Miksi mulla on kuukautiskipuja ilman supistuksia, synnytyksen pitäis käynnistyä...
Ei kai näistä kivuista kuitenkaaan huolestua tartte? Supistuksia tulee harvakseltaan, yöllä enemmän mutta loppuivat ennen aamua ja tunti sitten heräsin niinku yölläkin kovaan selkäkipuun, joka säteileen pakaroihin niinku kuukautisten aikanakin... Edellinen synnytys käynnistettiin ja lähti heti supistuksilla, niin en muista tällaisia kipuja siitä...
Kommentit (7)
Ja synntyssupistuksethan tuntuvat nimenomaan selässä, ainakin minulle kätilöt sanoivat, että siinä vaiheessa, kun kivut tuntuvat selässä ja pakaroissa, ne ovat oikeita supistuksia.
eli voinen odotella vauvaa lähiaikoina ulos? :) Olisipa helpotus... Te joilla alkoi näillä kivuilla synnytys, kauanko meni ennen kuin piti lähteä synnärille?
t.ap
välillä tulee ns. oikeita supistuksia, joissa myös maha kovettuu. tarkoitin tätä sillä, että on kuukautiskipuja ilman supistuksia, selkäkivut ovat jatkuvia eivät aallottaisia ja niihin ei liity kohdun kovettumista. Luulisin siis erottavani vielä supistuksen muusta kivusta... Eikä tästä kivusta ole erotettavissa sellaista alku- ja loppuhetkeä, joiden perusteella voisin kellottaa supistuksia.
ja mulla nimenomaan vaan jomotteli koko iltapäivän alaselässä. ajattelin että olen istunut koneella huonossa asennossa samana aamupäivänä : ).
Isommat lapset vietiin "varmuuden vuoksi" hoitoon 19 aikaan illalla, eka supistus n. klo 20 ja tyttö oli ulkona vähän ennen 23.
Joten voi hyvinkin olla synnytys aluillaan. onnea!
Kätilö mulle joskus selitti, että tuollainen kipu tulee kohdunsuulta, kun se avautuu.
viisi tuntia lapsen syntymään kunnon selkäkivun alettua.
Jospa supistuksesi tällä kertaa tuntuvat enemmän selän puolella. Niin voi myös käydä.
Ellet jaksa, mene sairaalaan ja vaadi, että tarkistavat tilanteesi. Jaksuja!