Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää suuttuko, jos kummilapsenne vanhemmat kieltävät ostamasta kummilapselle leluja lahjaksi.

Vierailija
03.12.2007 |

Niitä kertyy niin hirveästi nurkkiin ja kaappeihin eikä niillä kaikilla ehditä edes leikkiä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset tuskin on samaa mieltä! Haloo!

Vierailija
2/9 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kukaan lapsi oikeasti hyödy tolkuttomasta leluvalikoimasta. Muutakin kivaa voi ostaa: kirjoja, pelejä, tekemistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja harva alle viisi vuotias arvostaa vaatelahjoja tai rahaa! Josvanhemmille ei kelpaa kummin tuomat lahjat, niin ostakoot lahjat itse.

Vierailija
4/9 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää ajatella lasta eikä niitä kaappien järjestyksiä.

Vierailija
5/9 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet pöljä 2

Vierailija
6/9 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni lapsi edes tiedä mikä paketeista on kummin ostama, meillä ainakin jaetaan kaikki lahjat kerralla ja Joulupukki ne kaikki tuo.

Vierailija
7/9 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄITINÄ sanoa ettei mun lapselle tuoda leluja. En ottaisi sitä iloa lapseltani pois! Musta on tosi surullista kun aikuiset alkaa sääteleen lahjantuloa! Jos ei itse halua ostaa, tai ei halua itselleen niin ei sitten. Mutta jos joku haluaa tuoda jonkun kivan lahjan niin tosi röyhkeetä jos siitä tollai vedetään herne nenään.

Kai oot vielä lapsen kuullen sanonu ettei meijän lapselle leluja?

Vierailija
8/9 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan oikeasti ymmärrä, mistä tällainen kitinä johtuu:

Vierailija:

ÄITINÄ sanoa ettei mun lapselle tuoda leluja. En ottaisi sitä iloa lapseltani pois! Musta on tosi surullista kun aikuiset alkaa sääteleen lahjantuloa! Jos ei itse halua ostaa, tai ei halua itselleen niin ei sitten. Mutta jos joku haluaa tuoda jonkun kivan lahjan niin tosi röyhkeetä jos siitä tollai vedetään herne nenään.

Kai oot vielä lapsen kuullen sanonu ettei meijän lapselle leluja?

Kai sitä nyt herranen aika voi KUMMILLE, siis läheiselle ihmiselle esittää, että mitä jos tänä jouluna voisi lapselle mieluummin saada vaikkapa kirjoja, kun sillä jo entuudestaan on jo niin paljon leluja?

Onko se nyt niin ylivoimaisen vaikea kuvitella, että joissain perheissä niitä leluja oikeastikin voi olla aivan hurjasti, paljon enemmän kuin sinun lapsillasi...?

Jos kyse on pienestä lapsesta, hän ei tarvitse tai hyödy valtavista tavaramääristä. Hän iloitsee oikein hyvin monesta muunkinlaisesta lahjasta.

Vierailija
9/9 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis kaksivuotiaalle Mora-puukkoa, kuusivuotiaalle pojalle Little Ponya tai leluvuoren keskellä asuvalle lapselle 15. uutta barbieta...

(kärjistän, kun kerran sinäkin kärjistät)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi