Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys kuukautisista

Vierailija
07.11.2008 |

Itse nimittäin ainakin tajusin raskauden vasta sitten, kun kuukautiset loppuivat kolmen päivän jälkeen (normaalisti vuotoa 6 pv) ja muistin, että eihän sellaista kunnon vuotoa tullut missään vaiheessa.

Voisiko olla tästä kyse? Itse varmaan parhaiten kuitenkin kuukautisesi tunnet. Toisaalta en sitten tiedä, miten nuo kivut suhtautuisivat raskauteen...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outoa kysyä, mutta haluan tietää on tavallista...

Kiertoni on 24-30 päivää, useimmiten lähempänä 30. Eilen oli 27. päivä ja tuli muutama hassu tippa verta iltapäivällä. Illalla, yöllä eikä tänään mitään. Alkaako jollakin teistä kuukautiset "tipoittain", että muutama tippa ja sit vaikka päivän tauko?

Mulla alkaa kuukautiset yleensä tosi runsaina eli ekana päivänä tulee verta heti paljon ja vuoto kestää 5 päivää. Hirveät kivutkin oli eilen, mutta vuoto ei alkanut. Onkohan normaalia?

Vierailija
2/10 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sitä vaan, että onko tauot vuodossa ihan tavallinen juttu vai mitä tää on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis tajunnut olevani raskaana vasta kuin 3. kuulla. Tipottelumenkat tulivat ajallaan kipuineen kaikkineen, kesti päivän tai kaksi. Seuraavassa kuussa uudestaan. Sitten vasta "hälytyskellot" soivat kun näin oli tapahtunut kahdesti.

Nyt tuo lapsi on sitten jo 7 kuukauden ikäinen vaikka olin jo 11 viikolla, ennen kuin sain tietää.

Vierailija
4/10 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista!

Emme yritä lasta tällä hetkellä. Pikkaisen nyt hermostuttaa. Toinen lapsi toiveissa, muttei tällä hetkellä suunnitelmissa. Pitäisiköhän hankkia testi...

Eikö kenelläkään ole 1-2 päivän jälkeen vuoto jatkunut normaalisti?

Vierailija
5/10 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että se ytksi tyyppi joka täällä mesoaa naisten menkka puheista niin ei ole jo käskenyt sua lääkäriin...heh,sitä odotellessa!r

Menkoista kun pitäisi hänen mielestään vaan keskustella lääkärin kanssa,ei naisten kanssa:)

Vierailija
6/10 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden jälkeen itselläni alkoivat menkat, kun lapsi oli 11kk, ja ensin tuli muutama tippa (ennen raskautta oli runsaat). sen jälkeen menikin 45päivää ennen kuin seuraavat alkoivat. ne taas oli tavalliset.

Vierailija
7/10 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on kiva verrata tällaisia verisiäkin kokemuksia! Naiset ja niiden kropat ku on niin erilaisia, niin on kiva jutella ja kysellä kaikesta, hih.

AP

Vierailija
8/10 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuukautiskierto ollut esikoisen (1,5v.) jälkeen normaali melkein vuoden verran, joten asian ei pitäisi johtua mistään sellaisesta.

Vierailija
9/10 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten päivä-pari taukoa ja sitten viis päivää reilumpaa vuotoa ja vielä vähän tiputtelua päälle. Näin sekä kupari- että hormonikierukan kanssa, tosin silti tossa ekassa tapauksessa vuotoa oli aika paljon runsaammin.

Vierailija
10/10 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt ehkäisynä kondomi, kierukkaa mulla ei oo koskaan ollut. Tarkoitus olisi reippaasti ensi vuoden puolella vasta yrittää toista lasta, jotta saisin opintoni tehtyä rauhassa. Raskaus olisi nyt vahinkoraskaus. Pitäisikö tehdä testi vai odottaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän