KIIRE! Amon ystävämyynti! Jo käyneet: kertokaa mitä viimeksi löysitte!
Eli mietin yritänkö saada ystävän käymään ystävämyynnissä puolestani. Mitä ja minkä hintaista yleensä olette löytäneet?
Kommentit (18)
mulla on käyny jo kaksi kertaa peräkkäin niin että olen edellisenä iltana nostanut rahat valmiiksi tarkoitus on ollut mennä Amolle ostoksille. Viimeksi kuopuksella tuli kuumetta ja viime yönä sitten oksennustauti! ja en ole sitten päässyt siellä käymään vaikka olen ihan vieressä töissä....
No nyt tein miehelle listan ja käskin hänet sinne. Miehen mukaan siellä ei ollut paljon mitään, mutta riippu kait siitä mitä etsii. Valikoimahan vaihtelee eri kerroilla. Itse olisin halunnut Chou Chou nuken, lasten pianon, Piirtonallet, kivan pelin tai palapelejä, kylpy Brazin yms. Mitään noista ei ollut mies sieltä löynyt, eli hukka reissu tuli....
En ole koskaan käynyt tuolla myynnissä. Joskus muistan lukeneeni kuinka halpoja leluja tämän palstan kirjoittajat olivat löytäneet. En asu lähelläkään Amoa ja töiden takia en pääse päivällä siellä käymään.
Lähinnä myös palapelejä, vauvaleluja, kaverisynttärilahjoja yms. edullista.
Kylpy Bratzin ostin eilen 10e Cittarista.
Susanna_Maria:
mulla on käyny jo kaksi kertaa peräkkäin niin että olen edellisenä iltana nostanut rahat valmiiksi tarkoitus on ollut mennä Amolle ostoksille. Viimeksi kuopuksella tuli kuumetta ja viime yönä sitten oksennustauti! ja en ole sitten päässyt siellä käymään vaikka olen ihan vieressä töissä....No nyt tein miehelle listan ja käskin hänet sinne. Miehen mukaan siellä ei ollut paljon mitään, mutta riippu kait siitä mitä etsii. Valikoimahan vaihtelee eri kerroilla. Itse olisin halunnut Chou Chou nuken, lasten pianon, Piirtonallet, kivan pelin tai palapelejä, kylpy Brazin yms. Mitään noista ei ollut mies sieltä löynyt, eli hukka reissu tuli....
itse olen kyllä aina jotain ostettavaa löytänyt, mutta tosiaan joka kerralla on vähän eri juttuja.... Minäkin kyllä käskin miehen tuoda jotain 5-10e hinaisia juttuja tyttöjen kavereille synttärilahjoiksi, mutta väitti ettei siellä ollut.... Voi olla että on ollut, ainakaan meidän mies ei ole kovin innokas shoppailija joten en ihan sen sanomisiin luottaisi ;=)
Chiccon vauvaleluja on mielestäni aina ollut jonkin verran, samoin Brazeja, Steffejä, jotain pelejä yms.
Jos pääsen huomenna töihin saatan kyllä käydä itse siellä piipahtamassa...
Täytyykin katsoa noita kylpy Bratzeja Cittarista kun seuraavan kerran käy. Oliko toi 10e joku tarjous vai ihan normaali hinta?
Kyseessä on Bratz Mermaid, joka " sylkee" vettä ja hiukset vaihtavat vedessä väriä. Tarkoititkohan jotain toista kylpy Bratzia? Joka tapauksessa tämän ovh paketissa oli 26,90e ja nyt 10e. Ostin hetken mielijohteesta =)
kaveri vain kehui että heidän tyttö oli saanut sellaisen synttärilahjaksi ja että on tosi kiva ;=) ja viimeksi kun oli Amon myynti niin täältä luin että siellä oli ollut kylpy Brazeja 10 eurolla.
Saanko udella että mistä Cittarista löysit kympillä?
leluilla kylpyhuoneessa. Ajattelin, että tuo voisi olla hauska. Löysin Riihimäen Citymarketista.
Olin itse paikalla heti kello 9 ja mielestäni tavaraa oli nyt VALTAVASTI verrattuna aiempiin kertoihin ( ehkä osasyynä myös se, että pääsin kerrankin sinne rauhassa ilman lapsia tutkailemaan!;), mm. erilaisia Dickie -autoja ( busseja, traktoreita, kaivinkoneita, L&T jäteautoja...), hinnat 5 e - 20 e ( iso pakkaus), isoja Nikko kauko-ohjattavia 35 e, BB -nukke 30 e, erilaisia piirtonalleja & -dinoja oli kokonainen hyllyllinen 15 e(?), erilaisia Bratzeja alk. 5 e, Ravensburger -palapelejä alk. 2 e, Nintendogz -koiria 8 e, valtavat määrät erilaisia pehmoleluja alk. 5 e, hyllyllinen vauvojen Chicco -leluja ym.ym.
Meillä on nyt joululahjat reilassa - samoin kavereiden synttäreihin varauduttu vähäksi aikaa!:)
Eli kaveri kävi pihassa ruokatunnilla ja kuuli, että noin puoli tuntia oli juuri silloin jonotusaika kauppaan. Jäi sitten ostokset tekemättä. Laantuukohan tuo ruuhka iltapäivää kohti? Ja onko siellä enää mitään ostettavaa silloin?
Ja jos sitä oli, mihinköhän hintaan. Sitä vain olisin vailla ja en tiedä, maksaako vaivaa mennä katsomaan.
Väittää kiven kovaan ettei siellä ollut piirtonalleja eikä palapelejä. Eikä kuulemma myöskään Brazeja alle 15 euroon..... Oli siellä kanssa ydeksältä. Mitähän muuta se mies missasi...?
Lenni-Fanny:
Olin itse paikalla heti kello 9 ja mielestäni tavaraa oli nyt VALTAVASTI verrattuna aiempiin kertoihin ( ehkä osasyynä myös se, että pääsin kerrankin sinne rauhassa ilman lapsia tutkailemaan!;), mm. erilaisia Dickie -autoja ( busseja, traktoreita, kaivinkoneita, L&T jäteautoja...), hinnat 5 e - 20 e ( iso pakkaus), isoja Nikko kauko-ohjattavia 35 e, BB -nukke 30 e, erilaisia piirtonalleja & -dinoja oli kokonainen hyllyllinen 15 e(?), erilaisia Bratzeja alk. 5 e, Ravensburger -palapelejä alk. 2 e, Nintendogz -koiria 8 e, valtavat määrät erilaisia pehmoleluja alk. 5 e, hyllyllinen vauvojen Chicco -leluja ym.ym.
Meillä on nyt joululahjat reilassa - samoin kavereiden synttäreihin varauduttu vähäksi aikaa!:)
lastenvaunuryysis, sekä lounasaikaan kun kaikkien lähiyritysten (joita on paljon!) ihmiset käyvät lounastunnilla siellä. Aamupäivisin ja alkuiltapäivästä on joskus jopa tyhjää, paitsi ehkä näin joulun alla. Yleensä lisäävät tavaraa seuraavallekin päivälle.
Amo on ihan hyvä jos lapset eivät toivo mitään tiettyä, mutta uutuusleluja sinne on turha mennä hakemaan - eli jos yleisestiottaen käy lahjaksi " peli" tai " nukke" , niin jees,mutta jos on tarkat specsit, niin sitten tuskin onnaa.
lillerilallerilla ja Hiivisketullakin näytti olevan poistomarkkinat. Eli vihje niille, jotka eivät asu pääkaupunkiseudulla niin voivat ostaa poistotuotteita myös netin välityksellä.
