Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ja jaksaminen

Vierailija
26.11.2007 |

Havaitsin jokin aika sitten rankan työputken aikana olevani paljon pirteämpi, jaksavani lasten " iloista kiljuntaa" , jaksavani osallustua kotitöihin, jne. huomattavasti paremmin jos olin saanut runsaasti orgasmeja.

Ilmiö alkoi kiinnostamaan, joten kokeilin viikon ajan huolehtia (seksissä, yksin tai vaimon vapaaehtoisella avustuksella) laukeavani noin 2 kertaa päivässä vaikka haluja ei varsinaisesti olisi ollut. Tulos oli todella yllättävä / positiivinen, ja aloimme vakavissaan miettiä kuinka iso merkitys miehen orgasmien määrällä on lapsiperheiden jaksamiseen.

Onko kenelläkään muulla vastaavia kokemuksia ? Onko miesten fysiikka todella noin suoraviivaista ja yksinkertaista ?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut samansuuntaista.

Jaksan hoitaa kotona asioita paremmin, huolehtia itsestäni enemmän ja syödä terveellisemmin (ei siis suklaata ;) ) kun olen saanut edellisenä iltana. Haluaisin useammin seksiä ihan jo tämän pienen havaintoni perusteella, mutta miehelläni ei valitettavasti ole aikaa minulle... sitten ihmettelee, miksi olen kuin perseelle ammuttu karhu , mutta seksin puutteesta se johtuu.

nainen26

Vierailija
2/2 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on yli 20 vuotta ollut suunnilleen 2 orkkua/päivä tahtina ja kyllä ollaan oltu onnellisia ja jaksavaisia. Ollaan aina ihmetelty kun puhellaan että parisuhteessa seksi vähenee niin että ekan vuoden aikana seksiä on yhtä paljon kuin loppu aikana yhteensä. Muka muuttuvat kaveri suhteeksi, onneksi ei meille ole käynyt sillai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän