Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kanssa kotonaolo on pirun tylsää

Vierailija
03.12.2007 |

Jos tämän olisin tiennyt ennen lapsensaantia, niin...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihan oikeasti kuvittelin että voisin jatkaa vanhaa elämäntyyliäni lasten jälkeenkin, eli maata vaan sohvalla kaiket päivät lukemassa romaaneja. Ennen lasten saamista luin kasvatusoppaita ja ilahduin, kun luin yhdestä että jo yksivuotiaan voi opettaa lukemaan. Jes, minä ajattelin. Sittenhän me lekotellaan mukavasti yhdessä lueskelemassa... ja paskat :(

Vierailija
2/17 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämä on rikasta, kokemuksia lasten kanssa ja iloja pienistä asioista. Olen onnellinen arkisesta perheestäni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kanssa tosiaan on aika vähän työtä.

Vierailija
4/17 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myös tylsää..

Vierailija
5/17 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsennekin on tylsiä.

Vierailija
6/17 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- siivoamaan

- laittamaan ruokaa

- leikkimään

- ulkoilemaan

Vierailija
7/17 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä en koskaan teekkään.

Vierailija
8/17 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi töissäkin.

Vierailija
9/17 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette sitten koskaan ollu ollu tuttavien lapsenvahtina ennen ku teitte omia? Mä olin onneks hoitanu toisten lapsia sen verran ennen omia, että ei tullu yllätyksenä et lasten kans kotona olo on tylsää :)

Vierailija
10/17 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pari tuntia nyt menee tenavan kanssa, mutta kun se on jokapäiväistä. Ja ap on ollut päiväkodissakin töissä, siellä onneksi vuoro loppui viimeistään viideltä. En enää koskaan mene töihin lastenhoitoalalle ja lapsenteko loppuu tähän. HALUAN MUN ELÄMÄN TAKAISIN

Vierailija
11/17 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on ollut tosi kivaa ensin yhden ja nyt kahden kanssa. Milloinkaan ei meinaa ehtiä kaikkea sitä, mitä piti tehdä, kun kaikkea tapahtuu koko ajan (juu, pyykinpesuakin, mutta myös yllättävää muovailua, juuttumista barbileikkeihin, hippaa, nukketeatteriesityksen katselemista...)

Vierailija
12/17 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt olen maailman onnellisin kotona lasten kanssa ja päivät menee hujauksessa, itseasiassa aika ei edes riitä kaikkeen...

Vierailija
13/17 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi on jo parempi.

Vierailija
14/17 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiire minnekään. Ihanaa muistella vanhana, kun on ollut aikaa lapsille. Haluan, että hekin muistavat sen hyvällä. Voiko olla ihanampaa kuin herätä aamulla pienten pörröpäiden kanssa ja olla lähekkäin. Nauti nyt kun lapsesi on pieni, ei se kohta halua enää edes syliin. Kauheaa ajatellakin, että joskus tulee sellainen aika. Lapset on niin suloisia.

T. Kahden uhmaikäisen äiti

Vierailija
15/17 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitää keksiä tekemistä ja juttuja joista sekä sinä että lapsi pidätte. Kyläilette vaikka jossain, askartelette tms., luette vaikka naistenlehtiä...pieni voi vaikka repiä omaa vanhempaa lehteä sillä välin kun sinä luet vieressä uudempaa.

Vierailija
16/17 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisvauvan kanssa oli niiiiiin tylsää kotona. Oli pakko päästä takas töihin.

Nyt lapsia on kaksi ja esikoinen on jo fiksu 4-vuotias, jonka kanssa voi tehdä kaikkea kivaa yhdessä. :)

kotona taidan olla viel pari vuotta?!

Vierailija
17/17 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- siivoamaan

on varaa palkata siivooja käymään pari kertaa viikossa eikä pari kertaa kuussa

- laittamaan ruokaa

Syödään töissä, hoidossa ja koulussa. Kuka enää illalla ruokaa tarvii? Ei nytkään syödä kun kerran päivässä lämmin ruoka.

- leikkimään

Leikit leikitään sitten hoidossa

- ulkoilemaan

sama ulkoilun kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi