Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinnostaisi nähdä tuon Vaimon rupsahdus ketjun aloittaja

Vierailija
24.11.2007 |

Jos luet tämän voitko laittaa linkin irc galleria kuviisi niin kommentoidaan sinun kaljamahaasi joukolla, kenties kaljua, lyhyyttä, perunanenää, kieroja silmiä

vai yllättäisitkö meidät kuitenkin charmikkaalla ulkonäölläsi, upealla kropalla jossa ei ole moitteen sijaa sekä iloisilla silmillä jotka ovat asettuneet kauniisti täydellisiin kasvoihin.

Jään odottamaan !

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kaislaliina-

Vierailija
2/12 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies arvostelisi edes täällä naisensa rupsahtamista, jos itse olisi julmettu läskikasa? Kyllä se kuule niin on että ei meillä miehillä ole mitään saumaa arvostella, ellei itse olla huomattavasti paremmassa kunnossa. Palautetta tulisi välittömästi. Enkä ole ap, enkä kyttää täällä päivin öin hyvää tilaisuutta kuitata takaisin jollain terävällä kommentilla. Luuletteko naiset, että tässä osiossa käy päivittäin ainoastaan muutama eri mies. Sanoisin, että kyllä niitä kymmeniä on ellei satoja. Esimerkiksis 10 mieheen mahtuu varmasti sellaisia, joiden seisokki on(olisi) astetta kovempi urheilullista, kiinteää naista pannessa kuin hyllyvää, laihaa tai lihavaa.

M30

Vierailija:

Jos luet tämän voitko laittaa linkin irc galleria kuviisi niin kommentoidaan sinun kaljamahaasi joukolla, kenties kaljua, lyhyyttä, perunanenää, kieroja silmiä

vai yllättäisitkö meidät kuitenkin charmikkaalla ulkonäölläsi, upealla kropalla jossa ei ole moitteen sijaa sekä iloisilla silmillä jotka ovat asettuneet kauniisti täydellisiin kasvoihin.

Jään odottamaan !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän kirjoitti fiksusti eikä tuomitsevasti. Paskempi mies pettäisi jo.

Vierailija
4/12 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssa! Olisi tuossa iässä hyvä jo se tietää.

Vai miksi luulet että joillakin miehillä ei seiso edes sen hoikan ja kauniin naisen kanssa tai sen unelmien naisen kanssa? Ihan kuule siksi että se himo ja halu lähtee sieltä aivoista, ei sieltä kalunpäästä.

Vierailija
5/12 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli kalun kovuudesta. Jos nainen on kiihottavan, kovuuden kanssa ei ole ongelmia. Potenssissani ei ole mitään vikaa, satun vain kiihottumaan enemmän kiihottavista naisista. Oletan olevani itse kikkelini paras asiantuntija.

M30

Vierailija:

4. =) Tiedätkö että sinunkin kalu voi olla todella kovana vaikka lehmää pannessa? Siihen ei kun ulkonäöllä, läskeillä, laihuudella ei ole mitään valtakunnan tekemistä potenssin kanssa! Olisi tuossa iässä hyvä jo se tietää.

Vai miksi luulet että joillakin miehillä ei seiso edes sen hoikan ja kauniin naisen kanssa tai sen unelmien naisen kanssa? Ihan kuule siksi että se himo ja halu lähtee sieltä aivoista, ei sieltä kalunpäästä.

Vierailija
6/12 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Meillä on vaimon paino vaihdellut 45kg:n säteellä yhdessäoloaikanamme

Seurustelun alkuaikoina painoi alle 60kg ja " pahimmillaan" on mittarissa ollut yli 100kg.

Itseäni asia ei ole senkummemmin haitannut, onpa tuota mahaa kertynyt itsellenikin. Vaimoa sen sijaan läskit haittasivat, oli todella itseinhoinen välillä eikä suostunut seksiin kuin peiton alla pimeässä. Itki minulle sitä, kun ei saa aloitettua laihduttamista.

Kun sitten viimein vaimo päätti, että nyt lähtee, niin tuin häntä alussa valtavasti. Kannustin ja kehuin aina, kun huomasin että paino on tippunut. Samalla vannotin, että hän on aina silmissäni yhtä seksikäs ja rakas, painoi mitä hyvänsä.

Niin tuo sitkeä sissi sitten vaan pudotti 28kg reilussa puolessa vuodessa ja nyt on niin upea ilmestys, että kyllä saa mustasukkainen miesluonto koota itsensä aina kapakkaan lähtiessämme, ettei hypi kuolaajien rinnuksille.

Eli, odota vain sinäkin ap, että vaimosi itse haluaa muuttua parempaan. Ja lopulta, sama ihminenhän hän on, oli vaakassa mikä luku tahansa, vai mitä?

M 30"

Vierailija
7/12 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan sanaasi ;)

ps. vaihda nimimerkkiä johan tuolla M30:lla olet kirjoitellut pian viisi vuotta.

Vierailija
8/12 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

10: Olen kirjoitellut tänne vasta pari vuotta. En koe tarpeelliseksi yksilöidä itseäni yhtään enempää kuin ikä ja sukupuoli. 2 vuotta sitten olin luonnollisesti M28. Oletko ihan pöljä?

9: En ole sama mies jonka kommenttia lainasit.

M30

Vierailija
9/12 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa on 95 kiloa. Pituutta 185 cm. Olen roteva ja vahva, melko lihaksikas. Vaikka vatsaa on hieman, se ei ole huomiota herättävä koska olen keskimääräistä lihaksikkaampi. Vaimoni paino on n. 60 kg. Olen siihen melko tyytyväinen, tosin lihasta ja kiinteyttä hänelläkin saisi olla enemmän. Huomioikaa, että en voi mitenkään ottaa vastuuta kaikista M30 nimimerkillä kirjoittavista, enkä edes kuvitellut, että kukaan voi olla niin tyhmä, että olettaa näiden kaikkien olevan yksi ja sama henkilö.

M30, yksi niistä monista

Vierailija
10/12 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 164cm ja 74kg hän on läski kasa, eikö niin?

Mä voin sanoa, että ei todellakaan: muualla kun tällä palstalla...

T. urheilijanainen 33v

Vierailija
11/12 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sama reaktio: jos mies arvostelee naisen/vaimon ulkonäköä niin miehen on PAKKO olla kaljamahainen ja ruma.

Saahan sitä niinkin ajatella jos se tekee kateelliselle, katkeralla naiselle turvallisemman olon.

Vierailija
12/12 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumempi, kaljumpi ja läskimpi äijä niin sitä enemmän he arvostelevat naisien ulkonäköä vaikka just heillä ei olisi siihen varaa.