Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko autismi puhjeta lapsella, jos raskauden loppuaikana on syonyt pakastevadelmia, joista ehka tullut se vatsatauti (en muista nimea, ei ole listeria vaan se toinen)?

Vierailija
28.11.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kyllä koskaan kuullut että sillä olisi mitään tekemistä autismin kanssa

Vierailija
2/7 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin jostain, että esim. asperger voisi puhjeta pikkuvauvana tai sikiöaikana sairastetusta virustaudista.

Ap

Vierailija
4/7 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsella puhkeaa autismi niin vanhemmat tietenkin muistelevat kaikkia sairauksia ja oireita ja liittävät ne mielessään autismiin kun jotain pitää syyttää, mutta terveillä voi olla näitä kyllä yhtä lailla. Ei sitä oikein tiedetä vieläkään kunnolla, mikä autismin aiheuttaa.

Vierailija
5/7 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli esikoisen alkuraskaudessa raju ruokamyrkytys (jonka aiheuttaja jäi mysteeriksi) ja ihan terve ja välkky lapsi sieltä syntyi. Toisessa raskaudessa olin oksennustaudissa kolme kertaa kahden kuun sisällä ja silläkin kertaa sain aivan täydellisen vauvelin.

Vierailija
6/7 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä itsesyytös mitään auta, mutta harmittaa kun join sitä alkoholitonta boolia, jossa oli pakastevadelmia. En muista söinkö niitä, suurimman osan ainakin jätin lasin pohjalle. Kukaan muu ei saanut mitään oireita, mutta minulla oli lievää vatsatautia sen jälkeen. Th sanoi, että riittää että virus on yhdessä vadelmassa jonka olen syönyt ja se ei silloin tartu muihin. Mutta jotenkin tuntuu, että jos siinä olisi ollut kaliki, olisi se " valunut" booliin ja kaikki muutkin olisivat tartunnan saaneet... Jos ja jos. Turhaa, tiedän. Mutta kunpa saisin sen tekemättömäksi.

Vierailija
7/7 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain vain ne neurologiset sairaudet syntyy! luultavasti sikiön kehitys vain häiriintyy.

t. kehitysvammaisen lapsen äiti.

älä mieti turhia!