Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei " ei mainoksia" -lappu auta?

Vierailija
28.11.2007 |

Voi yhden kerran ku tekis mieli sanoa rumasti... mihin voi valittaa, jos luukusta lykätään mainoksia vaikka sen on kieltänyt?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tai usutan koiran kimppuusi

Ja kun mainosnippu taas tulee, niin soita jakeluyhtiöön ja valita että ovatko palkanneet jakajiksi lukutaidottomia ihmisiä kun eivät hoida työtänsä vaan survovat mainoksia sellaisillekin joilla on kielto.

Vierailija
2/7 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postinjakaja ei meinaan kyllä mitenkään voi oven kohdalla lakaa pläräämään niitä sieltä pois kun ne lajitteluvaiheessa jokaiselle lajitellaan.

Kuluisi ihan liikaa aikaa.

Jos taas kyse mainostenjakasta niin sinne jakelun hoitavaan firmaan yhteys että sinun alueesi jakaja ei toivettasi kunnioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä ole tiennytkään, että postinkantajien ei tarvitse sitä lapun kieltoa noudattaa :( Luulen että ovat postinjakajan tuomia, kun ovat tulleet aamupäivällä jolloin postikin. Jos taas olisivat mainostenjakajan tuomia, niin mitenköhän sen jakeluyhtiön sitten saisi selville... ehkä pitäisi vakoilla autoa ikkunasta? :) Laitettiin lappu vasta pari viikkoa sitten, kun yhtäkkiä vaan tuli raja noiden mainosten kanssa vastaan... niitä tulee niin tolkuttomasti, että ei mitään häpyä! Paperikassi, johon ne heitettiin, täyttyi muutamassa päivässä...

Vierailija
4/7 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä jakelusta vastaavan firman yhteystiedot.

Normaalisti ei postin jakamina paljoa mainoksia tule mutta näin joulun lähestyessä tilanne valitettavsti ihan toinen.

Mainostenjakajien jakamina taas läjäpäin.

Vierailija
5/7 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jaan mainoksia tyttöni kanssa, ja monesti jaetaan ne pimeällä, ainakin näin talviaikaan. Jos postilaatikossa ei ole riittävän isoa kieltoa, niin ei sitä oikeasti pimeällä erota. Kerrostaloissa on tietysti eri juttu, kun käytäviin saa valot. Ja pimeällä jaetaan ihan käytännön syistä. Tyttö tulee koulusta vasta viiden aikaan ja sen jälkeen ehditään jakamaan.

Vierailija
6/7 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin ja Anttilan mainokset postin mukana.

Niihin ei auta Ei mainoksi, kiitos!-lappu.

Vierailija
7/7 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ei mainoksia eikä ilmaisjakelua -kyltti (on tehokkaampi kuin se ei mainoksia). Pääsääntöisesti meille ei tule muita osoitteettomia mainoksia kuin mitä hesarin välissä tulee. Jos haluaa saada ilmaisjakelulehdet, niin aika helposti saa mainokset siinä yhteydessä. Meille ei postin mukana tule mitään osoitteettomia mainoksia.

Joskus tulee näitä itse jaettuja, lähinnä esim. eri uskonnollisten yhteisöjen, kiinteistövälittäjien ja vaaliehdokkaiden mainoksia. Mä teen ihan systemaattisesti niin, että soitan mainostajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi