Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Musta on outoa, että haukutaan kummilasten (vanhempien) antamia lahjoja...

Vierailija
04.12.2007 |

Tossa toisessa ketjussa esim. toi kuvakertomus. Tai aikaisemmin mollatut kalenterit ja piirustukset lapsista. Minä kummina haluaisin ainakin omasta kummilapsesta jonkun noista! Varsinkin toi kuvakertomus kuulosti kivalta. Ja kyllä meillä ainakin kummilapsista tehdyt joulukortit on tallessa ja mitä sitten vaikka ei olisikaan! Ei kaikkea voi säästää, mutta niitä on silti ihana saada =)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 6 kummilasta, eikä yhtään haittaa vaikka saisin kaikista heistä kalenterit!

Joka ikinen kalenteri pääsisi esille.. tai ainakin kuvat sitten jos ei viitsisi 6 kalenteria laittaa seinälle.

Noista kalentereista kun saa kätevästi kuvasuurennoksen seinälle =) Paras kuva seinälle ja muut vaikka kansioon.

Ja musta on ihanaa saada kummilasteni tekemia tyynyliinoja, itse painettuja käsipyyhkeitä.. kangaskasseja.. tai ihan mitä vaan.

Ja pari vuotta sitten sain kummilapseltani ihanan lyhdyn (maalattu pilttipurkki) ja aina kun kummilapseni käy kylässä, laitan pöydälle kynttilän siihen lyhtyyn. Muuten se lyhty on kyllä kaapissa.. mutta haluan hänen kyläillessään käyttää sitä.

Minusta on ihanaa että kummilapseni askartelevat minulle, ihan mitä vain. kerran sain nimppari lahjaksi wc-paperirullasta askarrellun raketin xD Se on ihana!!

Arvostakaa, hyvät ihmiset kummilapsianne! Ei teitä ole turhaan kummeiksi pyydetty! Se on kunnia-asia, olette silloin valitut tärkeiksi aikuisiksi lapsille.. olkaa sen luottamuksen arvoisia. Tutustukaa kummilapsiinne, ehkä sitten jaksatte katsoa niitä naamoja myös kalentereista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla