taas alkoi..No sit tuossa 8 maissa sain tarpeekseni ja tultiin tänne olkkariin, et noustaan jo vaipanvaihdolle yms. aamutoimille tuon tytön kans..ja pa**t, nyt neiti nukkuu niin kiltisti tuossa sohvalla, eipä oo kauheesti ääntä päästänyt..hmph, se halus miut vaan ylös tuolta sängystä, vaikka ois uni kyl maistunut vielä.

No, oonpahan saanut rauhassa koneella istuksia vaihteeks..kohta varmana esikkokin heräilee. Ihmettelin vaan, kun ei ollut jo noussut, kun se jo aamuyöstä tuli taas keskeen potkiutumaan..mie säikähin ihan sikana kun joskus 6-7 maissa heräsin syöttää vaavia, kun esikkoo ei näy missään..tietty mieleen tuli the worst case scenario, eli et se onneton on lähteny kämpästä pihalle ja jäänyt lukkojen taakse tuonne hankeen.(alaovi on öisin lukossa) No, onneks se löytyi sit omasta sängystään lopulta, oli vaan kaivautunut niin peiton alle ettei näkyny.

Jospa tästä lähtis keittelee aamukahvia, ja juomaan vettä! Hirvee jano on nimittäin koko ajan, johtuukohan tuosta maidon tuotannosta vai oonko alkanu nukkuu suu auki, ku suu tuntuu ihan aavikolta ja yölläkin pitää käydä juomassa.

Sen verran piti viel sanoo, tuossa aamuyön tunteina mietin imetellessä, et kylläpä oon onnellinen, kun oon tän perheen saanut..miehessä on rasittavatkin puolensa, mut kenessäpä ei, kyllä sekin osaa olla nii sulonen kun sille päälle sattuu..ja nää pikku prinsessat..niin ihania ne on, ja vaikka kuinka välillä väsyttäis, ja ottais päähän niin se rakkaus niitä kohtaan on niin pakahduttava.

Joo, nyt neiti heräs, maitobaarille mars!=)

Vierailija
5/16 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

milennan Minttu-neiti taitaakin olla ovela tyttö jo noin pienenä. ;) halus äipän hereille ja sitten oli hyvä olla.

jassu just läks sinne tampereelle mummin ja ukin kans, kyllä oli tyttö polleena kun pääs reissuun. äitini esitti toiveen että nyt kandeis sit lähtee synnyttää kun tyttökin on poissa kotoa... juujuu, ei mitään tunnetta että oltas menossa. kohta käydään kaupasta hakee pihvit ja sit siivoilen ja tehdään hyvää ruokaa.

eilen ei sitten oikestaan edes supistellu illalla vaikka kahtena iltana aiemmin on. mä kyllä oikeesti uskon että kun mulla maanantaina neuvola niin sieltä mä itteni löydän vielä. toivon vaan että saisin sit jo pikaseen ajan sinne ä-polille kun pelottaa tuon mukelon koko jo pikkuhiljaa...

nyt mä meen, palaillaan!

sande 40+5

Vierailija
6/16 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenna, edelleen ovat tytöt taudissa, nuorimmainen alko oksentelee eilen illalla kanssa... lasten isäkin tekstasi että on myös kovassa kuumeessa... että sillä tavalla. Mä vaan todella toivon että itse en nyt tota saa, Sannia lähdin synnyttää hirveessä taudissa ja se oli hirveetä!!!!!!! kuumetta 39 raatia, yrjö lensi ja piti synnyttää siinä sitten!!!!!!!!! Teidän neitonen pienoinen veti sitten mammaa nenästä:)) mutta eikö ookkin ihanaa kun tulee noita Ahaa-elämyksiä, että mulla on ihana perhe, voiko enempää pyytää?

Sande, kyllä sä lähdet vielä viikonlopun aikana.... mä uskon ja luotan siihen. Koitappa jaksella vielä nää ihan viimiset metrit, nyt syöt hyvin ja lepäät... jaksuja mussukka!

Meillä on siivouspäivä, joten lähden jatkamaan:D

Ihanaa lauantaita kaikille:))

priscu ja tyttökööri. 16 days to go!!!!!!!!!

Vierailija
7/16 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai minäkö lähteny? minne? =D

kun ei niin minkäänlaista tunnetta että olis lähelläkään tuo lähtö. uskon edelleen vakaasti että nonulillakin on vauva sylissä ennen meitä. eikös nonulilla ollu 14. päivä se sektio? mä veikkaan ettei meille nyyttiä saavu ennen 17. päivää. enkä tiiä mikä päivämäärä toi on tai siis mistä se tuli, kun tuntuu vaan että tuota ennen se ei haluu tulla.

oisko toi muuten tasan 42+0 mulla tuo 17.päivä, taitaa olla juu. silloin sitten.

mä oon ihan tuskastunut tähä alapäänkipuun mutta muuten olo ei ole malttamaton. sanoinki äitilleni ku juteltiin että mieluummin odottaisin vaikka 2kk vielä jos tietäisin että se olis tuskatonta aikaa tän parin viikon tuskaan sijaan. ihmettelen kyllä johtuuko tää mun suuri maltillisuus (mikä ei todellakaan ole tyypillistä mua) mistä? pelottaako mua niin paljon tuleva elämä kahden äitinä vai mikä tässä on pointti? vauva on kuitenkin hartaasti toivottu joten kyllä hänet tänne halutaan, kiirettä vaan ei siis mulla ole. mä olen nyt ihan oudolla päällä...

mutta jotain positiivista sanoakseni, ihanaa että tää mun oma koneeni toimii taas! on huomattavasti helpomapaa olla sohvalla tai jossain pehmeällä kuin tuossa meidän karseessa tietsikkapöydän tuolissa. siinä se alaosasto vasta tulikin kipeäksi. on tollanen puutuoli...

nyt mä en yhtään muista mitä sä priscu kirjotit äsken joten en kykene kommentoimaan.. pitänee palata myöhemmin uudestaan roikkumaan tänne kun en paljo muutakaan enää jaksa...

nyt meen kuitenki, moikka!

sande ja baby 40+2

Vierailija
8/16 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakaikkiaan mulla alkoi olla jo kärsivällisyys kortilla noitten helistimen sivujen kanssa :-E Sit kun on vielä vanha kone, ni sitä surkeemmin aukee sivu(t), tai kun yrittää kirjottaa ni ei lähde!!!

Noh, mut tänne pääsee melkeistä aina!!

Täällä minäkin vielä yhtenä palana:-)

Viiminen neuvolakäynti oli eilen, ja kaikki oli tosi hienosti!! Tulee ihan ikävä mun ihanaa neuvolantätiä :-/

RR hyvä

Pissa puhdas

Kiloja tullu 400g

vauvan syke tasasen 140 (nukkui tosi levollisesti)

Tänään pitäs lähteä sinne kauan odotetulle jouluostosreissulle... kuin mahtaa mun perse sitä kestää :-O pimpsa ja ja kaikki mitä siellä alaosastolla on, huutaa hallelujaa :-Z Välillä saan käveltyä ihan mallikkaasti, ja välillä en voi ollenkaan... Noh, minä sit istuksin paljon!! Onneksi mulla on aika paljon tilattuna tavaraa postimyynneistä, ja tiedän mitä kaupoista haen, joten eiköhän tämä tästä!!

Ihanaa päästä fiilistelemään joulua!! Ja voi miten on kaunis tuo talvinen maisemakin, kun puut notkuu lunta!! Valitettavasti huominen tekee niistä selvää :-C

Mulla on niin törkeä turvotus, etten aamuisin saa varpaita tai sormia koukistettua!! Karseeta!!

Katotaan kuin mein pikkulikka nyt sit ottaa sen, et menee mummilaan hoitoon... On koko aamupäivän hokenut, että " en jää sinne yksin, en mene mummilaan, älkää menkö iskän kanssa yksin" Mun sydänalaa korventaa aika kovaa...

Mut nyt tuli isukki töistä, joten soonmoro!!!

nonuli ja justiina 36+5

Vierailija
9/16 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas mukavaa olla täällä taas! nämä on vaan niin paljon mielyttävämmät sivut käyttää ja lukea... ;)

Te kolme olette kylä niin samoissa fiiliksissä ja viikoissa! Ihanaa kun kohta on monta pientä lyyli-ipanaa! Kaikkeen sitä tädin tulo ja muutama siidukka chattaillessä johtaakin! Vai olikos se kuitenkin greippiEhun taikaa?

Olisi mukava kuulla myös B-E:n, Unskun ja Tutin kuulumisia...

(.) Pitäisiköhän tässä pikkuhiljaa ruveta uskomaan että raskaana sitä ollaan ja vahvasti? Eilen tuli taas temmellettyä tallilla ja sitten vielä illasta innostuin lumitöihin lähtemään tuohon pihalle. Saunan jälkeen jo tuntui inhottavalle tuolla alakerrassa. Päivän päätteeksi kun peittoja pöllyteltiin niin tänään en sitten meinaa päästä kävelemään!

Särkee tuota häpyliitosta ja lonkkia niin tuhottomasti että tekisi mieli vaan mennä lämpimään veteen kellimään... Auts! No kivaa oli kuitenki ja kyllä tämä huomiseksi jo helpottaa?

Nyt pitää lähteä ruokkimaan tuota ipanaa ja suunnitella kauppaan lähtöä.

Rimpe ja Rölde rv29+2

Vierailija
10/16 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl on vaan se huono puoli, ettei nää mitä muut on kirjotellu, ja jos sattuu olemaan tämmöinen dementikko ku mie, niin toinen ikkuna on melkein avattava, et muistais mihin pitikään kommentoida..

No pikaseen höpöttelen..

Tänään käytiin Mintun ja miehen kans ostoksilla, mut en mie osaa enää mitään ostellakaan! Mies osteli itelleen kirjaa ja cd:tä, ja mie vaan seurailin vieressä..mulla kun ei tuu oikeestaan luettuukaan enää nykyisin ja cd.t mitä kuuntelen on niitä samoja vanhoja, monta vuotta sitten ostettuja. Vaatteita taas en kans osaa ostaa, kun jos tässä sais vähän tuota mahamakkaraa pienennettyä jotenkin, nii sit pitäis taas ostaa uusia vaatteita..

Kapuppakierroksen päätteeks ostettiin sit pitsatkin, joten se siitä mahan pienennyksestä tällä erää..

Oottelen et mies tuo Miian kotiin, oli tyttö mummolassa monta tuntia leikkimässä. Minttu nukkui suurimman osan kierroksesta, mut sit kun heräs niin alkoi huuto tai vähintään kitinä, en tiiä tuliko sit kuuma vai mikä kun ei ollut hyvä olla.

No, eipä nyt muuta, taitaa neiti heräillä..

Milenna

Vierailija
11/16 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan ilmottautumaan =) Siis vanhakin löysi tänne teidän perässä, jee!! Vasta viikon päästä tosin aletaan sitä meidän kolmatta taas tehdä, mutta oonpahan hyvissä ajoin jo täällä vauvapuolella =D

Hauskaa Itsenäisyyspäivää huomiselle!!

T. Nippara kp 10/31-35 yk 16

Vierailija
12/16 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikein hyvää syntymäpäivää itsenäiselle suomelle:))

Täällä ollaan herätty jo viideltä, ja nukahdin tossa kolmen paikkeilla, taas, joten helevetin pitkä ja väsynyt päivä on edessä... meidän aikaerosta toipuvat lapset ovat vielä aivan sekasin... eilen tuli uni 19.00 ja tottakai oli sitten jo 5 mennessä nukuttu tarpeeksi... tänään pitää jaksaa kituuttaa iltaan asti, huomenna koulua ja aikainen herätys niin ei voi päikkäreitä ottaa, että saa illalla normiaikaan unta. Tytöt on ihanan ruskeita ja terveen näköisiä:) oli ihana loma, se on pääasia.

Milennan kanssa yhdyn siihen että täällä vauvassa on se paska puoli että ei näe mitä muut on kirjottanu, ja mun havupää ei jaksa muistaa mitään... Sä voisit kuitenkin milenna antaa mulle vähän tota ettei osaisi ostaa mitään... mä osaan:D Joko sä oot muuttanu makkariin nukkumaan?

Rimpe, juu, se on se greippiEhu ja tuikaton pipa;D!! Ja kyllä se olis paree sun uskoa että raskaana sä olet!!!! Niin, tiiätkö sä jo kumpi rölli on?

Nonuli, älä muuta sano, joulu ja sen odotusaika, se tunnelma... ihanaa!!! Sulla alkaa olee päivät täynnä. Ensi viikolla tähän aikaan olet kahden prinsessan onnellinen äiti:)) jännää!!

