Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Paljonko syöt päivittäin

Vierailija
29.11.2007 |

Vastaisitko yksinkertaisesti tähän tyyliin (on helppolukuista):

2100kcal, 170cm, 75kg

Ja vapaasti näihin:

Imetätkö?

Muuttuuko painosi, mihin tahtiin?

Oletko laihdutuskuurilla?

Kiitos paljon :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön varmaan 1000-2000 kcal, riippuu päivästä. Toisinaan voin syödä pizzaa, hampurilaista ja suklaata koko päivän, toisinaan menee vain leipää ja hedelmiä + yksi kunnon ruoka. Pääasiassa ruokailut ovat melko terveellisiä, eli varmaan n. 1200 on keskiarvo.

155/45 mitat, olen raskaana.

Vierailija
2/14 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti paino pysyy tällä ruokavaliolla samana ;) mutta nyt taitaa olla noususuunnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetän.

Paino on alkanut nousta 1,5/kk vauhtia.

Pitäisi alkaa laihduttaa, en ole tähän mennessä jaksanut koska kärsin unenpuutteesta. Aion silti saada parin vuoden sisään 10-15kg pois.

Vierailija
4/14 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino nousi 20kg raskaudessa, nyt laskussa

Vierailija
5/14 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää sen verran kuin hyvää tekee, niin kyllä se paino kurissa pysyy. Kaloreita laskemalla ei saa muuta aikaan kuin mielenterveysongelmia. (Itselleen tai lapsilleen...)

Vierailija
6/14 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

176cm

65 kg

En imetä,

Paino nousee vuorenvarmasti, ellei siihen kiinnitä huomiota. Aika ajoin unohdan kiinnittää huomiota ja pian housut kiristää. En ole varsinaisella laihdutuskuurilla, mutta yritän muistaa, etten juo mehuja, tai syö illalla liikaa.

Olen tosi kova syömään herkkuja, karkkia ja pizzaa.

Vierailija
7/14 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään olen juonut kaksi kuppia kahvia, yhden hillomunkin. Lounaalla annoksen lasagnea ja hiukan salaattia veden kera. Töiden jälkeen ehkä syönVia-vuohenjuustopasta-aterian ja pari mandariinia. Siinä tämän päivän ruuat.

Vierailija
8/14 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan voi syödä niin paljoa kuin mieli tekee. Luin joskus artikkelin, jossa todella lihavia hoidettiin siten, että käskettiin unohtaa lihavuus ja syödä vapaasti. Ajattelin, että ehkä se toimii minullekin. Arvaa kumpaan suuntaan se toimi?

Jos minä syön, mitä mieli tekee on ruokani tämä: aamulla muroja ja kahvia, välipalana karkkia, lounaaksi pizza, välipalaksi munkkeja, iltapalaksi juustoja ja viinirypäleitä. Oletko vielä sitä mieltä, että voin syödä, mitä mieli tekee?

9

Vierailija
9/14 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään:

aamulla: kaksi tummaa leipää,päällä salaattia, tomaattia ja juustoa

lasi itsetehtyä marjamehua

kuppi kahvia ja rivi suklaata

lounaaksi: tomaattikeittoa pieni lautasellinen, raejuustoa, rasvatonta maitoa

välipalaksi juuri äsken: juotava hedelmäshotti-juoma, riisikakku, kahvia ja taas pari palaa suklaata

illalliseksi tarkoitus syödä joskus kuuden aikaan: vähän currykanaa, salaattia ja riisiä, ehkä lasi punaviiniä

mitat 163/48

raskaudesta jo vuosia, silloin nousi paino 12 kiloa, joista 7 jäi laitokselle ja loput suli muutamassa viikossa. Aina olen ollut saman kokoinen. Ikää 30 v.

Vierailija
10/14 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö sinulle hyvää syödä kaikki tuo?

Ihmisten ruokahalu on degeneroitunut, sitä ei enää voi kuunnella. Kuuntele siis järkeäsi, niin ajan myötä myös ruopkahalusi alkaa olla järkevämpi ;-)

Mutta silloinkaan ei kalorien laskemisella ole merkitystä...

Vierailija
11/14 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa arvioida kaloreita. Päivän ruuat: aamupuuro n. 1,5 dl, vettä, kahvia, lounas n. klo 12 esim. keittoa tai risottoa lautasellinen, vähän rasvaa, aina kasviksia, 1 leipäpala, vettä, päivällinen n. klo 17 esim. perunat ja lihasuikalekastike, hieman salaattia, vettä kahvia, illalla n. 1 dl puuroa tai muroja tai leipä. satunnaisesti hieman karkkia, muutama suklaapala tai keksiä. Pituus 164, paino vaihtelee 53-54,5.

Imetän osittain ja tarkoitus on pudottaa painoa muutama kilo.

Vierailija
12/14 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

158 cm, 58 kg. En imetä, paino laskee, olen muuttanut ruokavaliota terveellisemmäksi ja laihtunut siinä sivussa.

Vierailija
13/14 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen aina ollut pieniruokainen.

Tänään aamulla söin 4 keksiä

lounaaksi 2 leipää ja päivälliseksi juuri söin risottoa.

Illalla en syö todennäköisesti enää mitään.

painan 54kg ja olen 170cm pitkä eli suht hoikka

Vierailija
14/14 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En imetä, paino pysynee suunnilleen samoissa lukemissa (tietty menkat ym vaikuttaa ainakin vaatteiden perusteella), en ole kuurilla.