Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tieto lisää tuskaa=(

Vierailija
27.11.2007 |

Minulla on ollut rintakipua jo 7 vuotta. 25 vuotiaana kävin mammografiassa kivun vuoksi, mitään ei löydetty.

Rinta on ollut ajoittain kipeä ja nyt yli kaksi kuukautta, mitään kyhmyä en löydä mutta kipu on kova.

Olen etsinyt netistä tietoa, paljon ristiriitaista mutta useammissa kirjoituksissa on mainittu oireena kipu.

Tiedän että mitä enemmän asiaa ajattelen sitä enemmän asia alkaa kummitella=(

Nyt sitten löysin tilaston jossa sanotaan että rintasyöpää esiintyy enemmän oikeassa rinnassa.

Mammografiaan en nyt mielelläni mene koska kipu on niin kova että, rintaani ei litistetä levyjen väliin.

Onko täällä kokemuksia esim. tuttujen kautta, riittääkö pelkkä ultraus löytämään mahdollisen kasvaimen?

Pelottaa aivan äärettömästi=((

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ettei kyseessä ole syöpä, jos sinulla on ollut oireita jo 7 vuotta?

Vierailija
2/6 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa ihan kauheasti mitä nämä tuntemukset ovat. En uskalla mennä lääkäriin. Monta iltaa olen itkeny asian takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin 7 vuotta sitten kipu meni kahden pahan rintatulehduksen piikkiin. Ap

Vierailija
4/6 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi elää itkemällä ja murehtimalla todennäköisesti aivan typeriä ja olemattomia kotona tai sitten ottaa itseään niskasta kiinni ja käydä tutkituttamassa ne tissit. Nyt ryhtiä ladyt ja aamulla soitto lääkäriin. Ei se ole vaikeaa.

Vierailija
5/6 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuulostaa tutulta. Mullakin oikea rinta oireilee..

Ultrassa voidaan jotain nähdä, yleensä se kyllä tehdään mammografian jälkeen. Ei se satu edes pahasti, vaikka rinta on kipeä, tai riippuu millä alueella pahin kipu on. Eikä kestä kauaa. Suosittelen silti, että menet! Mäkin kestin sen. Ota vaikka Burana tms. tuntia ennen.

Vierailija
6/6 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanottakoon että, äitini puolen suku on mukana syöpätutkimuksessa kun on paljon ollut syöpää. Ja omalta äidiltä leikattiin rintasyöpä 13 vuotta sitten. Äidiltäni syöpä löydettiin etäpesäkkeen kautta. Itse soitan aamulla neuvolaan ja pyydän että, asia tutkitaan.

Ap