Sande, kyllä se lähtö alkaa olla sulla ihan hollilla!! usko pois. Nyt lataat akut täyteen, keräät voimasi, kohta niitä tarvitaan...

Nippara, hyvä että " vanhakin" löysi perille:)) Juu, katsos tarpeeksi aikasin kun sä muutat tänne vauvapuolelle, niin jos siinä olis jotain taikaa:))

Mä oon ihan HIRVEEN herkkä... IHAN KAIKKI saa mut liikuttuu kyyneliin. Se soneran mainos on oikein hyvä itkun aiheuttaja, tiiätte sen missä se isä kiiruhtaa sairaalaan? Sitten kun luen tota neuvolasta saatua opasta, jossa on vauvan kehitys viikko viikolta isälle ja äidille, itken sitäkin... telkkarista ei voi oikein katsoa mitään eikä kyllä lukeakkaan mitään... suurin osa biiseistä saa mut itkemään, paha on " ihmisen poika" , voi mitkä sanat:' ' ' ( miten teillä muilla?

Sitten tosta nukkumisesta... nukutteko te muut hyvin???? Siis mä lopetan lukemisen tossa yhden aikaan ja alan pyörimisen, kusettaa, janottaa, pakottaa, viiltää ja supistaa.... uni tulee kolmen aikaan ja jo neljän jälkeen alan heräilee samaan rumbaan. Parhaiten nukkusin tossa aamulla 7 jälkeen. Inhoon öitä!!!!!!!!!!

Eilen laitettiin siskojen kanssa vauvalle vauvan huone valmiiksi, pedattiin sänky, järkättiin vaipat ja sen vaatteet ja muut tykötarpeet valmiiksi:) tyttöjä jännittää kauheesti vauvan tulo, ja niin jännittää muakin!!!!!!!! Jotenkin tuntuu että kun ton ekan sarjan tein, olin niin huoleton ja lapsellinen etten ajatellu minkään menevän vikaan tai mitään pahaa... nyt huolehdin kaikesta. Sitäkö se ikä teettää??

Haen kahvia lisää....

Noniin:) takasin. Sulosta on tullu jo iso poika. Ihana kolli kyllä on, oiekin sylipoika:) Olen enemmän kuin tyytyväinen norskiin, aivan mahtava luonne, puhumattakaan komiasta ulkonäöstä!!

Taidan vetäytyä tonne sohvalle kattoo tyttöjen kanssa saariston lapsia, ihanaa päivää kaikille!!

PS: sande hei, lähe sä jo sinne laitokselle;)

peppis ja vanessa rv 37+3

Vierailija
13/16 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen neidin kans herättiin, kun ei hälle enää uni meinannut tulla.En kyl ihmettele, kun hirmuiset kakat oli vääntänyt etten ollu ees huomannut, ennen ku noustiin. Minttu nukkuu omassa makuupussissaan nimittäin, se pitää kyl hajutkin sisällään. Nyt sitten ku pylly pestiin nii niin nätisti tillotteli täs sylissä ja nukahti.

Kiva oli kuulla Nipparastakin, hyvä että löysit paikalle:)

Jospa se siullekin se plussa napsahtais, kun jo vauvapuolella oot valmiiks:)

Peppis, joo, kyllä nukutaan jo makkarissa. Ekoina öinä esikko heräs ku vauva huusi, tää huus takas; oo hijjaa, ei saa huutaa! Mut kun sanottiin ettei se huutaminen auta, niin lopetti..nyt on sit saanut kaiketi nukuttua, vaikka vauva välillä siellä huuteleekin.

Voi hintsu ois kyl nukuttanut..sit kun jostain 4-5 asti vauvan ku syötti, nii meni se 5 sekkaa kun taas kuului jotain örinää ja sitä kun kuulostelin koko ajan, nii en ite saanut nukuttua. Sitten kun vauva hiljeni nii itekin nukahdin, vissiinkin, ja sitten kuitenkin piti 15min-30min päästä taas herätä kun alkoi se heiluminen ja ääntely..Huoh, ja mies vaan kuorsas vieressä..

Mies muuten yllätti eilen..se kävi yksin kaupassa, ja toi miulle joululahjan mukanaan; 2 boxia Tyttökultia! Siis onhan se ihan hauska sarja, mut en oo kyl sen kummemmin seurannut eikä ois kyllä tullut mieleenkään ostaa boxeja sitä..Mies sitten selitti ettei se millään keksiny miulle mitään lahjaa ja olivat olleet sen verran halpoja että oli arvellut sitten miulle tekemistä hommata. Miehet..:)

Peppis muuten, tuosta herkkyydestä..miulla oli ihan sama juttu, nyt alkaa vasta tasaantumaan. Raskaana ollessa muutenkin otin kaikki asiat raskaammin, jos joku sanoi jotain, vaikkei välttis mitään pahaa tarkottanutkaan yms. Ja kans jotkut biisit toi väkisinkin tipan linssiin, miulle pahimmat oli jotkut Yön kappaleet.Mut ne on kyl edelleenkin aika pahoja..No kuitenkin, itkin välillä niin herkästi että mieskin oli ihmeissään.

Voi että minuu alkaa jännittää teijän masukkaiden puolesta, koko ajan vaan enemmän ja enemmän! Kuka kerkee seuraavaks? Hirmusti tsemppiä jokaiselle ja tanssin tääl teille supparitanssia, jos tarviitte~~~~:)

Miltsu ja Minttu s.12.11

Vierailija
14/16 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

Peppiksen typyt oli reissussa? Jotain muistelen asiasta lukeneeni mutta eihän tämän istukkadementian kanssa oikein meinaa asiat päässä pysyä.

Vanen tavarat on nyt sitten paikoillaan ja kovin olisi jo pien tervetullut, ihanaa että teillä isommat ottaa asian noin hienosti.

Röldestä kyselit sukupuolta mutta vain sormuksen varassa mennään ja poikaa tuo rinkula povaa, iik! Mä jotenkin " kammoan" ajatusta pojasta kun nuo tytöt on olleet niin helppoja ja tuo poju taas hankala enemmän kuin kolmen edestä! Vaan ehkä tämä on juuri sitä vanhenemisen mukanaan tuomaa huolehtimista mistä sinäkin puhuit?

Nonulilla päivät eikun vähenee! Muistathan olla pikkuisen itsekäskin näiden viimeisten mahallisten päivien aikana, kohta sitä huomiota ja rakkautta on ammennettava kahdelle pienelle ihmiselle. :) :)

Miltsu teitte kyllä ihan oikein (minun mielipiteeni) kun siirryitte vaavin kanssa makkariin nukkumaan! Ei sohvalla nukkuminen kuitenkaan vastaa sängyssä nukkumista! Varsinkin kun unet on muutenkin katkonaisia niin on tärkeää että se minkä nukkuu niin nukkuu kunnolla.

Minkälainen pussukka teillä on vaavilla uniaikaan käytössä?

Nipparakin oli tänne löytänyt tiensä! Hyvä, hyvä!!

Sanden uutisia mä jostain syystä odotan koko ajan ja sen takia tuleekin poikettua nyt aktiivisemmin pinossa... Jänskättää kovin sun puolesta!

Keli on ihan masentava! Täällä oli vielä eilen ihanan näköistä kun puut notkui lumikerroksen alla ja maassa oli ihan oikeasti lunta kunnolla! Nyt on +6 lämmintä ja vettä sataa!!! Mä en ala!!! Tahtoo talven!!!

Tänään olisi ohjelmassa elokuviin menoa noiden tyttöjen kanssa, kun mä en ainakaan tiedä miten Joulupukista tuli Joulupukki.. ;)

Rimpe ja Rölde

Vierailija
15/16 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rimpe, mä odotan ite kans mun uutisia, mutta niitä ei vaan tunnu tulevan millään... =)

eilen illalla istuksin koneella ja tuli YKSI kipeä supistus, mutta ei muuta. ja tuonkin kipuaste oli noin 2 asteikolla 1-10... että se siitä.

tänään oon saanut olla huolissani pikkuisesta kun ei meinannu koko aamuna liikkua ollenkaan. olen maannu ja maannu liikelaskentaa tehden. nyt onneksi kaveri myllää kunnolla. mieshän on povannu että tänään tää mukelo muuten syntyy... en ole samaa mieltä...

jassulla oli syntyissään napanuora 2 kertaa kaulan ja kerran vartalon ympäri ja siksi monta päivää ennen synnytystä sydänäänet monotoniset kun ei pahemmin päässy liikkumaan, siksi nytkin huolehdin niin kovasti jos tääkin on solmuttanu ittensä... jotenki viimeks oli niin turvallinen olo silloin lopuraskaudessa ku olin siel sairaalassa jo 39+ lähtien. tuskaahan se käynnistely oli mutta vauvan vointia seurattiin koko ajan. en silloinkaan ite ois osannu ainakaan liikkeistä päätellä tuota et oli ihan solmussa ja sydänäänet " huonot" . mistä mä nyt tiedän vaik jotain olis hätänä... vasta ehkä yli ensi viikon pe tai seuraavana ma pääsen ä-polille.

nukkumisesta peppis tais kysellä, mä nukun aika hyvin, paljon paremmin ku jassun raskausaikana. toki käyn vessassa usein mutta nukahdan samointein takas. unensaanti voi illalla (yöllä kun alan nukkumaan...) olla vaikeeta kun asiat pyörii mielessä mutta kun saan unta niin yleensä herään vain jos pissittää tai jassu huutaa. aamulla kun jassu herää, olen ensin ihan pirteä vaikka oisin nukkunu vaan kaks tuntia mutta aamupalan jälkeen tulee totaaliuupumus. pakko ottaa pikku päikyt jos ei ole pakollista menoa. jos on menoa niin pärjään kyl koko päivänki ilman päikkyjä, väsymys unohtuu...

aika hienoa muuten peppis että pystyt vielä lenkkeilemään, se oliskin ihanaa! mulla ei liikkumisesta tahdo enää tulla mitään. mieli halajaa ulos ja reippailemaan mutta alapää huutaa vastalauseita...

josta tulikin mieleen että kuinkas nonulin paikat kesti shoppailureissun? ;) mites tytöllä meni hoidossa?

mulla oli kans aika pitkälle samaa tunnetta ku sulla rimpe, että oonko mä raskaana muka? olin pitkään niin hyvävointinen paitsi niit kivuttomii suppareit alko olee mutta muuten. nyt mä kyllä olen jo jonkun aikaa uskonu ihan todella olevani raskaana... =D tosin vieläkin on hankala hahmottaa sitä että meitä on kohta neljä...

huonomistisuuteen yhdyn sit minä kans! avasin suosiolla tuon meidän pinon toiseenki ikkunaan niin voin luntata...

milenna oli päässy shoppailee, mulla sama ongelma ku sulla. en osaa ostaa itelleni mitään. mun mielestä se alkoi kun tulin äidiksi... pistän aina omat tarpeeni ja haluni vahingossaki taka-alalle ja tykkään ostella muille. itelleni tuskin koskaan löydän ees mitään.

vai sait sä jo joululahjankin, mä en yhtään tiedä mitä tuo ukko on suunnitellu mulle hankkivansa. ensin meinattiin ettei osteta toisellemme kun säästettäs rahaa siinäkin mutta ollaan sen verta lapsellisia kait että halutaanki saada paketit... mies on toivonu mp3-soitinta ja taidan jonku edullissen sille hommata.

ja herkkyydestä, mä oon kans taas ihan viikon sisään herkistyny entisestäni. itken ja loukkaannun tosi pienistä, poden huonoa omaatuntoa kaikesta jne...

ainiin tuosta kommentista että inhoot peppis öitä, mä rakastan öitä! mutta en nukkumisen takia... mä tykkäisin valvoo yksin omassa rauhassa vaikka koko yön. mutta en mä kyllä päivälläkään tykkää nukkua, joten kaikkein paras ois ku ei tarttis nukkua ollenkaan! miehen mielestä mä oon aivan sekopäähullu ku vihaan nukkumista, se rakastaa nukkua ja nukkuis niin paljo ku vaan sais. mä en vaan käsitä miksi joku tykkää nukkua elämänsä ohi... musta on kiva olla hereillä ja nähdä, tehdä, kokea kaikkea!

kelistä valitan minäkin hiukan, aivan karseeta kun maa näkyy taas harmaana ja vettä sataa. eilen oli vielä nii ihanan talvista kun puissakin notkui lumi. nyt on kaik poissa. nyyh...

mies lähtee kohta jassun kans sairaalaan kattomaan mummoaan eli jassun isomummoa, pitäne alkaa auttaa valmistautumisessa. tosin jassu viel nukkuu mutta kohta tuolt varmaan kuuluu jo, äitiiiiiiiii......

sande ja pelästyttelijä 40+3

Vierailija
16/16 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvon lyylit!!

Kiitos kysymästä, perse kesti oikein hyvin mein soppailureissun! Rahaa paloi ja paljon, mut ei varmasti pääse keneltäkään itku aattona, et ois saanut liian vähän paketteja ;-)

Mä en edes kehtaa sanoa... mut me ostetaan aina oikeasti PALJON lahjoja, (tarpeellisia sellaisia)!! Se antamisen juttu on meillä tässä kauheen tärkeetä!! Koko vuosi aina pohditaan ja ollaan " kuulolla" , et mitä kukakin tarvitsee!! Kauhee paketoiminen on sit edessä... katotaan jaksanko tänä ehtoona alkaa rumbaan, vai jätetäänkö me se viikonloppuun... Meillä on lahjapaperiakin varmaan 15 tuubia, mut aina vaan tuntuu, et mikään ei riitä :-O Sunnuntaina käydään vielä Prismassa koko perheen voimin, sillai siis, et pikkuneitikin pääsee mukaan, ja käydään jossain syömässä hyvin!! Muutamat lahjat vielä, ja sit kaikkee mitä tarvitaan joulusiivouksen tekoon... pesuaineita, puhdasta wc-harjaa jne...

Milenna, onko Sulla Mintulle sellanen unipussi?? Oon ajatellu, et ostaisin Justiinalle sellasen!! Esikoinenkin olis sellasen kyllä tarvinnut! Ainakin sen jälkeen kun alkoi liikuskelemaan öisin, ja peittoa ei huolinut, ja mulla oli aina huoli, et sillä on vilu!! Hyvä, että teillä on alkanut yhteiselo makkarissa jo toimia!! Muakin vähän jänskättää, et miten se lähtee menemään... Alku varmaan hyvin, mut entä sitten, kun vauva kasvaa, ja rytmit on esikoisen kanssa varmaan erit :-O hmmm...

Peppis, määkin vihaan välillä öitä :-E Normaali tilassa suorastaan RAKASTAN nukkumista, mut nyt on karseeta!! Välillä ei vaan nukuta kirveelläkään, kääntyminen on yhtä helvettiä, kusettaa alvariinsa, ja jalat on levottomat! Eli, ei se ole herkkua täälläkään!!! Kyllä muakin jännittää ihan kauheesti, et miten sitten pärjään kahden lapsen kanssa... uh...ja miten mä pystyn olemaan erossa esikoisesta sairaalassaolon ajan :-Z

Mä laitan vauvalle lakanat alkuviikosta kanssa, hörhelöt ja mobilet on jo paikoillaan!!!

Rimpe, ei tässä nyt kerkiä kauheesti itteä ajatella!! Pitää laittaa vielä kaikenmoista!!! Tänään leivottiin mun siskon kanssa kolme marianne kääräriä, mokkapaloja, ja pippareita, joita sit pikkuneidin kanssa koristeltiin!! Voi juma mikä siivo oli köökissä... ja minä kun en kestä sotkua :-/ Noh, nyt siellä taasen kiiltää!! Pakkaseenpa meni tavarat hyvinkin, kun joulu tulee, ja varmaan sit kovasti vieraita katsomaan vauvaa!! Onneksi taikinaa tehdessä voi istua :-) muuten vois lähteä henki!!!

Nippara pysyy vaan messissä, tässä vauvasivustossa on taikaa :-)) Puuuhh!!!

Sannuska, kyllä se leikkauspäivä on 14 päivä!! Älä hermostu, kyllä sulla on vauva ennen mua, mää ainakin puhallan sulle aivan tolkuttomasti suppailuja, et sun synnytys käynnistyis!!!

Ja ihan hyvin meni pikkuneidin hoito, kiitos kysymästä!! Pari kertaa sanoi, et " älkää jättäkö minua yksin" , kun oltiin lähdössä, mut ei ollut yhtään itkenyt, vaan oli ollut oikein tohkeissaan ja mielissään!! Multa kyllä pääsi poru kun autoon pääsin...

eli Peppis, porua vääntää tämäkin Rouva joka asiasta!!!

jooh, nyt menen takasin isukin viereen kattoon linnanjuhlia!!

moors!!

nonuli