Ovat saaneet mainostettua sitä niin paljon että ei tarvitse pitää enää alhaisia hintoja vaan tuotteet menee muutenkin. Niin joku jo totesikin niin kylpybratzin oli viimeksi 10¿ samoin citymarketissa. Radio-ohjattavat oli alkaen 25. Tosi pienet oli 25¿, 35¿ sellaiset josta tarrat irtoaa eli aika pettymys varmasti lapselle, ja 50¿ sellaiset jotka oli muutama viikko sitten Citymarketissa 49¿. Eli eivät yritäkkään myydä enää halvemmalla kuin kaupasta saa. Nyt kävin siellä joskus 11.20 ja jonot oli edelleenkin ulkopuolella, joten en jäänyt. Joskus 13.30 sitten kävin ja silloin ei ollut jonoa, mutta mitään ostettavaa ei ollut, kun olin päättänyt että en osta, jos ei ole selvästi halvempia kuin kaupassa.
En ole aiemmin käynyt, enkä aio toiste mennäkään. Minusta pääsääntöisesti alennukset eivät olleet mitenkään niin päätähuimaavia, että niitä varten kannattaisi jonottaa puolta tuntia pakkasessa.
Bratzeja minäkin etsin, mutta eilen klo 10 halvimmat olivat tosiaan tuon 15 euroa. Samoja oli muissa kaupoissa n. 17-18 euron hintaan, joten aika marginaalinen alennus. Samoin Steffit ja Disneyn prinsessanuket olivat minusta jokseenkin normaalihintaisia.
Jotain vauvanukkeja oli ihan edullisesti, esim. Baby Born 30 euroa, mutta näin joulun alla on tarjouksia muuallakin esim. Toys R Us näkyi myyvän Baby Borneja n. 32-33 euron hintaan. Sama juttu muissakin tuotteissa, parin euron säästön takia ei kannata vaivautua, jollei satu olemaan muuten lähistöllä.
Joku kyseli piirtonalleja, niistä en tiedä, mutta piirtodinoja näkyi. Hintaa en muista, olisivatko olleet 15 euroa.
Mitään ostettavaa ei löytänyt. Uusi rekkalasti leluja oli juuri saapunut pihaan n. 16.30, kun hän oli lähdössä kaupasta ulos. Toivottavasti tämän päivän asiakkailla on parempi tuuri =)
Myymälään oli ollut jonoa pitkin päivää ja ihmiset ihan hulluina kuulemma olivat kantaneet tavaraa ulos. Niinkuin yllä oleva kirjoitti, alennukset eivät olleet useissa tavaroissa hyviä, vaikka nettisivuilla mainostaa isosti jopa -70%. Kannattaa olla tarkkana noiden alemyyntien, ysmy-myyntien, varastomyyntien yms. kanssa, sillä monesti kaupasta saa halvemmalla tai samalla hinnalla.
Mutta hyvä, että heillä kauppa käy.
Kävin edellisessä myynnissä ja ostin sieltä jo lelut :D
Mielestäni olivat edullisia....
- ChouChou nukke + Rintareppu + Sänky + Turvakaukalo OVh 269e
minä maksoin amolla 60,00e
- Bratz juttuja Bratz heppa 10,00e (Ovh 26,00e) Bratz siivet rooli leikkeihin 3,00e (Ovh 22,00) Bratz reppu 5,00e (Ovh 59,00e)
Bratseja muutama näiden Ovh 40-50e silloin 10,00e /kpl
- Scannereita 5,00e (ovh 30,00e)
- Piirtonalle 10,00e (Ovh 27,00e)
Joten ainakin näillä oli mielestäni hyvät alet :D
Mutta pakko vaan mainita että ostin muutama viikko sitten Baby Bornin BR leluista ja hinta oli jotain +- 30 euroa eli sillä kokemuksella nuo Amon hinnat ei kuulosta mitenkään halvoilta..
Koskas tämä häppeninki on? Koitin viime viikolla nettisivuilta katsoa, onko myyntiä tulossa. Vastausta en löytänyt.
Kiittää, kumartaa.