Huhuu!! Löytyykö Geneven, Sveitsin alueelta tai lähiseudulta äitejä jotka kaipaavat uutta ystävää?
Olemme näillä näkymin saapumassa Geneveen vakituisesti asumaan tammikuun aikana ja haluaisin kovasti tutustua teihin alueen äiteihin, joilla pieniä tai kouluikäisiä alle 10v lapsia.
Ilmoittele itsestäsi, esim laittamalla sähköpostiosoitteesi jotta voitaisiin kirjoittamalla tutustua.
Odotan yhteydenottoasi, Fiona 33v.
Kommentit (6)
Moi!
Ja tervetuloa Sveitsiin. Olemme nelihenkinen perhe ja asumme Nyonissa Geneve-järven rannalla n. 20km Genevestä. Olen kotona kahden pienen lapsen (2v. ja 8kk) kanssa ja suomalaista seuraa otetaan ilolla vastaan! Voit kirjoittaa minulle osoitteeseen: hannula.saana@bluewin.ch
Onnea uuden kotipaikan valinnasta =)
Asuimme Zürichissä ja sen jälkeen siinä lähellä kultarannikolla Stäfan kunnassa ennen muuttoamme Singaporeen pari vuotta sitten.
Tutustuimme Sveitsissa moneen paikkakuntaan ja maa on hyvin kaunis ja siisti. Olen asunut myös Itävallassa Wienissä yli 8 vuotta, mutta Sveitsiin jäi enemmän kaipuuta (jos nyt kaipuuksi voi sanoa, kun en Sporesta minnekään lähtisi =D).
Ihana paikka, kallis tosin ja Sveitsin saksa on vaikeeta ymmärtää.
Olemme muuttamassa Geneveen (tai lähialueelle) 4/08. Olen 33 -v. 3 lapsen äiti (p 5, t 3 ja t 1) - tulen olemaan lasten kanssa kotona, joten seura kelpaa niin minulle kuin lapsillekin.
terhi_r@luukku.com
Hei! Muutimme vuosi takaperin St.Genisin kylään 10 km Genevestä. Kylä on Ranskan puolella ja lentokentän suuntaan. Läheisin ystäväperheemme muuttaa takaisin suomeen kevään aikana ja lapset kaipaavat kavereita kotona kun eivät ole hoidossakaan. Lähdemme juuri lomalle, mutta maaliskuun alusta olisi kiva sopia treffit vaikka yhdessä teidä jotka asuitte Nyonissakin kanssa. Toinen nimimerkki (sori etten muista) oli kai muuttamassa vasta huhtikuussa. Divonnessa on ainakin tosi kiva iso leikkikenttä joka olisi vähän niinkuin puolimatkassa, jos siellä treffattais, toki meillekin saa mielellään tulla kotiinkin leikkimään ja ajellaan helposti kauemmaskin kylään. Meidän kaksi poikaa ovat reilu kaksi vuotias ja 10 kuinen. s-posti on lansivuori@hotmail.com.
Palataan ja tavataan
-Katri 31v-
Olen tässä tietoa Sveitsistä etsiessäni ja yrittäessäni luoda kontakteja muihin Sveitsissä asuviin suomalaisiin havainnut puutteen - meille ei ole omaa keskusteluryhmää:
NYT ON:
http://groups.yahoo.com/group/SuomalaisetSveitsissa/
Tämän keskustelufoorumin tarkoituksena on yhdistää Sveitsissä asuvia sekä Sveitsiin muuttoa suunnittelevia suomalaisia.
Tervetuloa mukaan!
alueelta!
Harmi että tuota välimatkaa aika paljon Geneven ja Luganon välillä!
Meillä kaksi muksua 3v ja 9v pojat.