hitto et on sitkee satusaari kirjasarjan myyjä
sanoin viime viikolla että en kerkiä puhua ja nyt tämä on soitellut minulle jo viikonverran jokapäivä 2 kertaa päivässä. en ole vastannut enään. enkä todellakaan osat mitään yli 300e maksavaa kirjasarjaa.
Kommentit (3)
joka puhuu aivan tavattoman ärsyttävästi pitäen tauon joka sanan jälkeen?
Yritti hoitovapaani aikana myydä sarjaa mulle, kieltäydyin em. syystä, ei ylimääräistä rahaa. Nyt on soitellut sitten uudelleen taas, kerran sanoin etten ehdi puhua, seuraavan kerran tunnistin jo numeron enkä enää vastannut. Yleensä sanon heti ettei kiinosta mutta tämän myyntipuheen väliin on tosi vaikea päästä.
Musta oli puolestaan ihan liikkis tyyppi, suorastaan harmitti kun ei ollut varaa ostaa kallista kirjasarjaa häneltä:). Meinasi ihan pokka pettää monta kertaa puhelun kestäessä.
Vierailija:
joka puhuu aivan tavattoman ärsyttävästi pitäen tauon joka sanan jälkeen?Yritti hoitovapaani aikana myydä sarjaa mulle, kieltäydyin em. syystä, ei ylimääräistä rahaa. Nyt on soitellut sitten uudelleen taas, kerran sanoin etten ehdi puhua, seuraavan kerran tunnistin jo numeron enkä enää vastannut. Yleensä sanon heti ettei kiinosta mutta tämän myyntipuheen väliin on tosi vaikea päästä.
Puhelinmyyjille jokainen asiakas on mahdollinen ostaja.