Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olettteko nähneet puolisonne harrastavan seksiä toisen kanssa?

Vierailija
23.11.2007 |

jos olete, mikä oli tilanne, sovittu juttu, yllätys vai joku muu? millainen olon tuli itsellenne?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis vielä nähnyt, mutta suunnitelmissa on kimppakiva rakastajani ja toisen miehen kanssa. Kyseesä ei siis puolisoni sanan tarkassa merkityksessä, koska mulla ei ole puolisoa, vaan rakastaja, joka on myös vapaa. Siinäkin tapauksessa jos/kun tämä toteutuu, en todennäköisesti tule näkemään kahta miestä yhdessä, vaan rakastajani näkee kun mua panee toinen. Tämä on itseasiassa hänen fantasiansa! Omani on se kimppakiva kahden miehen kanssa noin yleensä, mutta tää mieheni aivan erityisesti ja innolla odottaa sitä, että saa nähdä toisen miehen kalun uppovan sisääni. Vielä toivoo mahdollisimman isoa kalua mulle ;-) Sitä kai sanotaan aisankannattamiseksi? Itselläänkin hänellä on kyllä iso, että ei ole mikään kompleksi kyseessä.

Olen asian kanssa täysin ok, uskon että se sopii meille. Sen sijaan EN haluaisi jakaa sänkyäni ja miestäni toisen naisen kanssa. Onneksi mies ei siitä myöskään haaveile!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla