Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pimahdan jos vielä yksikin asiakas

Vierailija
06.11.2008 |

ite olen parturi-kampaaja ja meillä käy kans just noin v...maisia asiakkaita..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilee että osaanko ja sitten vielä ääneen hämmästyneenä ihmettelee et säkö tosiaan osaat.

olen alkanut joskus aina kysäiseen että miksi en osaisi..

pää hajoaaaaaaaaa......

Vierailija
2/10 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse on siis vain kellon patterin vaihdoista tai muista pikku korjauksista..

tosi tosi ärsyttävää. en ole edes mikään pikku tyttö vaan ihan aikuinen kohta 30 v nainen..

joskus jopa on tokaistu että eikö siihen tarvikkaan olla miestä, siis siihen pariston vaihtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vaihtelin kellon pattereita vanhempieni liikkeessä 15-vuotiaana, eikä kukaan ääneen epäillyt, ettenkö osaisi. Onko sun olemuksessa sitten jotain epävarman oloista? Tai sitten paikkakunta on muuten erilainen hengeltään, kenties.

Vierailija
4/10 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syystä minun piti kirjoittaa asiakkaan nimi.

Herra sanoi nimensä alkoi tavaamaan B....L....O

Siinä vaiheessa olin jo kirjoittanut Blomqvist.

Herra Asiakas alkoi kovasti hämmästelemään kuinka osasin kirjoittaa nimen.

Vastasin siihen, että kiertokoulussahan näitä opiskellaan. En parempaakaan siihen hätään keksinyt.

Asiakas oli ollut koko ajan ylimielinen ja kohdellut meitä myyjiä, hänen mielestään vaivaisia puotipuksuja, kuin alamaisiaan.

Vierailija
5/10 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ihmettely liittyy mitenkään henkilökohtaisesti sinuun. Nykyään ei vain voi olla varma, että kulta- ja kelloliikkeissä osataan tehdä mitään aiheeseen liittyvää. Samoin kuin huoltoasemalla ei tiedetä mitään autojen huollosta ja kodintekniikkaliikkeiden myyjät eivät tiedä myymistään laitteista mitään. On niin paljon kokemusta myyjistä, jotka vain myyvät, mutta eivät todellakaan ole asiantuntijoita tuotteisiin liittyen...

Vierailija
6/10 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään tehdä ammattiliikkeessä. Siis pikkunippelienkin kohdalla.

Missä muualla niitä kellon pattereita vaihtaisi kuin kello- ja kultasepänliikkeissä? Hehän ovat alan ammattilaisia.

t. puotipuksu ;)

Tuskin ihmettely liittyy mitenkään henkilökohtaisesti sinuun. Nykyään ei vain voi olla varma, että kulta- ja kelloliikkeissä osataan tehdä mitään aiheeseen liittyvää. Samoin kuin huoltoasemalla ei tiedetä mitään autojen huollosta ja kodintekniikkaliikkeiden myyjät eivät tiedä myymistään laitteista mitään. On niin paljon kokemusta myyjistä, jotka vain myyvät, mutta eivät todellakaan ole asiantuntijoita tuotteisiin liittyen...

Vierailija
7/10 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen tytöntyllerö?

Vierailija
8/10 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa on siellä vain töissä. On näitä nähty.

Vierailija
9/10 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun työssäni tarvitaan oikeasti asiantuntemusta ja olen korkeasti koulutettu nainen. Olen kuitenkin lyhyt ja näytän nuoremmalta kuin olen (olen alle 30 oikeastikin) joten töissä saan asiakkailta jatkuvaan kuulla vähättelyä ja tytöttelyä..

Vierailija
10/10 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnjohtajana raksalla ja valkoinen kypärä päässä. Tuli siihen sitten pari miestä sanomaan, että nuo työmiehet sanoivat sun olevan mestari, mutta ne tietysti vain halusivat vitsailla. Niin että kerropas, mistä sen mestarin löytää.

HÖH

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme