Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei rakasta eikä halua mua enää. Olen ihan rikki. Mitä teen?

Vierailija
05.12.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä Se Sika Ansaitset Parempaa

Vierailija
2/4 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi, kun shokista selvisin (joka kesti kuukauden tai kaksi) se, että aloin aktiivisesti järjestellä uutta elämääni. Mutta loppujen lopuksi " löysimme" toisemme keväällä uudelleen ja nyt menee hienosti. Käy myös

terapiassa psykologin tai vastaavan luona tai mielenterveystoimistossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin itseni timmi kuntoon, ostin uusia vaatteita, olin niinkun en olisi paskan vertaa välittänyt, aloin käydä ulkona...kävin kampaajalla, esitin iloista jne, tosi lapsellista ehkä jonkun mielestäm, mut kyllä mulla oma mielikin parani...pian ukko tuli ruikuttaan takas mua, mut olimpas löytänytjo huomattavasti paremman

Vierailija
4/4 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin käydä jumpassa, kävin hierojalla, kampaajalla jne. Ystävät pakkotivat liikenteeseen, käytiin laskettelemassa jne. Ulkoilin paljon.

NAUTIN lapsista. Sain nukkuttua kaikkia univelat pois ja minulla oli OMAA AIKAA. Joka toinen viikonloppu täysin vapaata.

Ostin uusia vaatteita, kun entiset jäivät väljiksi. Kävin värianalyysissä ja pukeutumisneuvojalla.

Mies alkoi vonkaamaan takaisin. Kehtasi pirulainen vielä vedota, että lasten vuoksi pitäisi yrittää. Ensin hajottaa perheen ja sitten kääntääkin mun syyksi, kun lapsilla ei ole ehjää kotia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi