Appivanhemmat kylässä :(
Luojan kiitos että lähtivät!! Olen entistä vakuuttuneempi,etten osaa olla heille mieliksi yhtään mitenkään. Koko rumba alkoi vanhasta kahvinkeittimestä, joka lensi roskiin toissapäivänä eikä uutta ole vielä ehditty ostaa. Kahvia, kahvia vaan olisi pitänyt saada!! >:( Saatana...anteeksi tää vollotus, mutta ottaa niin hitosti päähän: meillä oli pöydässä valehtelematta:
-teetä (ei mitään perus-Liptonia),
-mehua (kolmea eri sorttia -sokeritonta ja tavallista- oli vielä jääkaapissa), -limsaa,
-vettä
ja sitten tietenkin muut tarjoilut (rahkapiirakkaa, suolakeksejä, hedelmiä jne.) EIKÄ MIKÄÄN KELVANNUT KUN EI OLLUT SITÄ SAATANAN KAHVIA KYYTIPOIKANA!!!! >=O
Huh, kiitos. Helpotti...
Kommentit (11)
vähintään!
Vähemmästäkin ihmiset ovat pistäneet välejään poikki ;P
Ensi kerralla on kai sitten keitettävä (osaankohan??)...:/
Ap
Kyllä meille ostettais keitin heti,jos vieraita olis tulossa,VARSINKIN appivanhemmat;)))
Siis meillä on miehen kanssa jo lapsiakin, eli en yritä asemaani parantaa tms. Minä idiootti vaan kuvittelin että lapsia voisi tulla moikkaamaan ilman kahviakin, mutta unohdin perus-suomalaisen riippuvuuden siihen...;)
Kahvia voi keittää muullakin tavoin kuin keittimellä. Keittää vaikka ensin vettä kattilassa/vedenkeittimessä. Sitten suodattaa vaikka siivilän läpi jossa esim: talouspaperia tai se kahvinsuodatin.
Mun mies ei pystyis olla kylässä jos se ei saa sitä yhtä kahvikuppia juoda.
Kun en itse tuota kahvia pahemmin juo, niin en ymmärtänyt kuin vasta nyt, että ihan hengenlähdöstä on kyse jossei saa reilun tunnin mittaisella vierailulla kahvia...naurattaa tuo oma ylireagointi ja toisaalta myös sitten nämä kommentit :D.
Ap
eli kattilasta kaadettaisiin kupillisen verran toiseen astiaan ja saman tien laitettaisiin takaisin kattilaan, toistettaisiin, annettaisiin seistä vähän aikaa. Niin sitä pannukahviakin tehdään.
Olis pitänyt hankkia se keitin, tai sitten keittää muuten sitä kahvia. Ihan oikeasti!
meidän äiti muistaa vieläkin, kun mummu ja pappa tuli kyläileen ja oltiin keitetty kahvit sun muut kuinka mummu tokaisi aina kotiinlähdön aikaan, että " tuu pappa, mennään kotiin juomaan kunnon kahvit." Ja meidän äidillä sen jälkeen aina herne nenässä, kun***tana mun kahvit kelpaa:)
Ihan sama noille muille hömpötyksille, mutta kahvia pitää olla!!