Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä nukke pojalle :)

25.11.2007 |

Ajattelin hankkia 1,5v pojalle Baby Bornia pienemmän nuken. Etsinnässä on perusnukke, joka ei osaa juoda, pissiä tai puhua... Mistä löytäisin laadukkaan nuken, mielellään vielä puettuna johonkin muuhun kuin vaaleanpunaiseen...?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi kappale kyseisiä nukkeja ja on ollut tosi pidetty (pidetympi kuin baby born). On sopivan pieni (muistaakseni eri kokoisia) ja vartalo ihanan pyöreä ja pehmeä. Mun mielstä näitä saa ostettua myös puettuina erilaisiin vaatteisiin ja lisäksi myydään vaatteita yms. hoitotarvikkeita erikseen.

Vierailija
2/6 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkokysymys: pitäisikö ensinukella olla kova vai pehmeä vartalo? Mä en ymmärrä mitään nukeista, ei tämmösiä hienouksia ollut omassa nuoruudessani ja eka nukkeni oli äidin itse tekemä... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pehmeävartaloiset ovat olleet enemmän suosittuja. Mun mielestä siis sellainen on " parempi" . Se on ehkä helpompi käsitellä ja miellyttävämpi esim. unileluna. Tosin näitä kovavartaloisia osaa voi sitten kylvettää.

Vierailija
4/6 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika sai aikanaan 2-vuotislahjaksi Kaalimaan Kakaran ja on edelleen kovin siitä tykännyt. Poika on nyt 3-vuotias. Siinä on mukavan pehmeä vartalo ja " oikea" tukka. Meillä on siitä ainakin tykätty enemmän kuin kavereilla/mummolassa olevista kovavartaloisista. Vaatteita on kiva pukea ja riisua, ainakin meillä on nyt kovassa huudossa, kun seuraa miten äiti hoitaa pikkuveljeä. Ja löytyy muitakin kuin vaaleanpunaisilla vaatteilla. Ja niitä on poikanukkejakin, jos sellaisen haluaa.

Niin ja eikös BabyBjörnistäkin ole nyt tullut poikavauva. =)

-supukka-

Vierailija
5/6 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että haitkin pientä nukkea. Tämä Kaalimaan Kakara ei ole mikään kovin pieni. Joo, mutta kuitenkin meillä ollut tykätty. :)

-supukka-

Vierailija
6/6 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että marssin leluosastolle (tässä tapauksessa Stockan) ja sieltä löytyi kohtuullisen halvalla noin 35-senttinen vauvanukke, jolla oli sininen pyyhe ja vaippa. Merkkiä en muista. (Tosin tuossa nukessa on se pissaamismahdollisuus ja mukana taisi olla tuttipullo.)

Jälkikäteen olen harmitellut, kun en ostanut BabyBornia tai vastaavankokoista, kun pienemmälle nukelle löytyy niin huonosti mitään vaatetta.

Itselleni oli tärkeää, että nukke olisi jotenkin poikamainen, niin poika voisi jotenkin paremmin samaistua siihen. Sitten kysyin pojalta (silloin noin 2 v. 7 kk), onko nukke poika vai tyttö, ja poikani vastasi, että tyttö. Nyt kun poika valitsi nukelle haalaria, niin siinäkin oli muiden värien joukossa vaaleanpunaista. Ei tuonikäistä vielä mitkään sukupuolijutut niin paljoa kiinnosta...

BabyBornilla on nyt muuten ilmeisesti poika-Babyborn, jossa on pippeli. Tuolla meidän nukella on reikä jalkojen välissä, niin ehkä se teki siitä tytön... tai sitten se nukkeus itsessään. :)