Onko YÖVOIDE ja SILMÄNYMPÄRYSVOIDE todellakin tarpeen?
Kun joku tuolla kyselee hyvää tuotetta. Musta tuntuu, että nämäkin on vain markkinoiden luomia tarpeita. Mitä hyötyä sellaisista muka olisi?
Kommentit (8)
itsellä tosi kuiva ja öisin käytän todella voimaisia yövoiteita jotka päiväkäytössä saisi ihon killtämään. Myös silmänympärykseni on kuivat ja niitä tavisvoide turvottaa. Ei ne mitään kalliita tarvi olla, ollaan siskon kanssa testattu Lidlin 3 egee maksaa silmänympärysvoidetta joka voitti sokkotestin ja hyvon toimi. Sen sijaan esim. cliniquen saa ihoni todella huonoon kuntoon.
Ole tyytyväinen jos itse et moisia tarvi.
Eli väittäisin etteivät ole kovinkaan tarpeen. Mahtaa ihon puhdistamisella ja kosteustasapainon säilyttämisellä olla enemmän vaikutusta kuin kalliista pikku purkista silmien ympärille hiplatusta rasvasta ;-)
en koskaan ole käyttänyt silmänympätysvoiteita, kosteusvoidetta aamuisin ja tarvittaessa illalla.
Ikää on 47 vuotta eikä ole vielä ryppyjä edes silmien ympärillä. Ihoni on rasvainen, joten se varmaan osaltaan auttaa. Ja elämäntavat on terveelliset ja geenit hyvät.
Perusrasvaa joskus kun iho tuntuu kuivalta. Ikää 97-vuotta eikä ole vielä edes silmien ympärillä ryppyjä.
kaikki riippuu ihon rasvaisuudesta.
kuivahko iho minulla. Ei ole ryppyjä, ikää 35 vuotta. Kasvot ovat ylipäänsä kiinteät ja sileät. Ehkä geeneilläkin osansa.
eron huomaa. Minä olen aina käyttänyt silmänympärysvoidetta, ja tiettyä merkkiä. Vaihdoin taannoin merkin toiseen, kalliimpaan. Mieheni kysyi parin viikon päästä, että miksi minulla on noin ryppyiset silmät.
Yövoiteista en nyt tiedä. Mutta sellaiset tehotipat toimii. Sen itse näkee jo yhden kerran jälkeen, kuinka tuo naama on kiinteämpi.